18 juni 2025, 14:38:54

DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

*Yvon

Hoi hoi

En wanneer gaat Veronica een boekje beginnen ?  ;)
Ik wilde eigenlijk graag weten of haar jongen wel gevoerd worden ?

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Wilma1

6 september 2007, 21:24:20 #3436 Last Edit: 6 september 2007, 21:48:55 by Wilma1
Géén idee, maar IK ben bang van NIET  ??? :-\ dus dan wordt het FULL TIME voeden ... en dat is meer dan 3x denk ik ???

Maar voor de e.v. verwarring.......de jongen zijn niet van Veronica haar valkjes hoor  ;) maar van Justin's!...Joke haar oppaskids  ;)

Veronica houdt zich eerst ff bezig met lezen en ev reageren.

Ze kan amper lopen van de rugpijn. Ik ben vanmiddag onverwacht heen gegaan, omdat ik aan haar stem hoorde dat het niet lekker gaat. Heeft ze al een mislukt OK van haar pols, vanwege haar reuma.....nu heeft haar rug het ook al "opgegeven"en slikt ze Tremadol om iets te kunnen doen.

Ze is geen mediactieslikker en zeker géén pieper en slikt niets als zij het niet nodig vindt en nu ze dit neemt,  zegt mij dat meer dan genoeg!

Ze heeft een afspraak met een neuroloog en neurochirurg en zal wss op de OK belanden voor haar rug, eigenlijk geheel onverwacht.

Het lezen van dergelijke dingen hier, geeft haar wat meer afleiding, al doet ze genoeg dit te krijgen. Als het kan maakt ze kaarten, kaarsen..... en natuurlijk haar dieren!!
  ;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Yvon

Hoi hoi

He wat vervelend allemaal voor haar.  :-\
Het forum zal zeker ook voor afleiding zorgen.  ;)
Voor ze het weet is ze ook forumverslaafde.  ;D

Dusssssss,Veronica !!!
Kom maar op.  ;) :D
Als je meer wilt weten over handvoeding kan je beter daarvoor bij de topic handopfok kijken.
En natuurlijk ook heel veel sterkte met alles.  :)

Groetjes Yvon

Ons dagboekje is 
< hier >

Mara

Hoi Wilma

Zou jij Veronica namens mij sterkte willen wensen? Ik ben ook geen klager maar kan ook lang niet meer zo veel als ik zou willen. Dus ik kom ook hier maar wat vaker lezen om het allemaal een plekje te geven.

Verder hoop ik dat de jonkies gevoerd zullen worden....

Mara

Wilma1

Hoi wil ,

Ik ben net bij de valkjes geweest en het gaat heel goed met ze.

Ze worden drie of soms vier keer bijgevoed en ze worden bijna niet meer door Quincy en Fleur gevoed.

Het gewicht van de valkjes zit nu tussen de 65 en de 70 gram.

Fleur heeft alweer een eitje gelegd maar die hebben ze weg gehaald.

;) Joke

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Yvon

Hoi hoi

Nou gelukkig dat het weer goed gaat met de donsjes.  :D
Maar of het een goed plan is om de eitjes weg tehalen ??
Misschien is het beter om ze gewoon te laten liggen of vervangen voor neppers.  ::)

Groetjes Yvon

Ons dagboekje is 
< hier >

Wilma1

Is dat zo ???  Dan blijft ze dus leggen tot er geen einde aan komt ?!! Ik zal het Joke zeggen.... oftewel ze zal het ook vast lezen hier  ;) want ze houdt het goed bij.
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Citaat van: Agnes op 16 september 2007, 20:19:30
Nou hier komen ze dan hoor!

Zaterdagmorgen zijn Piet en Wilma bij ons langs geweest als tussenstop naar Ommen.
We hebben gekletst, gekletst en koffie gedronken.

Natuurlijk moest dat even vastgelegd worden

lekker bakkie!

Deze is speciaal voor Piet ;)

Piet en Wilma; jullie zijn een leuk stel, en hele gezellige mensen.
Het was heel leuk jullie te leren kennen :-*

Nou weinig aan toe te voegen....het was natuurlijk SUPERRRRRRR  :D :D :D en erg gezellig bij Agnes en ....ohwww, naam kwijt ??? Lauwrens ???  ::)

Leuk stel kinderen  :D  1tje met pit  :P handen vol, denk ik ::) ;D

Een ontzettend mooie stabiele voliere en nog mooier dan op de foto's!!!!

Echt voor herhaling vatbaar  :D....jullie "zitje"onder een luifel heeft ons op een idee gebracht  ??? ::) :P voor hier thuis!!!!! Echt gaaf!!!!

:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anke

Hoi Wilma,
Jullie staan er goed op hoor zo in de voliere ;D
Hoe gaat het nu met de jongen?
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Wilma1

??? ??? ??? ??? ??? Jongen ??? ??? ??? ??? ??? IK heb geen jongen...  ;D Piet is een jongetje, maar dát bedoel je vast niet  ::) :P

;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Op het moment van verzenden, snap ik het  ::) ;D

Die van Quincy en Fleur ...... hahahahahaha....jaaaa lang weggeweest hè  ::)

1 is er inmiddels dood, te weinig gevoerd en mss wel iets aan gemankeert ??? De rest is bijgevoerd en woog de laaste X  rond de 80 gram, geloof ik .... ik ben er niet geheel van op de hoogte, maar weet dat het wel goed ging nu.
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Wilma1

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

13 oktober 2007, 11:15:04 #3448 Last Edit: 13 oktober 2007, 11:40:09 by Wilma1
[Hier weer een vrolijk fluitje van onze Ricky....na een poosje wennen aan zijn liefje, fluit hij weer vrolijk de kamer in...samen Jan Smit lukt dit nóg beter  ;D

http://www.youtube.com/watch?v=dl-kEKoA4AI
:D Wilma

héééé ik heb Ricky bij de valkjes gezet, kun je nagaan hoe mooi hij fluit ;D ik raak ervan in de war  ::) :P

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

♥Debby♥

ooo wat gaaf zeg!!!! hij heeft een goede muzieksmaak hoor.. hahahahahaha

echt leuk dit!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.