2 augustus 2025, 22:00:48

The Cockatiel Collection! YES!!! Alle 4!

Gestart door Rianne, 21 december 2005, 21:34:26

« vorige - volgende »

Rianne

Nee helaas niet. Maar dat doet hij niet zo heel vaak. Maar hij reageert wel altijd zo op knijpers. ;D

Jojanneke

Ik zou je  wel willen helpen met dat eitje, maar woon in Papendrecht dat is wat ver,en mijn kleine valkjes zijn nu bijna twee weken oud, maar volgens mij liggen er binnenkort weer eitjes ;D

Rianne

Hoi Jojanneke,

in elk geval bedankt voor het meedenken. :) Je hebt nu zelf kleintjes? Heb je ook een dagboek waar foto's in staan? :D

Jojanneke

Nee ik volg wel heel veel op het forum maar ben zelf nog niet aan een dagboek begonnen.
Wel leuk om al die verhalen te lezen

Inge88

Jammer dat ie het niet zo vaak zegt.. hij wil het zeker spannend houden  :P Is het echt duidelijk te verstaan? Bij sommige valkjes komt er meer zo'n schel krakend geluid uit en bij andere is 't onwijs duidelijk...

Rianne

Hij doet de klank na, hij zegt het niet letterlijk. :) Het is meer zoiets als ie - o - eh wat je hoort ;D

Inge88

Rianne

Haha leuke foto in Jojanneke's handtekening! :D

caro

E.T. ???
Dat kan niet hoor die zit hier al bij mij in de voliere. ;D

Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Lin

Citaat van: caro op 28 februari 2007, 15:28:37
E.T. ???
Dat kan niet hoor die zit hier al bij mij in de voliere. ;D

misschien is het net als met een gremlin dat ie zich kan vermenigvuldigen.. ;D

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Het tweede ei was ook een feit... Met de nadruk op WAS, het lag namelijk kapot op de grond. Ze heeft m zo laten vallen ;D

Inge88

:o Ze heeft écht geen zin om te broeden!  ::)

Rianne

Kan ook zijn dat ze gestoord werd toen ze in het kwartelhokje zat. Maar bij gebrek aan broedgelegenheid laten ze het wel vaker vallen. Hopelijk gaat dit niet langer door. Het vergt wel wat van zo'n popje.

Inge88

Ohja inderdaad  :) Ja ik weet er alles van.. 't is niet leuk.

Rianne

Ik zag vandaag een schattig tafereeltje in de voliere. ;D
Ayko en Tiaro samen in de ring (hopelijk niet te donker)

De cathi's samen op de schommel

Helaas blijft Nevada dan alleen over

En de kwarteltjes