16 mei 2025, 01:13:49

Croky :D

Gestart door TessaTwello, 3 december 2005, 20:48:28

« vorige - volgende »

valkchico

Hallo Tessa,

badderen was niet zo'n succes geloof ik?
Maar gewoon volhouden hoor met douchen of badderen op een geven moment vind ie het wel lekker Nuvola wilde eerst ook niet echt meedoen maar nu wel en nog steeds niet altijd. Je hebt nu eenmaal watervalken en niet ;).

ennne Crocky nog niet aan ut fust hangen joh ben je nog te klein voor ;)

gr Esther

Monky

Wat een lief koppie heeft Crocky.
Leuke foto's.

Groetjes,
Monky

Lin

Ach jeetje wat een klein valkje nog. Of komt dat door zijn kuifje? Maar het kan ook groeien hoor de liefde voor water. Bij mij duurde het ook even gewoon doorzetten. Leuke fotos!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

TessaTwello

Hoi Esther,

nee ik blijf het ook gewoon proberen hoor. Maar misschien dat ie het idee van wasbak ook wel niet fijn vond omdat ie het dan ook natuurlijk niet allemaal goed kan zien.

Hoi Monky en Lin,

Croky is nu pas 8,5 week oud dus nog erg jong.HIj was voor wij hem kregen erg kaalgeplukt door zn ouders en toen was ie echt ENORM klein. Nu groeit ie wel enorm hard en de veren gaan ook erg hard. Elke dag zien wij wel duidelijk verschil dus..

Hij heb zeker een lief koppie. En hij is nergens bang voor.Schrikt niet van als we perongeluk iets omgooien. Of zoals van de week met de stofzuiger per ongeluk tegen de kooi botste. Hij kijkt niet op of om. Dus dat is ook wel erg fijn.

HEt gaat allemaal voorbeeldig..

We hebben nu ook een webcam,wat leuk.. Als ik hem er voor zet stopt ie zn koppie er tegen aan dus zie je niks meer hahahaha

Tess@

Hey Tessa,

Leuk dat het zo goed gaat met croky.
hoop dat je een fijne kerst bebt gehad.

groetjes Tess@

TessaTwello

Hoi naamgenootje,

Ja ik heb een heerlijke kerst gehad. Daarna twee dagen gewerkt en nu sinds gister weer vrij. Nu hoef ik pas dinsdag weer aan de arbeit  ;D

Dus ik kan lekker van Croky genieten.Ik zei toch al dat ie een enorm eigen willetje heeft. Gister wildde hij absoluut niet in bad/wasbak. Vandaag zat ie op me schouder en ik was ff de wasbak aan het spoelen met water. Springt ie er zo in  :o

Wat een figuur. Zo van ik doe alles wanneer IK dat wil.. hahaha

Ozzie

Hallo Tessa,

goed te horen dat alles zo lekker gaat met Croky...tsja, wat zal ik zeggen, die valkjes van Jura zijn nu eenmaal stuk voor stuk schatjes :)

Heb vanmorgen Coco en Rocky tegelijk besproeit, om nou te zeggen dat Coco het leuk vond...nee, maar echt vervelend ook niet. Ik doe het zo'n drie keer in de week, ik ben allergisch voor stofmijt, dus als ik het niet doe, heb ik best wat last. Maar zo gaat het goed!

Groetjes Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

Monky

De beste wensen voor het nieuwe jaar.

Groetjes,
Monique

TessaTwello

Monique bedankt.Jij ook de beste wensen voor het nieuwe jaar. Gaat vast helemaal goed komen.

Wendy,ja ze zijn inderdaad erg lief ja..
Douchen dat komt wel goed denk ik..

TessaTwello

foto's

Niet zoveel en veelzijdig maar erg grappig om te zien. Croky hebben we nu een week geen trostgierst meer gegeven omdat ie een fruitstaaf had.
Net even uit de kooi op de bank gezet en een klein stukje trosgierst op de bank gelegd..
Zie hier het resultaat...

hmmmmmm,dat lust ik wel  :o

afblijven das van mij  ;D

:D

:P

Snel opeten voor ze het wegneemt

Zoooow,nu gaat ik ff de troep opruimen..

Riny

Hallo Tessa
                Ik wens je een jaar zonder verdriet en               
                tegenslag.
                Moge de dagen ,weken,maanden gevuld zijn met
                liefde en een lach.
                Prettige jaarwisseling.
                Groetjes Riny

TessaTwello

Croky in de aanval  ;D

Hahahaha,ik lach me hier een ongeluk. Kan helaas geen foto's maken omdat de batterijen opzijn. Maar ik heb net  bij croky in de kooi een stukje van een lege eierdoos gelegd..
Hij is nu aan het vechten  ;D

Rent ie er naar toe,hard met zn snavel erop tikken. En dan rent ie weer naar achter en dan begint het weer over nieuw... Echt kapot maken doet ie nog niet.

Jammer dat ik er geen filmpje van kan maken want het ziet er echt heel grappig uit. Onze Rambo  :P

hermelien1989

valkchico

Petra en Cheeky