Trienke's dierenpret. :-D Een verassing. Kijk maar :D

Gestart door trienke, 20 november 2005, 15:54:30

« vorige - volgende »

aad

Hoi Trienke

Zo kom weer eens even buurten , het is al weer even geleden  :-\
Alles goed met je ??
Leuk dat Binkie kan paren , anders mag je Luuk wel even "lenen" hoor die doet het wel even voor , die is Sexverslaafd denk ik zo  pakt alles wat los en vast zit  :D  ;D

Groetjes aad

trienke

Hoi aad

Luuk hoe ik niet meer te lenen hoor :p. Binkie paart elke dag nu met lucky. Ik had eerlijk gezegt al een eitje verwacht. Maar helaas nog geen eitje van hun. Zal moeten wachten :P

Geduld is een schone zaak zeggen ze hihi

Riny

Hoy Trienke
Dat hoop ik dat die 2 een hecht koppeltje worden , en samen jonkie's krijgen.
Groetjes Riny

trienke

Hoi riny

Hecht zijn ze wel hoor. Ze roepen elkaar veel, waar lucky is, is binkie ook  :P Slapen samen op de kleinste stok.

Groetjes Trienke

trienke

Vandaag zijn er weer 2 valkparkieten weggegaan. Ik hou een beetje een opruiming met de vrijgezellen.

De koppels hebben binnenkort dan meer ruimte voor hun broeden :). Er zitten buiten nu nog 2 vrijgezelle mannen.

Groetjes Trienke

margreet

Hallo Trienke,

Alweer durk bezig voor het komende broedseizoen lees ik.
Wat leuk dat Binkie en Lucky zo'n hecht paartje geworden is.
Zo is alles toch nog op zijn pootjes terecht gekomen.
Zal mij ook benieuwen wanneer het 1e ei komt, en hoe ze het dan doen.

groetjes Margreet

trienke

Jippieeeeeeee

Lucky en binkie hebben een ei ;D ;D ;D
Ik ben zo blij voor hun, het eitje heeft lang moeten wachten, ze waren namelijk iets van 4 weken bezig.

Lucky zit op het nestje achter het broedblok, ze beschermt het goed, want ik mag zelfs niet bij haar komen.

Het word afwachten hoe hun dit nestje afbrengen, Hun eerste nest, en beide zijn ze zelf vanaf dag 1 met de hand groot gebracht.

Groetjes de blije Trienke

aad

Hoi Blije trienke  ;)

Hier is het van .. Jippieeeeeeeee alweer geen ei  ;)

Maar leuk voor je hoor  :)

Groetjes aad

trienke

HOi aad,

ik ben zeker blij, alleen is er 1 nadeeltje, ze beschermen het nest nog niet heel erg goed tegen andere vogels, 2 andere gaan zich ermee bemoeien :(, Ik kan er verder niet zoveel aan doen, ze zullen he zelf moeten doen.

eefje nieuwenburg

hoi Trienke,
wat leuk,ook bij jou eitjes!
en dat beschermen doen ze hier ook niet altijd maar het komt uiteindelijk toch elke keer nog goed,instinct doet wel een heleboel hoor,wellicht dat dat bij jou valkjes even duurt maar zoals je zei,ze moeten het zelf doen.

ik heb hier alle koppels apart gezet mede doordat het jongste koppel niet zo verdedigde,nu doet ie dat al veel feller(de man vooral)

groetjes eefje

trienke

In het begin was het anders, toen zou ik ze nog apart gaan zetten, omdat de man die viel echt iedereen aan, terwijl ze niks deden, en gewoon op de stok zaten.

We zien wel wat er van afkomt, Ik verwacht de 1x keer van hun eigelijk niet veel, dan kan het ook niet tegen vallen :P.

Groetjes Trienke

eefje nieuwenburg

dat is idd waar ja,als je niets verwacht is alles een meevaller.
groetjes eefje

Christine

Gefeli met je eerste eitje van Bink en Lucky!
Het is een geweldige verrassing!!
Kijk eens in mijn verhaaltje ;D :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Mara

Hoi Trienke

Wat leuk dat ze een ei hebben.

Groetjes

Mara

margreet

hallo Trienke,

gefeliciteerd met je 1e ei  Binky en Lucky, Kijken hoe ze het ervan afbrengen de 1e keer. Altijd weer spannend.'

groetjes Margreet