The Cockatiel Collection! YES!!! Alle 4!

Gestart door Rianne, 21 december 2005, 21:34:26

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Rianne
Het zou mij niets verbazen als ze een eitje bij zich draagt.
Ik merk dat hier ook hoor bij sommige koppels ,waar ik het ei er wel bij uit kan kijken, dat ik zolang sta te kijken dat ik het niet meer weet.
Ik duim voor jou dat je overmorgen een eitje vindt.
Groetjes Riny :D

Rianne

Ik zie Ayko natuurlijk iedere dag, dus een verandering valt me niet zo op. Misschien wil ik het gewoon te graag. :) Maar dat er een ei komt, is wel zeker, alleen de vraag is wanneer. :D

gonnie

Hoi Rianne
Nou volgens mij zit er inderdaad een ei in Akyo , zo ziet het er ook regelmatig bij indy uit hier en het kan dan nog wel een dag of drie duren hoor , althans bij mij was dat zo.hahaha nu heb ik voortaan ook een klèin beetje ervaring , en kan ik hier en daar beter mee praten . ;D ;D
Groetjes Gonnie

Rianne

Rianne

Ze zitten nu regelmatig samen in het blok, maar gaan er snel uit als ik opsta uit mijn bureaustoel. Ook als ik zachtjes het deksel optil, gaan ze eruit. Ik dacht dat ze hun blok altijd goed verdedigden? Of is dit alleen als er een ei ligt? Want als ze er steeds zo gauw uitgaan, zal ik tijdens de broedperiode maar niet zo veel achter de computer gaan zitten. Ik wil ze niet storen. :-\

Riny

Hoy Rianne
Niet alle valkjes reageren het zelfde.
Bij mij zitten erbij, die gewoon rustig op het nest blijven zitten, als ik kijk of er een eitje bij gelegd is.
Weer anderen verdedigen het eitje of hun leven er van af hangt.
Je moet gewoon achter je computer blijven zitten hoor,dan leren ze juist dat je niets verkeerds in de zin hebt.
Als de jonkie's er zijn moet je toch ook nestcontrole uit voeren?

Rianne

Ja, dat is ook wel weer zo. Maar omdat dit hun eerste nestje wordt, wil ik ze niet al te veel afleiden. :) Ik zal wel zien hoe ze reageren als er een eitje ligt, broeden doen ze toch pas vanaf het derde ei. :)

Riny

Hoy Rianne
Ik heb er die broeden vanaf het eerste ei.

Rianne

Welja, maak het me maar moeilijker! ;)

Mariska

Hoi Rianne,

Net als Gonnie zag het erbij Ricky ook zo uit.
Dus volgens mij komt er echt een eitje :D
Bovendien broeden ze bij mij ook vanaf het eerste eitje!! ;)

Liefs
Maris!!

PS Oh ja, ik vind het heel leuk voor je ;D

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Rianne

Hoi Maris,

fijn dat er zoveel antwoord komt van mensen die ook een 'zwangere' pop hebben gehad. :) Ik vind het erg spannend, maar houd in mijn achterhoofd dat het ook fout kan gaan. :)

Caroline

Hier nog eventjes een reactie van iemand die nog geen "zwangere" pop heeft gehad.  ;D

Spannend!! En heel erg leuk voor je.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Hey Caroline,

jouw tijd komt ook nog wel! :)

gonnie

Hoi Rianne

Bij mij broeden ze beide keren ook vanaf het eerste ei, en ik zou gewoon aan de p.c blijven zitten ze zijn eigelijk niet anders gewend toch , en als ze dat eenmaal gewend zijn blijven ze heus wel zitten, misschien dat ze af en toe even komen kijken  ,maar dat kan geen kwaad hoor doen ze bij mij ook als ik te dicht bij de kooi nader of maar aanraak, frans vliegt er dan meteen af , en gaat er weer meteen op.
Sucses,
Groetjes Gonnie

Rianne

Oke, gelukkig maar. :) Tja, ze paren ook waar ik naast zit, dus het zal wel goed zitten. :)