29 april 2024, 11:49:01

Onze Valkjes

Gestart door k_van_wilgenburg, 4 december 2005, 11:29:08

« vorige - volgende »

k_van_wilgenburg

Beste Valkparkiet.com,

Hierbij zet ik onze Valkparkieten op Valkparkiet.com omdat wij onze valkjes een goed onderkomen willen hebben bij mensen die ze veel aandacht kunnen geven.
Wij zijn van mening dat wij onze Valkjes te kort aan doen om ze nog langer te houden.
De valkjes kunnen gratis afgehaald worden met grote pappengaaien kooi en diversen speeltjes.

Groetjes een verdrietige Valkjes houder.

Bianca

Oh wat erg, dat zal wel zeer doen om zo'n beslissing te moeten nemen, maar ik weet zeker dat ze via deze weg een geweldig huisje zullen vinden!

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

k_van_wilgenburg

Hoi bianca
Dit doet in ieder geval mij heel veel pijn  :'( :'(
Maar naar heel veel discussies heeft mijn vriend dit dus op internet gezet.
Ik hoop echt dat ze een lief baasje vinden waar ze met z'n 2 mogen blijven want ze kunnen niet zonder elkaar.
Ik hoop dan ook dat ik af en toe van diegene nog hoor hoe het met ze gaat of foto's via de email krijg. :'( :'(
Ik vind dit echt verschrikkelijk.
Veel liefs karin :'( :'(

Tara

Hoi Karin,

kan me voorstellen dat je het verschrikkelijk vindt...
Ik denk dat je het heel goed doet om via het forum naar iemand te zoeken, want dan ben je bijna heel zeker dat je nog foto's te zien zult krijgen.

Groetjes, Tara

k_van_wilgenburg

Hoi tara
Ik weet zeker dat als we hier een nieuw baasje voor ze kunnen vinden dat ze een goed tehuis krijgen.
En dat ze naar mensen gaan die er verstand van hebben.
Dat soort dingen moet je niet via marktplaats doen. :'( :'(
Veel liefs karin

valkchico

hallo karin,

wat vervelend dat dit moet maar jullie zullen het al moeilijk genoeg hebben met de beslissing.
heel veel sterkte met deze moeilijke tijd.
heb je misschien ook een foto van jullie valkjes? en andere info

gr Esther

~Natas~

Hoi Karin,

Het is heel erg jammer dat je je valkjes weg moet doen.
Het is zeker een moeilijke beslissing geweest om dit te doen.
We zijn ook heel blij dat je ze hier hebt aangeboden en niet op marktplaats.
Ik heb Joepie ook gevonden via deze forum omdat hij met spoed weg moest.
En ik heb ook heel veel contact met deze eigenaar, dus dat zal bij jou ook zeker gebeuren.
Ik hoop dat ze spoedig een goeds tehuis vinden, en veel sterkte ermee.

Groetjes,

Natas

*Esther*

Hoi
Ik ga in het voorjaar mijn valkjes naar een buitenvoliere doen. En heb ik binnen weer plek....
Zijn het tamme valkjes?
En hoe zien ze er uit??
gr Crosser

ps Ik heb nu 3 poppen valkjes
Cinn gepareld en Albino en witmasker gepareld. De laatste is degene waarvan ik de kweker zoek in het topis kweken. Deze is echt super tam zo leuk Ik heb bijna medelijden met degene die haar ongeveer 5 jaar geleden is kwijt geraakt. TIs zo'n lievers!
Dus laat je maar horen!!

*Esther*

Hoi
Ik heb even het e.e.a. terug gelezen over je valkjes en ik zie dat het moeilijk voor je is om er afstand van te doen. Is het een idee om er 1 weg te doen en er een pop voor in de plaats er bij te nemen of er 1 te houden. Het lijkt zielig maar het lijkt op een haat liefde verhouding tuusen de 2 vogels. Volgens mij kan een valkje ergens anders ook heel gelukkig worden bij andere valkjes of niet?
Ik weet dat je er lang over na gedacht hebt maar omdat je lijkt te twijfelen, is dit misschien nog het beste van twee kwaden? (beide weg of beide houden)

ROCKS

Hoi Karin,

Ik vind het heeel dapper dat je na heeeel lang denken en telkens weer iets uitproberen toch tot deze moeilijke keus bent gekomen. Ik kan me heeel goed verplaatsen, want ik heb zelf een soortgelijk iets meegemaakt, alleen is het verschil dat ik er nog 7 wel kon houden. Soms moet je keuzes maken, hoe moeilijk dat ook is. Doe wat je besloten hebt, je bent er nu mee bezig, het heeft al genoeg energie gekost om zover te komen. We weten hier dat je niet anders kunt, je hebt al zoveel geprobeerd. Tuurlijk zullen er meer mensen komen met opties, van: kan je dit niet proberen, of kan je niet zus, en dan weer zo?
Je bent nu eenmaal zover gekomen, maak hele goede afspraken, met degene die ze een thuis gaat bieden.

De mijne zijn naar Mariska gegaan en ik kan ze hier op het forum lekker blijven volgen, dat doet je goed, ook al is het in het begin niet makkelijk. Ik duim voor je dat ze net zo'n lief en goed thuis krijgen als de "mijne". Er is misschien wel iemand van het forum, die dat kan bieden? Veel sterkte!

Liefs, Nellie


                                         ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

valkchico

hallo Karin,

Ik kan op het forum verder geen info over jullie valkjes vinden?
Misschien dat iemand anders mij dat kan vertellen ? Of iets meer info over de valkjes?

gr Esther

Riny

Hoy karin
Ik ben het met Esther eens plaats een foto van je valkjes.
En laat iedereen maar praten ''De beste stuurlui staan aan
wal''
Als je erbij zet in welke provincie/woonplaats je woont is misschien ook wel makkelijk.
Ik heb je andere berichtjes ook allemaal gelezen en weet hoe moeilijk dit voor je moet zijn,en ook dat je echt je best hebt gedaan.
Ik hoop dat er snel iemand op komt dagen hier o het forum die je valkjes een goed huis wil bieden.
Liefs Riny :D :D

*Esther*

Tjonge jonge wat een onderhuidse kritiek zeg op mijn stukje.
Ik schrijf toch ook niet dat het verkeerd is wat Karin doet.

Karin, ik probeer juist met je mee te denken omdat het lijkt dat je ze liever wilt houden! Als je iets meer achtergrond verteld wil ik ze beide wel van je overnemen. Daar gaat het dus niet om.
Volegens mij wat ikterug las woon ik niet zo heel ver bij je vandaan!
gr crossertje

k_van_wilgenburg

Hallo allemaal
Het doet ons wel veel verdriet deze beslissing :'( :'(
Ik kan alleen geen foto's op deze site zetten ikkan ze wel persoonlijk naar jullie mailen.
Het gaat in ieder geval om 2 wildkleur mannetjes.
De 1 heet Goofy die ze naam ook eer aan doet.
En de andere heet smurf.
Wij vinden het wel heel belangerijkom ze bij elkaar te houden want ze kunnen niet maar ook echt niet zonder elkaar.
Ze zijn helaas niet tam omdat wij daar dus niet genoeg tijd voor hebben.
Maar we hebben ze wel andere dingen geleerd zoals een speciaal melodietje.
Ook kunnen ze slurpen als ze hun water drinken.
Maar ik hoop echt dat als ze naar iemand van jullie gaan dat we af en toe nog horen hoe het met ze gaat.
Groetjes marco karin en de valkjes. :'( :'(

Riny

Hoy Karin
Als je graag hebt dat ik ze voor jou op het forum plaats ,stuur je ze maar per IM.
Groetjes Riny :D :D