The Cockatiel Collection! YES!!! Alle 4!

Gestart door Rianne, 21 december 2005, 21:34:26

« vorige - volgende »

Rianne

Zojuist Diego aan de kant gejaagd, ik moet zo op verjaardag. En er lag een eitje bij! Het eerste ei geschouwd, maar niks te zien. Voor zekerheid met nieuwe batterijen in het lampje, maar ook dan is er niks. En ik weet zeker dat ze het wel kunnen! :-\

•=Bonnie=•

liggen laten  >:(

;) ;D fijne verjaardag zo :)

Inge88

Jammer dat het eitje niet bevrucht blijkt te zijn. Hoeveel eitjes heeft ze nu onderhand al niet gelegd in totaal?

Hoe gaat het met Nevada? En Tiaro & Ayko?

Rianne

Iets van 10 of zo, ik weet het niet precies want ik heb alle eitjes bij elkaar liggen van iedereen, dat zijn er 15, en dan nog 3 eitjes die wel bevrucht waren en naar Lin zijn gegaan.
Ik zal zo buiten kijken of Ayko en Tiaro al een eitje hebben. Ayko kwam gisteren met de vleugels hangend en wijd uit het blok, ze had het heel erg warm.
Met de 3 binnen gaat het goed. Er word minder boos gedaan naar elkaar en Tinco zit regelmatig naast Nevada :)

Rianne

Er ligt inmiddels ook een eitje bij Ayko en Tiaro! :D

♪ Marlies

Hoi Rianne, ;D

Hopelijk doen ze het net zo goed als vorig jaar.

Groetjes Marlies ;)

Rianne

Er liggen nu 3 eitjes bij D&D, in de oudste 2 is nog niks te zien :-\ Ik verwacht van de derde dus ook niks. Hopelijk gaat het in de buitenvoliere stukken beter. :)

•=Bonnie=•

ze houden de spanning er wel lekker in he...

Rianne

Toen ik vannacht thuiskwam van mijn werk zag ik dat er niemand in het blok zat. Gauw even geschouwd in het donker, niks te zien. Ik had in het oudste ei toch al wel iets moeten zien nu.
Ik laat de eieren liggen tot ze er niet meer naar omkijken en haal dan het blok weg. In het najaar hang ik m er weer bij.

*Esther*

Hoi,
t Gaat hier ook niet zo vanzelfsprekend lees ik.
Apart he. Terwijl het weer nu toch wel meewerkt.

Ga je in het najaar binnen weer proberen?
Het staat vast wel ergens maar hoeveel heb je er binnen dan?
groetjes Esther

Rianne

Er zitten nu 5 valkjes binnen, waarvan maar 1 koppel.
Voor 1 valkje heb ik een nieuwe partner gereserveerd, maar of die al geboren is weet ik niet. Dan zit ik straks met 6 valkjes binnen en 2 buiten. Lekker handig he, een voliere? ;D
Hopelijk kan het nieuwe stel nog naar buiten.

•=Bonnie=•

Balen Rianne, en dat terwijl het eerste nestje wel bevrucht was.

Rianne

Zojuist heeft Linda 2 eitjes van Ayla en Tiamo gebracht. Ik heb ze buiten onder Ayko en Tiaro gelegd. Dat is in ieder geval een ervaren koppel. :)

Rianne

Nu lag er net een eitje stuk op de bodem, en in het blok liggen er nog 4... way to go Ayko ::)