DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Wilma1


Laat CREA BEA maar schuiven die leert steeds meer, op haar leeftijd  ;D

Die monstertjes lopen veel buiten en er staan 2 luchtfilter circulatie's nu waarvan 1 ionisator....dat werkt perfect bij allergieën.....zelfs IK merk dat die ionisator zijn werk doet!!

Daarbij als ik weet wanneer je komt, zorg ik ( of eigenlijk Piet  ::) :P ) dat er goed gezogen is etc. dan is er geen haar en schilfer te vinden, want DAT zijn de "boosdoeners" en je hoeft geen UREN te blijven?!!

Plastic beker koffie op de stoep en wegwezen  ;D ;D ;D....nee hoor....maar Danny is OOK allergisch voor katten (heeft ook astma) maar met veel werk, kun je een hoop doen! We hebben altijd gezorgd dat het leefbaar was en nu nog is voor hem!!!

En Rocky.....hihihi.....is de middelste die steeds HAPT!!!!!  ;)
;D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

ROCKS

Citaat van: Wilma1 op 19 november 2006, 23:32:06


Daarbij als ik weet wanneer je komt, zorg ik ( of eigenlijk Piet  ::) :P ) dat er goed gezogen is etc. dan is er geen haar en schilfer te vinden, want DAT zijn de "boosdoeners" en je hoeft geen UREN te blijven?!!

Plastic beker koffie op de stoep en wegwezen  ;D ;D ;D....


KOFFIE??? Nu kom ik helemaal niet meer! >:(

UREN? Pfff...moet jij nodig zeggen, ik moest je hier bijna de deur uit vegen!!

Nou, dat was het dan denk ik?

Doei! Nellie


                                         ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Wilma1

Okeeeeeee  ::)....thee, een borrel, water, limonade ??? U roept maar en ik maak het  ;D

Als mijn Romy maar hierheen komt  :P, ze is nog te klein om met een sleutel om haar nek en het adres mee, hierheen te vliegen  ;D

;D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

22 november 2006, 00:50:47 #2013 Last Edit: 22 november 2006, 00:54:33 by Wilma1
Vanmiddag een ware vechtpartij  :o tussen een aantal mannen, om........STACY  :o :o :o.....

Charlie heeft zijn pijlen gericht op Stacy, terwijl hij eerst niets van popjes wilde weten. Hij slaapt nog wel naast Koko :P want dat is zijn grote vriend! Maar heeft kriebels  :-* van Stacy en Stacy lijkt er uitgebeid van te genieten  :D

Maxime vindt het niks en was dan ook erg boos op Charlie en vloog er bovenop, dus 2 mannen OP Stacy  ::), Melody ziet het en stuift er ook op af, waabij Rocky zich er OOK nog eens mee gaat bemoeien  :o :o ::) ::)

Net gezogen en stof en veren vlogen in het rond!! Stacy nam "de vleugels" en ging op de rand zitten kijke HOE DAT af zou lopen. Nou snel hoor  :P  want gewapend met plantenspuit ben ik ze "te lijf gegaan" en heb de rust erin gespoten  ;D

Ze zijn gek op die spuit (tenminste de MEESTE wel) en de afleiding was zo geregeld....daarna was het poetsen geblazen en een tukkie doen, alleen het drietal waar het om ging, zaten gezamelijk op de rand om hun liefde eens te bespreken, geloof ik  ???


Stacy kijkt Maxime eens aan en die lijkt zo verdrietig te kijken naar haar.....ach zielig  :'(


waarbij ze zich weer omdraait naar Charlie, maar Maxime laat het er niet bij zitten en legde zijn koppie tegen haar aan....nou dat is toch ware liefde zou je zeggen ???

Later ben ik kaarten gaan maken en wat is nu leuker om het met zijn 2en te doen  ;D alleen betreft het hier geen mens maar....


juist....Beauty... ;D...hij gaat op 1 vinger zitten en houdt het papier vast  ;)...vindt het nog leuk ook, want wil niet op mijn schouder zitten  ::)....en ik....kramp in mijn wijsvinger  ::)


om te voorkomen dat ik een geperforeerde kaart krijg, geef ik hem een eigen stukje als ik zelf bijna klaar ben met knippen en dus geen "loze rand" meer over heb voor hem  ;D

Grappig hoor, want hij heeft toch HEEL lang zo gezeten bij me en af en toe ff OP het blad om met de afvalstukjes te spelen  :D

Zet ik hem op de stok bij de voliere, komt ie meteen weer terug naar me  ::)

Binky vliegt nu samen met Melody en die zijn dikke vrienden aan het worden. Tis net het liedje van "Bonnie kom je buiten spelen", Maar dan Melody....want zo gauw Bink eruit is, gaat Melody ook op zijn "uitlaatplekje" zitten  ;D en zo vliegen ze een paar uur rond, behalve Beauty, want IK ben zijn vriendje  :P :P

:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

moonwitch (diana)

Hoi wilma

hahaha wat lijk je streng met die bril op :D.
Heel leuk die valkjes die je mee willen helpen, maar ondertussen ook knap lastig kunnen zijn.
Ik heb dat hier met scruffy, omdat hij de hele tijd bij wilt ziten, molt hij zowat mijn muis en toetsen bord ;D.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

marga

hoi wilma
prachtige foto s
ja ik denk dat de meeste wel een valkje er tussen hebben zitten die graag helpt (sloopt)
heb er hier 1 die helemaal gek van schoenveters is ;D ;D
en als ik achter de computer zit is ze ook meestal bij me
groetjes marga

Anja

Hoi Wilma,

Erg leuke foto's. Wat een stelletje daar bij jou zeg  ;D ;D ;D
De ruzie is inmiddels bijgelegd neem ik aan.
Wat een plaatje dat Beauty jou wil helpen met kaarten maken.
Zijn jullie het wel eens geworden hoe de kaart er uiteindelijk uit komt te zien?

Groetjes Anja

Wilma1

Hoi Diana,
Tja ik moet toch ERGENS indruk mee maken he  ::) en met die bril op "lijkt" het nog wat...Zonder zie ik dan ook te weinig om alles op de goede plek te knippen en plakken, dan wordt het een verrassingskaart  ;D zonder dat Beauty dat dan gedaan zou hebben  :P

Hoi Marga,
Het is idd erg leuk zo'n "mensenvalkje" die overal bij wil zijn  :D en "helpt" waar ie kan  ::) ::) ::)....ahum!!!! En als ik hem elders op mij neezet, rent ie gewoon weer terug waar ie vandaan kwam  ;D want DAAR was het juist leuk  :P

Hoi Anja,
De ruzie is wel weer bijgelegd, maar zal gerust nogmaals gebeuren....ja dat is de natuur van de vogels. Ik laat ze zoveel mogelijk het zelf uitzoeken, maar soms moet ik wel ingrijpen om leed te voorkomen. Ik zit niet te wachten om dr.Feld in te schakelen  ::)

En we zijn het eens geworden HOE de kaart eruit moest gaan zien....zonder gaatjes  ;D  :P

::) Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Oh jee, die Stacy... :o Het moet toch niet gekker worden anders moet ik toch eens langskomen om haar toe te spreken! ;D

Ann

Hey Wilma

Ik heb nog niet volledig bijgelezen, maar wel mooie foto's.

Groetjes
Ann


The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

Wilma1

Citaat van: Rianne op 23 november 2006, 13:07:26
Oh jee, die Stacy... :o Het moet toch niet gekker worden anders moet ik toch eens langskomen om haar toe te spreken! ;D


:-\ Kom dat dan maar snel doen, want Charlie heeft het behoorlijk "op zijn heupen" van haar.....vanmorgen was het herhaling van Woensdag  :o, met dezelfde mannen, maar nu vond Stacy het OOK NIET meer zo leuk, ze piepte van onmacht, dat ze AL die mannen kwijt wilde....duzzzzz....de plantenspuit heeft de orde weer herroepen  ::) ::) ::)

VROUWEN  ??? ::) ::) ::) ;D

Hoi Ann,
Bijlezen is soms niet haalbaar en zeker als je meerdere boekjes volgt  ::) ::) ::) sommige verhalen kunnen zo snel  :o gaan.....dat je er een halve dag voor nodig hebt weer "bij" te zijn  ::) ;). Dus ergens gewoon weer "instappen" is ook een optie, dat doe ik ook wel hoor, je komt vanzelf weer in de rit mee  ;D en daarbij plaatjes kijken is OOK leuk?!!!


Komende Dinsdag is het zover, dan krijg ik een kruisband reconstructie...als alles goed verloopt, zal ik waarschijnlijk Woensdag naar huis mogen. Officieel staat er 3 a 4 dagen voor, maar bij het trap kunnen lopen, mag je vaak eerder weg!

De is er nog niet, dus zal geduld moeten hebben  ::)....misschien in de loop van volgende week....de rest van de "ingrediënten" is er wel, maar met alleen een muis en een router, doe ik niet zoveel ???  ::) :P Als jullie even niets meer horen, weten jullie waarom  ;)

Morgen ben ik "zoet" met de voliere en kooien en dat wordt beloond met een etentje en bowlen van mijn werk  :D ;)...bowlen laat ik aan anderen over, maar eten lust ik wel  :P
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Nou, eindelijk!!

Mocht je hier niet meer komen ...... heel veel sterkte dinsdag, ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen.

Tot gauw!!  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

Citaat van: Caroline op 24 november 2006, 20:06:48
Nou, eindelijk!!

Mocht je hier niet meer komen ...... heel veel sterkte dinsdag, ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen.

Tot gauw!!  :-*


THX dat hoop ik ook  :D ;)


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Hey Wilma,

hoeveel mannen en hoeveel poppen zitten er in je kamervoliere? Het kan zijn dat er teveel mannen (of tekort poppen natuurlijk) inzitten en dat die gaan natuurlijk achter de vrouwtjes aan. Als er dan meer mannen inzitten als poppen, krijgen de poppen het zwaarder te voorduren. Houd het dus goed in de gaten en haal er evt 1 of 2 mannen uit als er meer mannen inzitten als poppen. :)

Wilma1

Citaat van: Rianne op 25 november 2006, 11:48:37
Hey Wilma,

hoeveel mannen en hoeveel poppen zitten er in je kamervoliere? Het kan zijn dat er teveel mannen (of tekort poppen natuurlijk) inzitten en dat die gaan natuurlijk achter de vrouwtjes aan. Als er dan meer mannen inzitten als poppen, krijgen de poppen het zwaarder te voorduren. Houd het dus goed in de gaten en haal er evt 1 of 2 mannen uit als er meer mannen inzitten als poppen. :)


Helemaal waar....ik heb teveel mannen ten opzichte van de popjes! Ik wil er ook 2 popjes bij, maar momenteel in de voliere zal dat te vol worden, ben ik bang  ???....dus zal moeten wachten tot het voorjaar. Als ik dacht een pop te hebben, bleek dat toch weer een man. Kijk naar Beauty, ze waren 99% overtuigd van een pop en wat is het.....een MAN  ::)....maar wel een lieve en DIE zit niet in de voliere.

Er zitten 6 mannen en 4 popjes in. Dus als jij eens POPJES hebt, maar dan zeker weten (en dat weet jij wel  ;)), anders heb ik straks weer een man  ::) en inteelt kan het niet gaan worden, want ik heb alleen maar Stacy van jou een popje  ;D van Lin wordt dat moeilijker, want daar heb ik Dusty van  :-\ en stel je voor dat ie op "zus" verliefd zou worden  :o ::)

Dus ik plaats gewoon een bestelling ???  ;)

De rust is nu nog steeds aan de orde gelukkig, maar ik hou het  in de gaten.....alleen van Melody en Rocky begrijp ik het niet, want Rocky is steeds alleen maar met Lucky en bemoeid zich er gewoon mee, zo ook Melody, want die lijkt popjes (nog) niks te vinden  ::), maar als er tumult is staat ie vooraan :o ;D

Melody is ook meer naar mij gericht en haal ik er elke dag een paar uur uit om samen met Binky (OOK 2 mannen dus  ::))te vliegen en dat gaat prima!

Als ik er bij nadenk, heb ik mijn hele leven al een mannenhuis....ik ben blij dat de meisjes, in vorm van schoondochters versterkt is  ;D ;D ;D....heb ik ook nog iets te zeggen nu  ;D :D ;)

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3