The Cockatiel Collection! YES!!! Alle 4!

Gestart door Rianne, 21 december 2005, 21:34:26

« vorige - volgende »

Rianne

Ja idd, Dani :)
Met zulke popjes moeten het wel forse jongen worden :)
Nevada is een popje, heb net foto's gemaakt en ook 1 van haar. Ze is al wat ouder en blijft rustig zitten, terwijl 'de jeugd' voor me wegvliegt.
Zal de foto's ff uploaden.

Rianne

Foto's!

Binky en het achterblijflutinootje:

De voetjes, zo op zich niks aan te zien maar het ene pootje is pittig vergroeid. Ook het enkeltje lag open, ik dacht dat het ontlasting was, maar het was een vies korstje. Gelukkig kan ze op stok zitten :)

Het nieuwe valkje:

Rechts Jari:

En oude muts Nevada:

Caroline

Agossie .... het pootje ziet er echt beroerd uit .... gelukkig kan ze er gewoon mee zitten.  :D

Je nieuwe geelwangetje is prachtig!!!

Mooie forse valk hoor.

Leuke foto's!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Rianne , wat sneu van het pootje van je lutinootje , al is het een hele mooie hoor ! Gelukkig kan ze er wel op zitten he , de foto's zijn heel mooi en ook je mooie geelwangetje !
Grtjs Ann

Randy

hej rianne 8)

ik zie dat ze al best op haar gemak is bij je, dus dat komt helemaal goed ;D
leuke foto waarop de ''kleine'' valkjes op de achtergrond zitten :P

ik heb btw vandaag veren getrokken en opgestuurt voor die dna analyse !

en thanx voor je reactie bij esther int boekje,, maarre die vrouw van euro-parrot met wie ik mail contact heb, zei : dat als ze geld ontvangen hadden, ik de overige club boekjes kreeg toegestuurd en dan gelijk bestellijsten krijg enz, dus we zien het wel ;D

Groetjes Randy  :-*
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Rianne

Ben benieuwd naar de uitslag. :) Via welk lab laat je het doen?
Ik denk dat je dan contributie voor 2008 hebt betaald, dan krijg je idd nog alle uitgaven van dat jaar :)

mariejj

Heej

Ik heb met gevaar voor me leven (boze Scooby >:() even gespiekt bij de eitjes,,  ::)
Ze zijn warm, wat ook wel logisch is want ze moeten wel op de eieren zitten want die liggen namelijk in het midden en kunnen niet naar de randen rollen  ;)
In 3 van de eieren zie ik leven!, de 4de durf ik niet 100% zeker te zeggen. Maar goed, dat zegt nog niks want misschien heb ik wel niet goed gezien.  ;) ;D
Nu is het maar afwachten hoelang ze nog bij het ene jong blijven zitten en wanneer T&T weer eieren hebben,,  ???

(p.s. even voor de andere lezers anders snappen jullie er niks van  ;D :  De 4 eieren van Ayko en Tiaro  liggen hier bij mij onder een koppel, bij S&S maar die hebben al een jong van 11 dagen oud  dus de eieren zullen bij een ander koppel moeten worden gelegd maar die hebben nog geen eieren (zal niet lang meer duren). ;))

groetjes Marie

Rianne

Met 3 bevruchte eieren zal de 4e het ook vast wel zijn :) Leuk joh! Hopelijk broeden ze ze keurig uit.

mariejj

Citaat van: Rianne op 12 november 2008, 11:25:13
Met 3 bevruchte eieren zal de 4e het ook vast wel zijn :) Leuk joh! Hopelijk broeden ze ze keurig uit.

Ja die is bevrucht, maar ik zag het niet bewegen  ;)

Rianne

Dat zie je niet altijd, je moet er dan echt geduld voor hebben. Maar als Scooby echt zo'n pitbull is kan ik me voorstellen dat je niet veel tijd hebt ;D

mariejj

Citaat van: Rianne op 12 november 2008, 11:45:32
Dat zie je niet altijd, je moet er dan echt geduld voor hebben. Maar als Scooby echt zo'n pitbull is kan ik me voorstellen dat je niet veel tijd hebt ;D

Dat zei ik ook dat ik het misschien niet goed zag  ;)  maar opzich zie je best veel in zon ei  :o 
Scooby is een pitbull als ik hem uit het hok haal dan bijt hij, maar dan zet ik hem op de stok ernaast  dan zit hij alleen te blazen en te dreigen,,  ;D ;D

Rianne

En ik heb ook geen idee wanneer ze gelegd zijn, je hebt dus geen idee hoever zo'n ei al heen moet zijn. Over een paar dagen kun je het wel goed zien :)

mariejj

Rianne!!!!   :o :o
Er piept/tikt een ei!!!   :o :o

Wat nu?   zon klein jonkie red het natuurlijk nooit bij zon grote lummel van 13 dagen oud  ???
En de anderen hebben nog geen eieren,,

Ik weet niet of S&S op de eieren blijven zitten als ik het oude jong bij T&T zet in de hoop dat zij hem gaan voeren,,  :-\

Caroline

Jeetje Rianne, kwam je wel laat achter joh, dat ze eieren hadden.  :o

Marie, ik had in jouw eigen boekje gereageerd.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Ja ik had gewoon echt niks in de gaten! Stelletje stiekemerds...