16 juni 2025, 16:46:03

DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Wilma1

9 april 2007, 17:20:43 #2910 Last Edit: 9 april 2007, 17:23:42 by Riny
 Hoi Allemaal

Ik kan mijn "bron" * lees nw eigenaar*  prijsgeven hoor ik net...

De geliefde valkjes van mij gaan naar RINY

Ik kan haar niet genoeg bedanken, dat ze dit doet voor me, het geeft een gerust en goed gevoel, dat ik eindelijk alles kan afsluiten en er met een goed gevoel aan terug kan denken, dat ik aan valkjes ben begonnen, door een dierenwinkel die ze aan MIJN toevertrouwde en er jongen kwamen etc.
Deze 4 laatste zijn heel bijzonder voor me...de anderen geven geen minder gevoel...... ik heb Kiki en Koko gered, dat ze samen konden blijven, deze kregen 4 bijzonder lieve jonge nazaten, waarvan ik er 1 wilde houden en bij de ouders wilden laten blijven.....MELODY, degene die ik heb gepapt en door  goed eadviezen van Riny in leven heb weten te houden.

Melody was en is heel bijzonder voor me, later kreeg hij een popje Lucky...ze zijn onafscheidelijk en ook Kiki kan het heel goed vinden met Lucky, alsof het zo moest zijn. Door mijn ziekte, leek alles als een ballon uiteengespat....toen weer gelijmt en door omstandigheden weer uit elkaar.

Nu is het definitieve er dat Riny ze alle 4 wel bijelkaar wil houden en heeft mij veel tranen gekost zojuist, dat ze dit doet voor me....... zoals ik het graag had gewild, neemt zij over van mij....en eigenlijk ook van Christa die dit toch achteraf niet kan doen, al wilde ze het graag  voor me.

Riny je bent en BIJZONDER mens, al de eerst X dat ik je leerde kennen op dit forum, heb je een dierenleven gered en nu doe je het weer!!

Ik ben blij met zoveel mensen die mij geholpen hebben de afgelopen maanden, of eigenlijk de valkjes een goed leven bezorgen, wat ik helaas niet kan doen...... :'(
Liefs Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

ik ben helemaal super blij voor je. En bij Riny hebben ze het goed hoor, zeker weten.
Kei tof van Riny. Ik ben gewoon helemaal blij voor je.

Groetjes Anja

Wilma1

THX...ik weet niet eens wat ik zeggen moet, ik kan me haast niet beter wensen voor de 4......het is best een opgave 4 vreemde valkjes erbij.....

:'( ;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Ze komen een in super de luxe valkenhotel terecht daar kan je van op aan.

Groetjes Anja

Wilma1

NU hoef ik me geen zorgen meer te maken, alles komt goed, met mij eerste valkjes, jong en zijn popje wat een hoop heeft meegemaakt, in haar jonge leventje.....eindelijk RUST..........

:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Yvon

Hoi hoi

Oooohw Wilma,wat een fantastisch nieuws !!  :-* ;D
Ben je een weekendje weg en kom je terug met geweldig nieuws.  ;) ;D
Kan ut me voorstellen dat je nu wel je rust ermee kan vinden.
Valkjes rust en jij rust.  :D
En bij Riny is zeker een valkjesparadijs.  ;D

Is je caravan weer aan kant om geregeld weer bewoond tegaan worden?

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Saar

Hoi Wilma
Wat een geweldig nieuws!!!
Bij Riny komen ze echt goed terecht :D
En alvast veel plezier zondag :D
Groetjes Saar :-*

Mara

HOi Wilma

Je had me dit al verteld aan de telefoon en ik ben heel erg blij dat ook de laatste vier goed terecht komen. En ik ben heel blij dat ik ze mag zien en dat ik met je mee mag om ze bij Riny te brengen. Ze komen echt goed terecht!

Liefs

mara

Riny

9 april 2007, 18:58:09 #2918 Last Edit: 9 april 2007, 19:00:46 by Riny

Mara

9 april 2007, 19:17:47 #2919 Last Edit: 9 april 2007, 19:31:54 by Mara
HOi Riny

Vergeet maar wat ik gezegd heb

Mara

Riny

Hoy Mara
Ik weet dat Wilma eerst naar jou komt.
Maar als ik ergens op visite wil gaan spreek ik dat met die persoon waar ik op visite wil gaan af, en niet met iemand anders.
Groetjes Riny

Wilma1

9 april 2007, 19:48:10 #2921 Last Edit: 9 april 2007, 19:58:55 by Wilma1
 ???  ??? Ehhhh....IK geloof dat hier een misverstandje rijst...We gaan idd eerst naar Eugenie en aangezien die de route weet, kwam het ter sprake dat ze anders even mee gaat met ons....mijn fout Riny, het kwam spontaan in me op en aangezien ik je toch nog zou contacten.....  :-\ zou ik dit ter sprake hebben gebracht....oeps wat stom van me... :-\

Je hebt gelijk te willen weten WIE er plots bij je op de stoep staan, in mijn spontaniteit heb IK er even niet bij stil gestaan, dit EERST aan jou te laten weten i.p.v andersom....EXCUUS hiervoor, dit is niet Eugenie haar fout...kan me voorstellen dat ze dat "gewoon" even verteld hier .....

Wes niet boos op haar, maar DAN op mij  :-\

SORRY Riny, dit was niet de bedoeling!!! Ik vind dit heel vervelend, dat ik dit ineens lees....en kan en jouw redenering wel voorstellen....ik vind snel alles goed, maar niet iedereen is hetzelfde en respect daarvoor....

Ook aan jou, Eugenie SORRY....jij hebt vast gedacht dat ik dit al met Riny had besproken, maar helaas NOG niet...   ::) ::) ::)

Ooooooohhhhhwww ik ga me diep zitten schamen nu en hoop dat ik niet al te veel narigheid heb bezorgt...  :-\

:-\ Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Hallo Eugenie en Wilma
Dag en verhalenboekjes zijn er niet voor om afspraken te maken, daar hebben we IM'S voor.
Ik erger me vaak genoeg aan forumleden, die daar hun dag of verhalen boekje voor gebruiken.
Ook hoeft niet iedereen te weten, wie hier wel of niet op visite komt, daar hou ik niet van.
Zoiets hou ik liever prive.
Als jullie hier verder over willen praten dan svp per Im.
Groetjes Riny

Wilma1

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Citaat van: Yvon en Rene op  9 april 2007, 17:57:54
Hoi hoi

Oooohw Wilma,wat een fantastisch nieuws !!  :-* ;D
Ben je een weekendje weg en kom je terug met geweldig nieuws.  ;) ;D
Kan ut me voorstellen dat je nu wel je rust ermee kan vinden.
Valkjes rust en jij rust.  :D
En bij Riny is zeker een valkjesparadijs.  ;D

Is je caravan weer aan kant om geregeld weer bewoond tegaan worden?

Groetjes Yvon

Ja een echte paasverassing, van Riny mocht ik het wel vertellen...... en vind het dan ook fijn te laten weten.... WAAR ze heen gaan......daar zijn geen twijfels mogelijk dat ze het alle 4 naar hun zin gaan krijgen  :D

Het forum heft vele problemen voor me opgelost en ik zou niet weten wat ik zonder had moeten doen ??? ??? want zie maar eens 14 valkjes te herplaatsen in koppels of per 3 of nu 4 tegelijk....  :-\ ...... nu is het voor de dieren (en mijn gevoel)prima gegaan allemaal en hervinden ze het leven wat ze verdienen..... helaas niet bij mij, maar bij andere op en top valkenliefhebbers.

De caravan is weer grotendeels aan kant, nog wat kleinigheden en wat soppen binnen, want met de harde wind van de afgelopen periode is er toch wat zand achtergebleven....  ::) foto's etc. staan in "de Zaanse entree" mocht je die willen zien  ;)
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3