Trienke's dierenpret. :-D Een verassing. Kijk maar :D

Gestart door trienke, 20 november 2005, 15:54:30

« vorige - volgende »

trienke

de katten vinden het alleen maar leuk de kerstboom, voor al die glinsterende sliertjes, Die hebben we dit keer maar eens in de top gedaan ;)

groetjes Trienke

marilyn

hoikes trienke

bij mij mogen de poezen niet meer in de buurt komen van de kerstboom want keer op keer is het weer hetzelfde en mag ik weer brokken opvagen  :-\ dus poezen in de keuken maar niet in de woonkamer voila

groetjes marilyn

Tara

WAAA de kerstboom,
GELUKSVOGELS!!!
Ik zaag al twee weken om de kerstboom te plaatsen maar néé, de sint was nog niet gekomen ::)
Zucht***

Heel mooie foto's,
ook zeer lief om Noeska zo te zien zitten ;D ;D ;D

Kus, Tara :-*

trienke

Bij ons zijn de katten altijd bijna in de woonkamer, dus doen we ze niet ineens weken in de keuken ;)
aar het valt hier tot nu toe redelijk mee de katten en de kerstboom. Ik had het erger verwacht.

hoi tara

Bedankt van je complimentje ;D

Groetjes Trienke

es

;D ;D ;D mijn kat en hond die intresseren zich niet eens voor de boom, en Tigo tja die vliegt er tot nu toe met een noodgang voorbij :o

marilyn

hoikes trienke

onze valkjes hebben de kerstboom nog niet gezien want hun kooi staat ook in de keuken en de kerstboomstaat in de woonkamer maar aangezien het bij ons in de woonkamer altijd tamelijk donker is gaan de valkjes eigenlijk niet zoveel mee naar de woonkamer (niet dat ze er nooit komen hoor maar toch weinig)

groetjes marilyn

Christine

Mooie foto's als jij niets had gezegd wist ik het niet!! Bedankt meissie! dikke  :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

hallo allemaal

Het gaat hier goed.
Binkie weegt nu 75 gram. :D
Rond half 1 zou ik hem pap eten, zie ik hem bij het voerbakje zitten en zaadjes eten?? of hij dat doet weet ik nog niet zeker, maar zijn kropje voelde wel een beetje hard aan.

Nu zit hij te pap eten, en smeert er alles weer onder  >:(

Verder gaat het hier goed.
met lucky ook.

De kerstboom mist al weer 2 ballen  :o door de katten ::)

Groetjes Trienke

Riny

Hoy Trienke
Kunnen jullie niet beter plastic ballen kopen.
En wat fijn dat het goed gaat met Binkie zijn gewicht.
Groetjes Riny :-*

trienke

hoi riny

ja dat zou je wel zo zeggen, we hebben er wel een paar plactice ballen in.
  maar over het algemeen valt het mee met de katten, alleen smorgens zijn ze erg druk

Groetjes Trienke

trienke

Hallo

Binkie is 3 staartveren verloren en bij alle 3 zijn ze afegbroken, aan het einde van de pen.

Ik heb dit bericht ook geplaatst bij verzorging, omdat ik me er een beetje zorgen over maak.

Groetjes trienke

Riny

Hoy Trienke
Ik heb net daar gereageerd.
Ik zou me er geen zorgen over maken.
Groetjes Riny :-*

trienke

marilyn

hoikes trienke

alé al kerstballen kwijt hahaha tja de katten vinden dat leuk hé  :P jammer van binkie zijn pennen ik weet niet hoe dat komt hoor  :-\

groetjes marilyn

tweety

hoikes trienke

hihi katten en kerstballen die kerst ballen gaan ze er wel uithalen ze katjes houden van balletjes e  :P :P
wel jammer van binkie zijn staart pennetjes hoot :-\

groetjes tweety