18 juni 2025, 14:38:37

DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Wilma,

Valkenmama op weg naar Veronique.

Veel plezier hoor.

Groetjes Anja

Wilma1

28 augustus 2007, 20:57:18 #3421 Last Edit: 28 augustus 2007, 20:59:35 by Wilma1
Citaat van: Dierenfreackske op 28 augustus 2007, 12:37:50
Hey.......wat een tof dagboek .....'t ja   ik ben er net mee begonnen he en volg de laatste verhalen van een paar nu ! Die van jou onder andere !! Hihi  leuke soms ontroerende verhalen en toffe filmpjes hooe !!Grtjs

Dank je wel.....het was ook een passie, het houden van de valkjes....jammer dat het niet meer kan ( zie v.a. http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,13948.2115.html ) maar ik zoek mijn valkjes nog wel eens op en ze hebben het allemaal erg goed!

Vanmiddag was het erg gezellig weer bij Veronica, ze babbelt graag en de jackies hadden het erg druk met Yoda, allemaal waren ze bekaf  ;D

De valkjes gaan allemaal goed, ze wl ze toch ff niet meer geknipt hebben  ;D ze wil ze weet lekker laten vliegen, mocht het toch problemen geven ivm haar handen, dan kan ik ze alsnog knippen!
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Nou ik hoop van harte dat ze het kan hoor.

Groetjes Anja

Wilma1

Dat hoop ik ook, ze doet haar best, ondanks de pijn die ze heeft door de mislukte OK, van haar polsprothese  :-\
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Dierenfreackske

29 augustus 2007, 21:43:58 #3424 Last Edit: 30 augustus 2007, 19:10:04 by Rianne
Oooo   tof  dat je veel op bezoek gaat naar Veronica !
Zo kan je toch nog veel bij de valkjes zijn !
Grtjs

Anke

Hoi Wilma,
Alles goed in het dierenparadijs?
Ik vind je handtekening erg leuk!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Wilma1

30 augustus 2007, 13:49:34 #3426 Last Edit: 3 september 2007, 23:54:15 by Wilma1
Dank je wel Anke,

Jawel hoor, alles kits hier  :D ff wennen aan huiselijk ritme  ::) ik ga gauw weer naar Ommen, van vanavond tot Zondag  ;D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Ik heb Beauty en Macy weer gezien.....ze zijn in de rui en de vleugels van Beauty groeien als kool  ::) Koke blijft knippen  ;D maar ze zijn blij met hun nieuwe grote kooi!! En wipwappen dat ze kunnen, elke ochtend is dit het begin van de dag, zei Joke  ;D

Wie weet wat dáár van komt ???
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Krijg ik zoujuist een berichtje van Joke, dat er een jong van Quincy en Fleur is overleden.....ze zijn nl véél te licht en Joke heeft geadviseers ze á la minute te gaan voeren....ze wegen tussen de 50 en 51 gram en moeten al minsten 80/90 gram zijn  :o

Ik schrok me rot toen ik het hoorde  :-\ hopelijk kunnen ze de anderen nog redden ??? Ook heb ik gezged veel trosgierst en eivoer te plaatsen en ze met regelmaat te wegen!!!

Als iemand nog andere ideeën heeft...graag!!!!
:-\ Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Saar

:o :o :o
Jeetje dat is erg weinig zeg!
Hoe oud zijn ze nu?
Groetjes Saar :-*

*Yvon

Hoi hoi

Ik heb ook een achterblijvertje.  :-\
Wordt  het wel gewoon gevoerd ?
Wat ze kan doen is zorgen dat de ouders veel lekkere dingen gaan eten.
Hier krijgen ze bij mij dagelijks kiemzaad,zijn ze helemaal verzot op.
Verders geef ik ook trosgierst,grasparkietenzaad,gewoon zaad en eivoer voor grote parkieten en kleine parkieten.
Dan ook nog eens dagelijks wat groente en fruit.
Ook bruinbrood waar veel inzit lusten de meeste graag.
Knoflook is ook goed,dat is goed voor de spijsvertering en eetlust opwekkend en gelijk een ontworming.
Het kan gewoon in poedervorm door het eivoer.
Of een flesje halen voor door het water.
De meeste die in de DW staan is voor duiven,die kan ook gebruikt worden en die moet door het water.

Genoeg tips zo?  ;) :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Veronica

Hoi Yvon,
Zoals je ziet ben ik ff bij Veronica  ;D en reageer vanuit hier  ;) Veronica wist niet hoe ze op de site moest komen en nu heeft ze snelkoppelingen dus kan ze ook reageren, als ze dat wil  ::) :P

Ze heeft in ieder geval heel wat te lezen  ;D

THX voor je tips namens Joke, ze is meteen naar de dierenwinkel e.e.a te kopen voor ze en de tips door te geven.

Ik ga weer naar huis, rij gelukkigf tegen de files in  ;D ;)
:D Wilma

Anja

Hoi Wilma,

Wat sneu zeg.
ik hoop dat de andere jongen het gaan redden hoor. Ik duim iig.

Groetjes Anja

Wilma1

Tja, ik hoop het ook, maar ze zijn zo vreselijk ondergeweicht, dat ik mijn ??? ??? ??? heb ???  :-\ Jammer dat ze het nu pas melden aan Joke, want zij had meteen gezegd dat dit niet goed is  :-\

Wat een narigheid ik hoor alleen maar over dode valkjes  :-\

Alleen niet bij Riny, daar gaat hjet heel goed, ook Met Lucky, die bij een schoonzus is  :D Melody is alleen in de voliere....nou ja met anderen dan  ::) de jongen zijn eruit.

Kiki en Koko doen het ook SUPER en ik ben blij dit te horen.En nog blijer dat ze bij Riny zijn en niet meer waar ze waren.

:-\ Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

We blijven positief. Wie weet komen ze er wel door.

Fijn dat het bij Riny helemaal goed gaat. En idd mag je blij zijn dat ze bij haar zijn en niet meer waar ze waren.

Groetjes Anja