The Cockatiel Collection! YES!!! Alle 4!

Gestart door Rianne, 21 december 2005, 21:34:26

« vorige - volgende »

Lin

Citaat van: Rianne op 11 april 2007, 12:46:55
Ik weet wel hoe een bevrucht ei eruit ziet hoor ;) ;D

Zal eens kijken of het lampje feller is met nieuwe batterijen. :)

ging ook om de lamp niet om je ogen  ;D

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Valerie

Brrrrr Rianne! Dat jij daar nog een foto van durft te maken! Bah! Ik zat laatst met zo'n exemplaar opgeloten in het binnenhok.  :-X

Gerda

Citaat van: Rianne op 11 april 2007, 12:07:24
Ja inderdaad. Ook grappig dat nu juist Tinco (albino valkje met vrouwen angst ;)) nu zoveel interesse in haar toont.

Ik ben trouwens helemaal niet happy! Net nu er geen man in huis is, tref ik dit aan in de keuken:

BRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!

Wauw, mooie Tegenaria domestica (trechterspin/grijze huisspin). Ik heb er ooit eentje gezien van 10 cm (met poten dan natuurlijk).
Ze doen geen kwaad hoor!!
Ze kriebelen alleen een beetje als ze in je nek vallen  ;D ;D

Groetjes, Gerda

Rianne

Die ander die in huis zat was nog groter als deze...
Ze kriebelen in de nek Gerda? Ervaring mee? ;D

Valerie, ik heb een hele mooie inzoom knop op de camera! ;D

margreet

hallo Rianne,

Nieuw huisdiertje :D :D, spinnen zijn altijd met zijn 2en.
Dus!!!  Op spinnenjacht

groetjes Margreet

Rianne

Hoi Margreet,

gelukkig zijn we de eerste spin vorige week al tegengekomen dus ik kan weer rustig de keuken in lopen ;)

Dulce had eigenlijk een derde ei moeten leggen maar gisteren zag ik nog niks. Hopelijk is het vannacht gelegd, maar dat kan ik niet zien want Diego zit er op. :)

Rianne

Eindelijk kon ik even in het blok van Dulce en Diego kijken. 2 eitjes, waarvan 1tje stuk ??? Niks bijgelegd verder. Misschien later nog?

Rianne

Ook zijn de valkjes boven gedouched, even een fotootje van Tinco, Denzel en Nevada:

Rob S

Hey Rianne,

Dat heb ik ook gehad hoor, het eitje lag er een dag later wel keurig. Jammer dat het ene eitje kapot is :(, ik heb ook al veel gesneuvelde eitjes gehad dit seizoen. Verder erg mooie foto's van je valkjes, ik vind Denzel echt prachtig!

Groetjes

Rianne

Het 1e ei is van de 7e, de 2e van de 9e, dus de derde had er gister al moeten zijn. :-\
Ach ja, het verloopt allemaal erg rommelig hier. Maar zo te lezen in de andere dagboeken ben ik niet de enige. Maar wel balen.

•=Bonnie=•

Haal ze er vast uit als er morgen nog niets is, een leeg nest doet wonderen.  :)

Lin

Maar wat als ze bevrucht zijn Bonnie?  :o

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Dan kun je m weer terug leggen :)
Ze broeden wel allebei op het ene ei. Maar zijn er dan ook wel weer samen uit. Ik zag gisteren nog niks in het overgebleven ei. Vanavond nog maar eens kijken.

Caroline

Unique & Fleur hadden hier ei 1 op 2/4, ei 2 op 4/4 en het derde en tevens laatste eitje kwam ook pas 9/4, vreemd maar ..... ze zijn alledrie bevrucht en ontwikkelen goed, gelukkig.  :D

Succes verder.  ;)

Lekker spinnetje.  :P
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.