4 mei 2025, 06:57:26

I ♥ DE CL!QUE™

Gestart door • SH0RTY •, 23 november 2005, 00:32:19

« vorige - volgende »

klusvalk

nou hier gaat iets verkeert maar ik bedoel die man op de foto waar de teks bij staat van baasje wat doe je nu

gr mike

Mijn allergrootste liefde!
Mijn dochter Loys!

Gerda

Citaat van: klusvalk op 19 januari 2006, 22:08:12
nou hier gaat iets verkeert maar ik bedoel die man op de foto waar de teks bij staat van baasje wat doe je nu

gr mike

Je bedoelt dat Aad op Martin Adams de darter lijkt!!!! (Of het misschien wel is - incognito  :D)
Hahaha, daarom was er geen soap de afgelopen week. Martin/Aad was op Lakeside voor de kampioenschappen!!!

G

• SH0RTY •

Howdy,

Ik maar even gebruik maken, want thuis doet mn PC het niet meer.
Ik kan dus een tijd lang niet meer internetten en ook geen foto's op de PC zetten dus.. :(
Ik janken :P

Met de vogeltjes alles okie, heb de laatste tijd weinig tijd voor ze, maar dat is weer het voordeel van de kapotte PC. Dan ga ik niet meer zo snel achter de PC voor mij uit staren, maar dan ga ik sneller en vooral langer bij de vogeltjes zitten.

Maar goed, dan weten jullie het even.
Ik ben niet ziek, zielig, boos of wat dan ook.. Dus dan hoeven julle dat ook niet te vragen als mijn boekje ineens op pagina 78 staat ;D

Ik ben gewoon druk en nouja, toch wel een beetje zielig, omdat de PC dood is. :D

Liefs,
Roxanne

Hopelijk tot snel!!!  :-*

Riny

Hoy Roxanne
Dat is inderdaad heel vervelend als je pc het niet doet,zoals jij graag zou willen.
Maar we houden je dagboekje wel hoog hoor.
Je verdwijnt hier zo maar niet naar pagina 75.
Hopelijk zijn de internettrubbels snel opgelost.
Groetjes Riny :D

Gerda

Ik heb je IM gestuurd!!!!!

G

Caroline

Gecondoleerd!!

(met de dode pc)  ;D ;D ;D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Lin

Al wat minder druk?  ;D

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

• SH0RTY •

Citaat van: Lin op  2 februari 2006, 12:57:40
Al wat minder druk? ;D

Lieve Lin,

Neeee, het is nog altijd heel erg druk! Ik denk dat ik dinsdag maar weer eens foto's ga maken. Het is druk met skool en druk met de baby van Peter en Lique! Nouja, de laatste paar dagen was ik elke keer alleen maar thuis om te slapen eigenlijk. Ben na stage snel naar Lique en Peter gegaan om Delano te bewonderen :)
Maar die willen ook wel eens rust en Delano is getraumatiseerd door die Chinees met die grote camera elke keer, dus die mag ook even uitrusten :P

Ik had net in je dagboek gereageerd, een mini-berichtje, want het is dan zo moeilijk om iets zinnigs te zeggen als er van die nare dingen gebeuren. Maar je moet maar weten dat je een heeeeeeel goede valkjes oma bent! Met Lemon gaat alles goed, als het wat warmer wordt, dan hang ik overal kastjes op, om te kijken wat ze doen. Ik ben benieuwd!

Liefs,
Roxanne

PS. PC nog steeds stervende.. Ik ben nu steeds in veilige modus aan het kompoeteren  :-\

Riny

Citaat van: • SH0RTY • op  2 februari 2006, 19:54:49

Maar die willen ook wel eens rust en Delano is getraumatiseerd door die Chinees met die grote camera elke keer, dus die mag ook even uitrusten :P

FOTO'S      FOTO'S     FOTO'S    FOTO'S

Hoy Tante Roxanne
Jij ook gefeliciteerd met de geboorte van Delano.
Een ietsiepietsie is die toch ook van jou ,of niet soms?
Ik kom je nu pas feliciteren omdat ik ook problemen met mijn laptop had.
Maar morgen wordt alles tot in de puntjes opgelost.
Dan krijg ik een ''vliegende helpdesk" te logeren.
Geef je de kleine Delano heel zachtjes een kus van mij?
Groetjes Riny :D

bobbie

Hoi Roxanne,

Alles goed, ben je al schijnzwanger? ;D :P
Wat een lekker droppie is het he, kleine Delano. Om op te zoenen. :-*

Ik ga weer verder doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

Groetjes, Nel :)

• SH0RTY •

hahaha lieve Riny en Nel!

Jaaaaa, een beetje van mij!
HET IS ZO'N LEKKER DING!
De foto's zullen morgen komen, dan heb ik een terugkom dag op school, dus dan ben ik 's middags lekker vroeg thuis.

Ik mag alleen geen kontje foto plaatsen, maar die heb ik lekker in het eggie gezien! :P

Met de vogeltjes alles goed, ik heb alleen nog steeds niets van de bazin van Scooby gehoord, dat is toch niet te geloven?
Als het goed is komt ze haar in maart weer ophalen???
Maar ja, eerst zou ze in September haar al komen halen, dus ik weet het allemaal niet. Scooby is al bijna een jaar bij ons!!  :o
Ze mag van mij wel blijven! Stomme bazin die Scooby niet eens mist. POEEEEEP! poep poep!

Saai dagboek heb ik gecreëerd zo zonder foto's..
Komt goed!

Liefs,
Roxanne

bobbie

Hoi Roxanne,

Echt nog niets gehoord van de bazin van Scoob ::), niet te geloven zeg. Ik zou elke week aan de telefoon hangen als jij mijn papegaaien te logeren had. Ik zou het wel netjes vinden als ze je af en toe een kaartje stuurt. Toch ???

Ja, het is een lekker ding, de kleine Delano. Zo mooi en teer. Alhoewel hij heel wijs oogt moet ik zeggen.

Ja, kom op met foto's anders gaan we staken.

Succes op school.

Groetjes, Nel :)

Lin

De kosten voor de valkjes bij mij nu zijn: 18 euro treinkaartje naar Gerda, 25 euro DNA testen en dan nog 10 euro aan nutribird. Totaal dus 53 euro wat twee valkjes moeten opbrengen. Dus ik mag blij zijn als ik quitte draai. Als ik veel overhield dan had ik al bedacht dat ik een donatie wilde doen voor Scoob. Of je mocht een valkje van Grisha. Ik vind het gewoon super dat je dit met zoveel liefde doet.. Zij verdient Scoob niet eens!

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Misschien hoor je er wel niks meer van. Zou het wel raar vinden maar denk niet dat jij het erg vindt ;)

• SH0RTY •

7 februari 2006, 14:28:47 #329 Last Edit: 7 februari 2006, 14:32:05 by • SH0RTY •
Lieve jullie 3-tjes :)

Een kaartje sturen voor Skoep en Spike zou ik netjes vinden van d'r inderdaad. Heel vreemd dat mijn mailtjes "toevallig" op mysterieuze wijze nooit bij haar aankomen, maar die van haar vriendinnen wel. (Ik had namelijk contact via een vriendin van d'r). Ook heel vreemd dat de internet verbinding in Niceragua zo slecht is dat alleen mijn mailtjes niet aankomen..

Anyway.. Ik zou het helemaaaaaaal niet erg vinden als het bazinnetje van Skoep en Spike helemaal nooooit meer iets van zich liet horen. NOOOOOOIT MEER! Maar dan ook niet ineens over 10 jaar ofzo. Ik heb een contract ondertekend dat ik Scooby (niet spike dus) terug moet geven en niet van mij is. Dus ze hecht misschien toch nog wel enige waarde aan Scooby (voor Spike was geen mooi contractje uitgeprint..)  :-X

Lin, erg lief van je hoor, om te doneren, maar dat hoor jij toch helemaal niet te doen? Het bazinnetje van Skoep zou ook elke maand wat storten, maar.. Ja die internetconnectie zal ook wel niet zo goed zijn... ofzo...  ::) Ik heb in iedergeval dit hele jaar maar weinig vergoeding gekregen van d'r.
(die 53 euro die jij hebt uitgegeven, is zelfs 5 cent meer dan wat ik heb gehad! 1 pak scoobyvoer met prijskaartje er nog  op € 2,95 plus 50 euro voor het oppassen..)

Maar genoeg over haar.. Zij maakt zich ook niet druk om ons, dus waarom wij wel om haar..?

Ik heb vandaag weer foto's gemaakt. Ik ben heeeel lui, dus zo denderend zijn ze niet echt.
Ik moet ze eerst nog op de PC gooien, als dat lukt, want mijn beeldscherm doet raar en ik werk nog steeds in Windows veilige modus..  8)

Tot su!

Liefs,
Roxanne

Oja.. Tot ooit, want ik moet ineens Prenatallen ;D