The Cockatiel Collection! YES!!! Alle 4!

Gestart door Rianne, 21 december 2005, 21:34:26

« vorige - volgende »

Rianne

Geen valkjes nieuws hier eigenlijk. Het gaat goed met het kleine lutinootje, het klikt erg goed tussen haar en Binky. Ik heb ze niet zien kroelen maar ze zitten wel vaak bij elkaar. En dat wilde ik natuurlijk graag, een 'kneuzenmaatje' voor Binky omdat ik met hem niet ga kweken.
Dani is erg aanwezig, fluit erg veel en is de macho. Hij is ook echt de baas over Binky en de lutino, en jaagt ze gewoon weg als hij daar zin in heeft.

De witmaskers (pale fallow) hebben geen blok meer, en Noa heeft ook geen eitjes meer gelegd. Ze zitten bij elkaar in de buurt maar meer ook niet. Volgend jaar nog maar even gauw proberen, februari of zo.

In juni ben ik uitgerekend (zie link Groot Nieuws!) dus waarschijnlijk hang ik in Mei geen blokken op. Misschien dat ik Joey en Zoey naar binnen haal, en hun en Dulce en Diego een blok geef maar dat moet ik nog maar even bekijken. ;)
Ik kan het mijn vriend niet aandoen om voor zo'n 14 jonge valkjes te moeten zorgen, de laatste ronde had ik er namelijk ook zo veel (later is er 1 overleden). Voer geven gaat nog maar stel dat er een handopfokje bij zit? Dat moest maar niet.

Ik zal me eens omkleden, loop nog in mijn ochtendjas ;D

Dierenfreackske

Hoi Rianne , ha , in februari weer een blok he , ik wans je alvast veel succes voor volgend jaar al met hen ! Wat gaaf dat je lutinootje het zo goed doet  en goed op schiet met Binkie ! Grtjs Ann

Rianne

Hopelijk lukt het, de afgelopen keer heeft Noa alleen zitten broeden, dag en nacht. Al zou ze dat nu weer doen, krijgt ze 2 eitjes van Dulce en Diego, als dat zo uitkomt. En 2 eigen eitjes, hopelijk dan wel bevrucht.

Kwam vandaag in de verleiding om een cinnamon geelwang split bronze fallow pop te kopen voor Dani, maar ach, volgend jaar wordt geen spectaculair kweekjaar dus kan ik in 2010 altijd nog weer kijken hoe het gaat. Dani heeft het nog wel naar zijn zin binnen met Binky en Belle (het lutinootje heeft een naam!) en mochten zijn hormoontjes op hol slaan, kan ie altijd nog naar buiten of bij z'n ouders in de kooi (uiteraard zonder blok).

Rianne

Oh ja, het bont opaline split witmasker popje gaat toch naar Linda. :) Heb dus nog 4 jongen in de aanbieding.

Dierenfreackske

Hoi Rianne , leuke plannen heb je weer ! Veel succes en leuke voorruitzichten heb je hoor ! Grtjs Ann

Dierenfreackske

Mara

Anja

Caroline

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Hele fijne feestdagen!!

Liefs van Ed, Caroline, Sanne,
Thomas, Jasper en Sophy.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Marc van de Kuifjes

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Kaatje

lynette

hoi Rianne

groetjes Lynette en de valkenbende

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Rianne

Bedankt allemaal! :D Heb vanwege werk en feestdagen weinig tijd gehad om zelf iets in elkaar te flansen.... Maar dat betekend niet dat ik jullie niet hetzelfde wens :)

Vandaag een verdrietig berichtje gekregen, Pukkie, het handopfok geparelde geelwang valkje, werd vanmorgen dood in de kooi gevonden :'( Haar baasjes zijn er kapot van... Ik schrok er ook van, het doet je toch wel iets als je zo intensief voor zo'n valkje hebt gezorgd :(