3 augustus 2025, 12:12:46

The Cockatiel Collection! YES!!! Alle 4!

Gestart door Rianne, 21 december 2005, 21:34:26

« vorige - volgende »

Lin

Dat dat dan kan uit zo'n klein beestje :-X

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rob S

Een kwartelei is trouwens niet wit, maar bruin zwart gespikkeld ;)

Caroline

Nee hoor, ik heb verschillende kleuren gehad in één nest.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

jolandaW

Hoi Hoi,

Ik heb nu 12 kwarteleieren in de voliere en die zijn allemaal bruin van kleur en zijn evengroot als die van de valken.
zien er dus precies zo uit.
Het zijn ook chinese dwergkwartels dus .
En bij mij in het hokje voor de kwartels zitten dus ook geen kwartels maar wel steeds valken.

groetjes Jolanda

Wilma1

Een verassingsei ??? of een Chinesedwergvalk ???
;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Een chinese dwerg valk ;D
Ik zal eens een foto van het ei maken, ik ben haast wel 100% zeker dat het een valken ei is hoor. De kwartels zitten noooooit in dat hokje, en Ayko en Tiaro paren en zitten vaak op de bodem. Ik zal straks wel even een foto maken van het ei, naast een ander ei. :)

Wilma1

Jammer dat het niet kan worden uitgebroed.....dan BLIJFT het een verassing TOTDAT de "waarheid uit het ei komt"  ::) ;D
:) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Haha ik lig hier helemaal in een deuk! ;D Ten eerste om Wilma's opmerkingen en ten tweede omdat Tinco voor het eerst sinds lange tijd weer zit te brabbelen. Hij doet de kat weer na, zegt weer Tinco'tje, doet mijn kattenlok fluitje na... geweldig!

Hier een foto van het ei:

Links ervan een ei van Dulce en rechts een ei van Naira.

Inge88

Cool! Kun je die geluidjes van Tinco niet opnemen? Zou het weleens willen horen!

Rianne

Helaas zit er geen microfoon op m'n camera, en filmpjes van de gsm kan ik niet bekijken... :-\

Lin

Citaat van: Inge... op 28 februari 2007, 13:14:49
Cool! Kun je die geluidjes van Tinco niet opnemen? Zou het weleens willen horen!

rianne heeft geen geluid op haar camera ik zal dat wel eens doen. Maar volgens mij hebben we daar wel filmpjes van met geluid. Niks op onze website ofzo?

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Volgens mij is dat van toen met die knijper. Zal eens zoeken. :)

Inge88

Die kon ik al.. heb al jullie filmpjes al eens bekeken  :D Maar hij zegt geen Tinco'tje daar :o