3 mei 2025, 15:56:16

I ♥ DE CL!QUE™

Gestart door • SH0RTY •, 23 november 2005, 00:32:19

« vorige - volgende »

• SH0RTY •

Citaat van: bobbie op 17 januari 2006, 20:48:29
Even hijsen, je stond ver op pagina 2

hihi lieve Nel! :-*

Ik heb het nu even heel druk met school, dus ik heb ook even geen pit om alles goed bij te houden, maar ik heb wel foto's gemaakt enzo, maar die stort ik hier wel neer, als ik wakker ben. Ooit. ik moe.. *snurk*

Liefs,
Roxanne

marga

Riny

Hallo Roxanne
Gerda moet maar vaak hier naar toe komen om foto's te maken.
Ze heeft aan jou een geduchte concurent dat zie ik wel.
Maar waar ik eigenlijk voor kom is, om te vragen wanneer de soap verder gaat.

Ik ben namelijk een trouwe kijker.
Groetjes Riny :D

• SH0RTY •

17 januari 2006, 22:37:08 #303 Last Edit: 17 januari 2006, 22:39:28 by • SH0RTY •
Citaat van: Riny op 17 januari 2006, 22:02:52
Hallo Roxanne
Gerda moet maar vaak hier naar toe komen om foto's te maken.
Ze heeft aan jou een geduchte concurent dat zie ik wel.
Maar waar ik eigenlijk voor kom is, om te vragen wanneer de soap verder gaat.

Ik ben namelijk een trouwe kijker.

Lieve Riny,
hahaha, jaaa, ik ben eigenlijk zelf ook razen benieuwd naar de afloop van de spannende soap, maar geen Aad te bekennen...

Dat komt vast nog wel weer eens, als hij vergeten is dat hij zijn webcam nooit meer aan zet ;D

Wat ik nog even wil laten zien,
Mitke en Ron van het forum gaan trouwen en vroegen op dit forum of iemand misschien een trouwkaartje wou ontwerpen.
Ik had haar gemaild om te vragen wat ze precies wouden en na wat heen en weer gemail, heeft ze een ontwerp van mij gekozen!!!
Het zijn Onyx en Lemon die zo lief op de voorkant staan.

Ik heb er wel even een text overheen gegooit, dus dat staat er niet echt op!  tegen copycats ;)

Hier de opzet;

en hier de originele foto;

Die mag gekopieerd worden om het leven hoor!
Ze blijven toch lekker van mij!

OK IK NU ECHT SLAAPUUUuu...*SNURK*

Caroline

:o Heel erg mooi gemaakt hoor!!

Knap werk!! Is het ook je werk?? Of je hobby??

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marilyn

hoikes shorty

wat prachtig zeg die trouwkaart  :D de foto van onyx en lemon was al zo mooi en lief maar als je die op die manier bewerkt idd heel mooi als trouwkaart proficiat heel goed gedaan :D

groetjes marilyn

• SH0RTY •

17 januari 2006, 22:52:19 #306 Last Edit: 17 januari 2006, 22:55:42 by • SH0RTY •
Dankjullie!
Citaat van: Caroline op 17 januari 2006, 22:44:04
Is het ook je werk?? Of je hobby??

Het is een hobby, maar ik ben op weg er met mijn opleiding mijn werk van te maken.

Riny

Oh Roxanne wat mooi.
Had ik jou maar 7 jaar eerder leren kennen,dan had je onze kaart ook mogen maken.

Ivy

Hoi Roxanne!
Ik wil bijna dat ik ging trouwen!
Ik vroeg me af hoe het nu met Pino en Conjo ging... Bleven ze bij elkaar als koppeltje of hebben ze nieuwe liefde gevonden in de clique? In je stripverhaal een paar bladzijdes terug meen ik zoiets te lezen... Ze zijn nu zeker al goed ingeburgerd.
Groetjes, Ivy

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Rianne

Nog een ontwerper hier! Prachtige kaart! :)

Bianca

Heel mooi gemaakt hoor!
Super!
Wou dat ik dat ook kon!
hihihihi

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Christine

Prachtig ontwerk!! Ik wou dat ik het ook kon!!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Lin

Hey roxanne!

jaja daar ben ik weer. ik zag je naar mijn profiel kijken en meteen een Im. blijkbaar stuurde we dus naar elkaar tegelijk.

ik vind het zo leuk om hier te zijn. Eigenlijk tref ik wel met mijn jongen want de eigenaars maken telkens prachtige fotos van tinco, grisha en Lemon. Ik ben er supertrots op dat ze naar jullie zijn gegaan.

Nog van harte gefeliciteerd met cuki. Ik sprak natuurlijk Gerda bij de overdracht van de eitjes en toen hadden we het nog over jou. Hoe het begon weet ik niet maar ze vertelde allemaal lieve verhalen over hoe goed jij op scoob past. super hoor! Maar wat ik wilde typen is dat ze toen koekie zei. Ik dacht he??? Ik sprak het nl zelf uit als tsjoekie. weer wat geleerd dus. Ik vind het echt een mooi valkje. dat meen ik echt. witmaskers zijn gewoon super en vooral met de tekening. die foto dat cuki naar je toe komt is echt mooi gemaakt. wat een timing.Weet je het geslacht van cuki trouwens? want bij wil wil je cuki plaatsen?

Verder zijn alle andere fotos ook weer super die je hebt gemaakt. en die trouwkaart heel erg mooi! Ik ga hem meteen in mijn dagboek plaatsen als trotse oma. Hoe heb je trouwens dat gemaakt. Met een filter in photoshop of overgetrokken?

Welke opleiding wil je gaan doen, iets grafisch las ik? ik heb zelf communicatie met afstudeerrichting Grafisch design gedaan op de NHL. Misschien wat voor jou? of ga je naar Grafisch lyceum?

Ik ben benieuwd welke fotos ik de volgende keer kan zien. en rust goed uit he? Veel plezier met je vogels

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

~Natas~

Het Meid,

Ik volg je dagboek wel hoor, alleen reageer ik minder.
Leuk gedaan hoor die trouwkaart, ik wou dat ik ook zo creatief was op de pc.
En uh succes verder met je stage.

Groetjes,

Natas

klusvalk

19 januari 2006, 22:03:18 #314 Last Edit: 19 januari 2006, 22:06:31 by klusvalk
Citaat van: • SH0RTY • op 17 januari 2006, 22:37:08

nou ik zou toch zweren dat adems is die darter lijkt echt als twe druppel water op hem of hij is het

gr.mike

Mijn allergrootste liefde!
Mijn dochter Loys!