Trienke's dierenpret. :-D Een verassing. Kijk maar :D

Gestart door trienke, 20 november 2005, 15:54:30

« vorige - volgende »

marilyn

hey trienke

hoe gaat het met jou, binkie en lucky ?
héhé ik zie dat mijn dochter tweety jou verhaal ook al heeft gevonden  :P en ben je nog kerstballen kwijt ? hihihihi die poezen van jouw weten ook wat leuk is hé

groetjes marilyn

trienke

hoi marilyn

Het gaat goed hier, zal binkie straks eens gaan wegen
En de kerstballen leven verder nog.

hoi tweety wat leuk dat je mijn dagboek hebt gevonden ;D
Hoe meer zielen hoe meer vreugde ;D

groetjes Trienke

Riny

Hoy Trienke
Ik wacht in spanning af wat die kleine deugniet weegt.
weet je het gewicht van lucky ook?
Groetjes Riny :-*

Christine

Ik moet de kerstboom nog plaatsen, ik hoop maar dat de katten etc die met rust laten! vorig jaar ging monty er altijd achter zitten dus ja en met de versiering in het stalletje spelen ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

tweety

hoikes

wij moeten ook de kerstboom nog platsen
maar onze katten kunnen niet aan de kerstboom want de kerstboom haat in de lieving staan en de katten mogen daar niet dus geen kapote karstballen  :P :P

groetjes tweety

trienke

hoi allemaal

binkie weegt nu 75 gram, dus hetzelfde nog als gisteren.
Lucky die deugenietje die lukt me niet te wegen, en als hij niet wil ga ik hem ook niet wegen, hij ziet er in ieder geval wel goed uit.

Lucky heeft me net helemaal onderzocht haha ;D
Velletjes trekken van mijn lippen tot de haartjes bij mijn oogje :o, soms een beetje pijnlijk.

Groetjes Trienke

marilyn

hoikes trienke

tja soms kan het een beetje pijn doen hé ook al bedoelen die kleine deugnietjes het goed dus maar eventjes op de tanden bijten of hun aandacht op iets anders richten durft ook wel eens helpen  ;)

groetjes marilyn

tweety

hoikes

hun aandacht op iets anders richten is ook pijnlijke ze zeker bij onze valkjes hun aandacht gaat dan naar mijn ketting
en dan bijten ze in mijn nek  :-\

groetjes tweety

es

Citaat van: tweety op 11 december 2005, 15:19:19
hoikes

hun aandacht op iets anders richten is ook pijnlijke ze zeker bij onze valkjes hun aandacht gaat dan naar mijn ketting
en dan bijten ze in mijn nek  :-\

groetjes tweety

hahah ja nou Tigo munt het nog steeds op mijn moedervlekjes in mijn nek :( dat is ook pijnlijk  :-[

marilyn

hoikes trienke

heb jij dan ook een vampiervalkje bij jouw thuis  :P hahahahaha tja zo zijn kleine valkjes hé

groetjes marilyn

es

Citaat van: marilyn op 11 december 2005, 20:12:17
hoikes trienke

heb jij dan ook een vampiervalkje bij jouw thuis  :P hahahahaha tja zo zijn kleine valkjes hé

groetjes marilyn

jullie moesten eens weten waar Tigo allemaal aan zit te plukken enz. oorlelletjes, moedervlekjes, aan het randje van je neus, oogwimpertjes enz enz enz  ::) ::)

marilyn

hoikes trienke en es

hahahaha hoe komt het toch dat dat allemaal bekend klinkt voor mij  :P

groetjes marilyn

trienke

dat komt me bekend voor ;)

me broer heeft zo'n pukkel achter in de nek, en lucky weet die altijd te vinden, bah moet er niet aan denken om daar aan gaan te pikken haha

groetjes Trienke

tweety

hoikes iedereen

dat komt mij ook bekend voor  :P :P
timmy en knabbel doen dat ook  :-\ :-\

groetjes tweety

trienke

hallo allemaal

het gaat hier wel, met mij wat minder, gisteravond hoorde ik toevallig de telefoon gaan om half 1. Me broer was het, hij en met nog 2 vrienden hadden een auto ongeluk gehad.
Wij er heen, mijn broer en een vriend van hem klaagden over nek pijn, Hun zaten voorin, die achterin zat had nergens last van.
Ik met die maat van hem naar het ziekenhuis 35 km hier verderop, en moeder ging met mijn broer mee, 15 km verder op. Na de onderzoeken gedaan was, was er gelukkig niks met hun nek aan de hand.
Ik ben blij dat het zo is afgelopen.

Heb maar 2 uurtjes slaap gehad vanacht, en moest vandaag vroeg op voor me stage :(
Ik ben dus nu erg moe.

Met de vogels gaat het goed.
Ik stel binkie's eten uit, zodat hij zelf wat zaadjes kan gaan peuzelen.

Groetjes Trienke