18 juli 2025, 18:05:05

hobbykwekerij Lupa:

Gestart door Saskia, 23 november 2005, 11:37:01

« vorige - volgende »

Skye

Hoi Saskia. Beetje bijgekomen na het vertrek van Kuifje? Had je wel een goed gevoel bij die mensen? Zou inderdaad prettig zijn als ze nog wat van zich laten horen. Maar zoals Riny zegt kan je het zelf ook vragen hoor. Zal niemand vreemd vinden.

Riny

Hoy Saskia
Zeker is dat niet vreemd.
Het zegt die mensen alleen dat Kuifje speciaal voor je was.
Groetjes Riny :D

Saskia

Ik ga die mensen zeker nog een mailtje sturen en vragen hoe het met Kuif gaat.
Hij zal de eerste dagen wel wat geschreeuwd hebben,want hij is nu z'n vrouwtje kwijt,maar dat is maar tijdelijk.
Gelukkig ziet Elmo er alweer een stuk beter uit.

Saskia

Ik heb net een mailtje gestuurd naar de nieuwe eigenaars van Kuifje.Ik ben benieuwd.

Jeeej!,ik heb een valkje gereserveerd bij Bianca :D
Ik ben namelijk opzoek naar een mannetje erbij zodat ik 3 koppels heb.Nu zit Noa namelijk steeds alleen.
Het mannetje is gepareld en split witmasker en lutino.
Ik vind het wel zo leuk als ik lutino geparelde en witkop lutino kleintjes kan verwachten,die vind ik zo mooi :)
Het nest word rond april verwacht.Het is natuurlijk wel de vraag of er een mannetje tussen zit,maar ik ga er vanuit dat dat wel in te schatten is en ik laat ook nog een test doen dus dan moet het wel goedkomen denk ik ;) en als het toch een pop blijkt te zijn dan neem ik haar er gewoon lekker bij;D

Riny

Hoy Saskia
Dan ben je nu ook een beetje in''blijde verwachting''
Ik ben benieuwd  hoe het met Kuifje is.

Saskia

Dit kreeg ik terug:

' hij fluit er aardig op los en is ook gewoon los hier  geen probleem  gaat goed vg '

Nou,niet echt uitgebreid dus,maar ik weet in iedergeval dat het goed gaat met Kuif :)

Hihi,in blijde verwachting ;D ja zo voeld het misschien wel een beetje,je verheugd je toch altijd op de komst van een valkje :D

Riny

Hoy saskia
Leuk dat je zo snel bericht terug gekregen hebt.
Maar een paar woordjes meer was ook goed geweest.
Groetjes Riny ;D ;D

MirandaReep

Hoi Saskia,

Hier dan weer eens een berichtje. Het gaat ontzettend goed met Elvis. Het is een ongelooflijke Slijmbal. Als het aan hem legt zit hij de hele dag bij ons en het liefst op je hoofd zowel bij ons als bij de kinderen. Die vinden het ook helemaal geweldig. Hij is gek op kroelen. Hij begint nu een beetje op ontdekkingsreis uit te gaan en dat is grappig om te zien zeker omdat de landing nog niet altijd lukt. Het eten gaat ook redelijk goed alleen is hij nog niet wild van fruit. Gisteren heeft hij een stukje geprobeert en de smaak is wel goed alleen het is nat hé. Maar goed we blijven volhouden, de aanhouder wint zeggen ze altijd.

Groetjes Miranda en Elvis

Saskia

Hallo!

Wat leuk om te lezen dat het zo goed gaat met de kindjes van Elmo en kuifje ;)

Vandaag hadden we een verrassing.
We hebben namelijk Noa laten testen bij gendika.
Het was wel even spannend maar toen zagen we op het certificaat staan 'mannelijk' whahaha,dat was wel even schrikken zeg :P
Het was wel te verwachten,want Noa vind het leuk om met je schoenen te flirten.Dan gaat hij echt mannengedrag vertonen zoals tikken op je schoen en met z'n vleugels uit elkaar zitten enzo.Wel een grappig gezicht,maar dit gaf ons al aanleiding om te denken dat het een man is en dat blijkt nu dus wel uit de test.
Bij Bianca van de kwetterflat hebben we een popje gereserveerd i.p.v. een mannetje zodat het totaal komt op 3 koppels.

Lin

Hey,

Wat spannend een reservering erbij. ik ben benieuwd hoe het popje eruit komt te zien als het zover is..

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Saskia

het word een cinnamon gepareld popje split (bont)witmasker.
Ik vind het wel spannend want het is natuurlijk altijd afwachten of ze er wel bij zit ;D

Riny

Ho Saskia
Met het komnde broedseizoen in het vooruitzicht zou dat toch moeten lukken.

Saskia

17 februari 2006, 16:48:40 #87 Last Edit: 17 februari 2006, 17:02:58 by Saskia
We krijgen waarschijnlijk 3 valkjes erbij ;D
Ze zijn van deze advertentie die hier bij te koop staat:

Goed tehuis gezocht voor mijn 3 valken.
2 gepareld ( man en vrouwtje ) en een lutino ( man ).
Ze zijn alledrie tam; en zijn erg lief.
De lutino ( man )en het geparelde vrouwtje zijn erg aan elkaar gehecht,; dus het liefste zou ik deze twee niet willen scheiden.
Ze zijn alledrie een jaar oud; ik wil er absoluut geen geld voor; maar een goed tehuis voor ze.
Helaas kunnen ze bij mij te weinig uit de kooi, wat ze wel heel erg nodig hebben.

Ik vind het wel erg leuk,ik heb gepareld altijd erg mooi gevonden.
Ik heb ook nog een tweede popje bij Bianca gereserveerd zodat het een even aantal word want 1 pop op 2 mannen vind ik niet zo handig.
Ik ben benieuwd :P

Riny

Hoy Saskia
Dan hoop ik dat het door gaat allemaal voor je.
wanneer hoor je er meer van?

Saskia

Ik zou bellen maar haar telefoon staat uit.
Ik heb haar mijn telefoonnummer gegeven dus ze zal binnenkort wel bellen en anders probeer ik haar op een ander tijdstip weer te bellen.
Ik hoop dat het voor het weekend geregeld kan worden.