16 mei 2025, 08:19:47

Croky :D

Gestart door TessaTwello, 3 december 2005, 20:48:28

« vorige - volgende »

TessaTwello

24 december 2005, 12:54:28 #150 Last Edit: 24 december 2005, 12:56:18 by TessaTwello
Foto's....Nu kan je wel duidelijk verschil zien denk ik qua veren! Dit zijn foto's van vanmorgen. Die foto in mijn handtekening is een foto van afgelopen maandag. Dus ongeveer 5 dagen geleden.

Mijn twee moppies :D

Hier kan je welgoed zien hoeveel veren Croky er bij krijgt. Tis elke dag weer een verschil hoor..

lief!!!

Nog een weekje wachten denk ik en dan gaan we beginnen met badderen (als ie dat wil tenminste) want ik denk dat ie dan wel genoeg in de veren zit.Nu heeft ie nog eenpaar kleine kale plekjes..

Petra en Cheeky

Hele fijne kerstdagen & Gelukkig Nieuwjaar toegewenst, hier vanuit Amersfoort:

Veel liefs van Cor & Petra

P.S. Ik kom in het nieuwe jaar zeker vaker bij je buurten Tessa! Heb wel vaker je verhalen gelezen, maar zal wat vaker reageren!

Gerda

TessaTwello

Wat een mooie kaarten allemaal  :o Waarom kan ik dat nou niet.......

Voelt iemand zich geroepen om mij een lesje "mooie kaarten maken"te geven????????????????????

Dank je wel en ook iedereen allemaal fijne dagen gewenst van ons  :-*

Riny

Hoy Tessa
Bij deze wil ik jou ook graag fijne feestdagen wensen en alle goeds voor 2006.
Natuurlijk ook voor je valkjes.
Groetjes Riny

TessaTwello

Kijk eens wat ik heb gekregen van Marilyn

Mooi he!!!! Nu ben ik helemaal blij (was ik al maar nu nog meer)
Iedereen fijne dagen nog een keer  :D  :D   :D

mend0w

Fijne kerst!!! ;D

valkchico

hallo tessa,

ik wilde jou (wel te laat) en huisgenoten ook nog fijne dagen wensen dus.....

gr Esther

ps  Crocky ziet er al veel beter uit! ;)

Petra en Cheeky

Ha Tessa,

Wat lief van Marilyn, mooie kaart zeg! Zo kun je ook lekker meedoen met de rest!  ;) ;D

Wat een lieve foto's van Croky en je andere moppie!  ;)
Ja, zo langzaam aan wordt het steeds meer een valkje dat vol in de veertjes komt!

Liefs en fijne dagen verder!

Peet

Ozzie

Hallo Tessa,

hoe is het met jou Croky, is ze alweer wat meer in de veren? Ben benieuwd hoor!

Liefs Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

TessaTwello

Hoi wendy,

Ja croky is al bijna helemaal in de veren. We gaan donderdag proberen te badderen voor het eerst> We zijn dan overdag vrij dus vandaar.. Ik zal even een foto maken van Croky en hier plaatsen..

TessaTwello

Favo plek op de kooi..  :D  :D  :D

Ik heb nog meer foto's gemaakt maar allemaal erg vaag omdat ie Never NOOIT stil blijft zitten.. Moet ik nog even mee oefenenn. Donderdag zal ik weer even een hoop foto's maken en hier plaatsen met een leuk verhaaltje..

Ik had trouwens zaterdag een snoep/fruitstaaf gehaald. En in de kooi gehangen en de trostgierst achterwege gelaten. Nou zaterdag,zondag en maandag niet naar getaald. Vanavond kom ik thuis,is ie al voor de helft op  :o  :o
Wt een vreetzak is het ook  :P

Ozzie

`Hallo Tessa,

zo te horen gaat het goed met Croky!  :D

Tot later!

Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

TessaTwello

De eerste keer in bad  :D

Wat een succes (not) hahahaha.... Aangzein Croky al een aantal dagen elke keer IN zn voerbak zit dacht ik heel leuk een laagje water in de wasbak te doen.En hem er vervolgens in te zetten.... Zie hier...

Geen succes,Croky was eerst wat verdwaasd maar na de foto wist ie niet hoe gauw ie dr weer uit moest  :-\

Dan maar met de plantenspuit proberen. Hij bleef wel zitten maar de verhalen van "hij doet zn vleugels wijd en probeert alles op te vangen"was ook hier niet van toepassing. hahaha...

De fohn vond ie wel lekker.. zat ie heerlijk van te genieten... Nu zit ie op me schouder mee te kijken met wat ik aan het doen ben.

Ook had ik van het weekend een fruitstaaf opgehangen in de kooi.Waar croky dus absoluut niet naar taalde.Gisteravond kwam ik thuis,fruitstaaf helemaal op  ;D

De stiekemert...probeert alles uit maar nooit wanneer ik in de buurt ben.. dus ook hier helaas weer GEEN foto's van...

Sorrie komt nog wel. Gister ook een poging gedaan om foto's van zn vliegkunsten te maken. Maar daar moet ik nog maar eens goed op oefenen want dat wil nog niet lukken.

Hier nog wel een paar foto's

net uit de waasbak ontsnapt

iemand een Biertje ? ;D

brrrr koud

aahhhh,die fohn.Dat mag ze vaker doen  :D  :D  :D

Andere kant ook graag ff blazen  ;)

Zo dit was het weer ff voor vandaag. Ga ik nu maar weer ff de rest van de dagboeken lezen..

Maar goed volgende week proberen we het gewoon weer.