The Cockatiel Collection! YES!!! Alle 4!

Gestart door Rianne, 21 december 2005, 21:34:26

« vorige - volgende »

Tara

Citaat van: Rianne op  9 april 2006, 15:31:10
En er was nog 5 euro entree ook ::)
Nee ik heb geen foto's gemaakt. Zou de camera wel mee maar helemaal vergeten. Had wel een transportkooi mee maar die is de auto niet uitgeweest. ;)

Zagen ze er zoooo goed uit dan dat je gene durfde aanschaffen ;D ;D

Rianne

Tara

Citaat van: Rianne op  9 april 2006, 15:35:01
Ja zoiets ;D

Nou begrijp ik je helemaal ;D ;D
En wow die entree wat duur, moet wel 'n goede tentoonstelling geweest zijn hahahahah :-X :-X

Rianne

Ik kan het iedereen afraden, echt waar.

gonnie

Hoi
Ja ik beaam het , ik ben er vandaag ook geweest, en niet helemaal de moeite waard, hoe laat was jij er Rianne. ik was er van half 12 tot 1 uur ?
In Eindhoven was ik laatst en daar was het vèèl mooier, groter en meer vogels .
Groetjes Gonnie

Rianne

Ik geloof dat wij om 11:45 weer weg gingen, zolang zijn we er niet geweest.

gonnie

Hoi
Hee wat jammer , dan hebben we elkaar net misgelopen.
Groetjes Gonnie

Rianne

Ik werd aangesproken door iemand, die vroeg hoe ik heette. Zij bleek van het Kakariki forum te zijn ;D Ze zocht iemand met rood haar, ja en dat ben ik sinds kort ;)

gonnie

ghoi
ha ,ha wat grappig , hebben jullie een lekker bakje gedronken samen met Kirsten en Bianca ?
het was wel zielig hoe sommige vogels erbij zaten vind je ook niet , dat ze de kooien niet een paar maatjes groter doen  :-X :-X
Ik heb er drie nieuwe speeltjes gekocht.
Groetjes Gonnie

Rianne

Nee, we kwamen K & B voorin tegen. Ik heb trosgierst gekocht en eivoer. En 2 metalen houders voor een zitstok in de voliere.

caro

Hoi,

Ik ben ook geweest. Het was echt verschrikkelijk. Dit was een voorbeeld hoe het niet moet. Dit had niets met mooie vogels te maken. Gewoon schandalig hoe de vogels erbij zaten

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Caroline

Wat in en in triest, hè jongens??

Verschrikkelijk!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Ja echt. Kirsten zei ook al, er is hier plaats genoeg om wat grotere kooien neer te zetten. En dan zitten ze in van die TT kooitjes of lopers. En met 2 of meer. :-\

Rianne

Ieuw, er zitten insekten in het eivoer!

Ik moet dit spul nog mengen ook. ::) Voortaan beter de gebruiksaanwijzing lezen. Gelukkig had ik nog wat eivoer staan van m'n bestelling bij 't Valkje. :)

Rianne

Ik weet, dat de adviesleeftijd om te kweken een jaar is. Maar toch heb ik het blok van Diego en Nevada bij Ayko en Tiaro opgehangen. Ayko is van half juli, dus nu 9 maanden oud. Ze paren al wel, maar ik verwacht op korte termijn geen eieren. Tiaro is namelijk niet zo heftig geinteresseerd in Ayko als ik had gehoopt. Van de week was het hele spul (het tamme spul) los en Tiaro ging lekker flirten met Nayana. Dus om de band te versterken, heb ik het blok opgehangen.
Daar komt bij, dat ik bijna alle dagen thuis ben, en bij de valkjes zit, dus mocht er iets mis gaan, kan ik altijd ingrijpen.

Ik snap dat niet iedereen het ermee eens is, en dat hoeft ook niet. En ik weet ook dat ik anderen altijd anders adviseer. Dat betekent niet, dat ik mensen ga adviseren om ook eerder het blok op te hangen.

Volgende maand gaan de valkjes toch naar buiten, en daar hangen ook 2 blokken. En als ze echt willen leggen, hou je ze niet tegen. :)