4 augustus 2025, 23:18:11

The Cockatiel Collection! YES!!! Alle 4!

Gestart door Rianne, 21 december 2005, 21:34:26

« vorige - volgende »

*Esther*

Heeej,

Mooie valkjes heb je er bij!
Hoe oud zijn ze?

gr Esther

Rianne

De witmasker pale fallow is van Maart 2007 en de bonte is van de laatste kweekronde van de zomer. Van juli denk ik. :)

Lin

Ik hoor snachts ook voer geluiden, vrij vaak hoor. Maar misschien net genoeg tussenruimte om te legen want s ochtends rond 8 uur  waren ze leeg. Met een paar uur is de krop wel leeg. Maar met pap geven is de kans groter dat je pap op pap geeft dan en dat is natuurlijk niet goed. Maar je kan best snachts voeren zolang het maar een keer leegt en ook snel blijft legen. Vaak is het overbodig want ze krijgen al genoeg binnen. Misschien voerde de mijne wel minder veel maar wel langer de nacht door.  ???

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Ik zal de jongen zo laat mogelijk in de broedmachine leggen en zo gauw het licht is weer bij de ouders :)
Ik hoop alleen dat de eitjes overdag uitkomen :-\ Ik weet niet wat de ouders doen als daar zomaar opeens een jong in het blok ligt. ???

Het gaat in ieder geval erg goed met de eitjes. :) Ik zie elke dag dat de inhoud gegroeit is. Vanmorgen was ik alleen lichtelijk in paniek want Diego leek het blok niet meer in te gaan. Gelukkig zit hij er nu weer in :)

♥Debby♥

Spannende tijd hoor Rianne, en gefeliciteerd met je nieuwe valken.. ze zijn schitterend!!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Rianne

De juwelier hier in het dorp heeft uitverkoop, alles 50% korting! :D
Ik had 3 bedeltjes voor mijn (ouderwetse) bedelarmband uitgezocht, en deze hanger:

Voor maar 9 euro ;)

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Esther*

Mara

Hoi Rianne

Dat is een echt koopje zeg! Prachtige hanger.

Mara

Anke

Hoi Rianne,
Gefeliciteerd met je nieuwe valkjes, ze zijn echt prachtig!!!
Wat goed dat er twee bevruchte eitjes zijn, hopelijk gaat het goed en doen de ouders meer dan je verwacht!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Rianne

Het gaat nog steeds goed met de eitjes, elke dag zie ik de inhoud groeien. :) De broedmachine doet het dus ook prima!
's Ochtends moet ik wel op tijd voeren want Diego gaat niet eerder het blok weer in als wanneer hij gegeten heeft. Dulce kijkt er helemaal niet meer naar om, gaat ook niet meer bij Diego zitten. Misschien als ik weg ben ??? 2 jongen is voor Diego nog wel te doen om alleen groot te brengen.
Zal nog even opzoeken wanneer ik zag dat ze bevrucht waren, ik heb nu geen idee wanneer ze uit kunnen komen :-\

Rianne

De 21e zag ik dat er leven in zat. Volgens de kalender komt het ei dan op 8 februari uit. Maar misschien komt het wel een dag eerder, weet natuurlijk niet precies wanneer het ei zich is gaan ontwikkelen.

Peggy

Hoi Rianne,
je hebt twee mooie nieuwelingen erbij hoor. En heb je inmiddels al namen ?
Succes met de eitjes.Hopelijk blijft het allemaal goed gaan.

Je hebt trouwens een heel mooi hangertje gekocht!  ;D

Gr peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Rianne

Ik ben nog niet op zoek gegaan naar namen, mijn ervaring is dat dat vanzelf wel komt. Hopelijk nu ook ;D
Ik hoop ook dat het met de eitjes goed blijft gaan. Is al weer een tijd geleden dat ik jonkies had en ik vind het toch leuk altijd :D

Heb de hanger nu altijd om :)

Rianne

Sjemig, het moet hier niet gekker worden :o Dulce heeft net 5 eitjes uitgeperst, wil ze al weer paren! Hopelijk gaat ze geen eieren bij leggen, daar moet ze nog een paar weken mee wachten :-\