DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Rianne

Hoi Wilma,

het is nog even afwachten wanneer ik weer kleintjes heb. Ik weet dat Lin in januari geloof ik weer een blok ophangt bij Ayla en Tiamo. Die zijn geen familie van Stacy of Dusty ;) Dus je moet maar even zien wat je wilt.

Ann

Hey Wilma

Moest ik hier niet meer geraken: VEEL STERKTE voor dinsdag :-*.

Groetjes
Ann


The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

Anja

Hoi Wilma,

Ik wil je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel sterkte wensen voor dinsdag.

Zet m op en succes.

Groetjes Anja

Wilma1

THX allemaal, zal blij zijn als het Woensdag is  ;D dan hoop ik weer lekker thuis te zitten  ;)

En het valken popjes probleem, is waarschijnlijk opgelost. Ik heb van iemand een lief aanbod gekregen en als het door gaat, meld IK of ZIJ wie diegene is  ;) om welke het gaat en wanneer de "verhuizing" zal plaatsvinden  ;D. Dan zijn alle mannen blij, denk ik, want het zijn mooie dames  ;D
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja


Woehoe spannend zeg.
Ik zal duimen en ik wacht in spanning af.

Groetjes Anja

Ineke

Ook van mij sterkte voor dinsdag!

Mara

Hoi Wilma

Mocht ik je niet meer spreken voor dinsdag, alvast heel veel sterkte.

Liefs

Mara

Caroline

Ik ben wel heel erg benieuwd naar je nieuwe popjes.  :-[

Krijgen we die nog wel te zien voor dinsdag??  ::) :P

Ik had het al geschreven maar nogmaals heel veel sterkte!!  :D

Ik ga voor je
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

25 november 2006, 23:20:17 #2033 Last Edit: 25 november 2006, 23:57:02 by Gerda
Citaat van: Caroline op 25 november 2006, 21:27:41
Ik ben wel heel erg benieuwd naar je nieuwe popjes.  :-[

Krijgen we die nog wel te zien voor dinsdag??  ::) :P

Ik had het al geschreven maar nogmaals heel veel sterkte!!  :D

Ik ga voor je


Een tip van de sluier dan, jij weet er altijd wel "IETS "uit te krijgen, he Caroline  ;D ....Het gaat om een geparelde cinnamon, een Lutino van beiden 7 mnd.   en een Albino van 3 mnd....de bedoeling is dan om Dusty aan de geparelde cinnamon proberen te koppelen, vanwege zijn rode oogjes! En ze blijven even in "de opslag", vanwege de ruimte momenteel en dat vind ik zo zeldzaam, dat iemand dit wil doen?!!

De foto's moeten dan e.v. van....jaaaaaaaaaaaaaaaa ??? afkomen en ik ga zeker eens kijken bij haar, dat staa zowiezo vast. Jij weet denk ik wel WIE ik bedoel Riny ???
:D Wilma
;)


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3


Wilma1

25 november 2006, 23:39:17 #2035 Last Edit: 25 november 2006, 23:40:52 by Wilma1
 ;D :D ;) Wat mooi!!!!! Lijkt op Stacy!!! Als die samen met Dusty zou willen "gaan"  ;D :D Ik zal haar voorstellen aan hem  ;D

En jij bent nu ook voorgesteld Marga  ;)

O en namen heb ik OOK al  ;D....Indy , Chelsey en Sissi.....

Indy voor De Cinnamon
Chelsey voor de Albino
Sisi voor de Lutino
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marga

hoi wilma
wat een mooie namen nou kunnen we ze er meteen aan laten wennen
groetjes marga

Wilma1

26 november 2006, 00:01:03 #2037 Last Edit: 26 november 2006, 00:04:53 by Wilma1
Het zijn ook mooie vogels en ik vind het fijn dat je voor ze wilt zorgen tot de ruimte hier voldoende is ze er bij te plaatsen. Alhoewel Dusty en Indy dan eerst even apart komen voor de gewenning naar elkaar toen en later de buiten voliere in gaan......Ze kunnen dan in de kooi, waar Binky en Beauty inzitten, want die verhuizen dan naar de grote kamer voliere!

Ik heb OOK nog even ander nieuws....Folkert en Maja hebben de ontdekking gedaan van een EITJE van Goldie en Chiko

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,14354.270.html

....ik vind dit zooo gaaf....de broer van Melody krijgt straks een nestje babydonsjes, wordt gewoon PAPPA  :D :D :D

Maja wilde eerst geen nestje, maar nu ze het eitje heeft gezien  ;D....

Leuk he?!!!!!!
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marga

hoi wilma
ja dat is wel slim ik heb hier een koppel die zagen elkaar totaal niet staan
in de voliere die heb ik toen naar binnen gehaald en na lang wacchten is het er toch van gekomen  en dat is dan ook wel weeer een kroon op je werk ;D ;D ;D

wat een leuk nieuwtje ja als je eenmaal de eitjes ziet ben je verkocht
groetjes marga

Caroline

Hé, wat leuk!!!!!

En drie hele mooi valkjes!!!!  :D

Een geparelde cinnamon en een albino had je toch nog niet?? En een lutino ...... die spaar je  ;D ;D kun je ze nog wel uit elkaar houden straks, al die lutino's??

Ik merk dat hier met Oilily en Rocky. Eerst was Oilily een meisje en Rocky had haar echt postuur al met haar 15 maanden maar ..... nu Oilily ook in de rui is en steeds flinker wordt kan ik ze beide niet meer uit elkaar halen van een afstandje. Wel van dichtbij, Oilily kijkt toch wat angstiger uit haar oogjes en ...... ze hebben beide een andere kleur ring.  ;)

Erg lief dat ze zolang bij Marga mogen blijven.  :D

Maar .... ook fijn voor Marga dat ze weet dat haar boefjes een geweldig tehuis gaan krijgen.

Dus, allebei gelukkig.  ;)

Truste voor straks!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.