30 april 2025, 22:10:34

The Cockatiel Collection! YES!!! Alle 4!

Gestart door Rianne, 21 december 2005, 21:34:26

« vorige - volgende »

Rianne

Lekker is dat, ben je aan het foto's maken, batterijen leeg. Nieuwe erin, ook leeg!  >:(

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

FOTOTIJD!!!

KIEKEBOE!

Modelletje Nayana:

Het gaat wel goed met haar, ze is lekker actief, klimt en fladdert lekker en is verslaafd aan eivoer :)

Tinco, dit lijkt op een foto die ik eerder heb gemaakt maar het is echt een nieuwe. Dit is de Tinco look:

En dit ook:

Lekker eivoer:

Tiaro en z'n grote kuif:

M'n lieve snolletje Ayko:

Nevada staat er ook weer leuk op:

En Diego verschuilt zich weer eens achter haar:

Misty ging gauw op mijn stoel liggen toen ik foto's maakte:

Christine

Ik heb weer heerlijk genoten van je prachtige foto's!
Neveda blijft mijn favorietje!! :D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Hey Chris,

ik vind haar ook erg apart, helaas toont ze geen interesse in Diego. :-\ Misschien komt dat nog als ze naar buiten gaan.

Caroline

Hoi hoi!!

Leuke foto's weer!!

Gr. en fijne Paas dagen, Caroline  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

Hoi Rianne,

Ik heb genoten van je mooie foto's :D
Misty is ook zo'n lekker snoepie :-*

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

gonnie

Hoi
Ik heb net even weer eens op jullie site gekeken , maar als ik de knop informatie indruk doet ie niks ,klopt dat of niet ?
Groetjes Gonnie

Lin

Leuke fotos. Mooi scherp ook! Vooral van Nevada is erg mooi.

Citaat van: gonnie op 14 april 2006, 21:16:08
Hoi
Ik heb net even weer eens op jullie site gekeken , maar als ik de knop informatie indruk doet ie niks ,klopt dat of niet ?
Groetjes Gonnie

dat klop dat staat ook op de welkomstpagina daar zijn we no mee bezig. Er moet eigenlijk even een lege pagina komen dat we hier meer bezig zijn.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Het blok wordt nog steeds druk bezocht door Ayko en Tiaro. Ze wroeten er veel in, er liggen ook al houtkrullen op de grond. Ook word er minimaal 2 keer per dag gewipwapt.
Kan het zijn, dat door Tiaro's nagels, dat Ayko's huid geirriteerd raakt? Ze zit nu steeds op dezelfde plek met haar snavel tussen de veren te poetsen (bovenaan haar rug).

Rianne

Zojuist is er weer gepaard en ze gaan af en aan het blok in. Ik verwacht volgende week toch wel eens eitjes.

De voliere is nu zo goed als klaar. Ik heb alleen een speeltje met roest die eruit moet, en waar ik iets op moet verzinnen.
De beukensnippers liggen er ook al in, was benieuwd of ik wel genoeg had. Er ligt nu 20 kilo in en dat is precies genoeg. Het staat wel heel mooi, die lichte snippers erin. :)
De zitstok en touwen zijn nu ook allemaal geplaatst. Laat het mooie weer nu maar komen! :D

Arno

Hoi Rianne
Ben je niet bang dat de snippers gaan schimmelen als ze nat zijn geweest?
En inderdaad laat het mooie weer nu maar komen
Groet Arno.
Arno Hobbykweker van Valkparkieten
www.arnohobbykweker.nl  meer info over mutaties : http://www.valkparkieten-benelux.tk/

Rianne

Ik zal het regelmatig door moeten harken Arno. Maar mijn voliere staat onder een afdak van dakpannen dus de volle regen zal er niet op komen. :)

Rianne

Of ik zie spoken, of het is gewoon zo, maar volgens mij komt er eerdaags een ei. Ik meen een kleine verdikking te zien bij Ayko, en ze zit nu best raar te ademen, ze beweegt helemaal bij iedere ademhaling.
Ik zal eens kijken of ik er een foto van kan maken.

Rianne

Aan de laatste foto is weer helemaal niks te zien, maar bij de andere meen ik een lichte knik in de staart te zien. Maar ja, misschien is het maar net hoe de veertjes op haar buik vallen?