Trienke's dierenpret. :-D Een verassing. Kijk maar :D

Gestart door trienke, 20 november 2005, 15:54:30

« vorige - volgende »

trienke

hallo allemaal

Het gaat weer beter met onze hond nora. Je ziet echt dat hij weer fit is.

Binkie en lucky zitten vandaag lekker even in de buitenvoliere. Toen ik binkie er in deed, ging hij heeeeel erg matcho doen tegen poekiewoekie (mannetje) en maar tegen hem op matcho doen.

Ik had laatst 2 popjes gekocht, een bonte en een witmasker. Vandaag kwam ik erachter dat die bonte geen vrouwtje is maar een mannetje. Hij ging ineens heel matcho doen en fluiten, tegen een andere witmasker popje.

Ik heb vandaag tjacko ook verhuist, naar die andere 2 die apart zaten. Dit om romeo en julia rust laten krijgen. Ze willen graag een nieuw nestje beginnen, maar dan komt tjacko er steeds tussen.

Lorre gaat het ook goed. Lorre heeft gister middag lekker in zijn kooi buiten gezeten. Hij heeft echt genoten.

Groetjs Trienke

Mara

Hoi Trienke

Het was een hele kluif om door je verhalen heen te komen, zoveel!!

Er staan hele mooie foto's van je valkjes en de andere dieren die je hebt.

Hoe is het nu met Nora? En hoe gaat het met de rosella die ik gezien heb?

Ik moet wel zeggen, ik heb niet alles gelezen hoor  :-[, was wel erg veel.

Groetjes

Mara

trienke

hoi mara dat geeft niks ;)

maar alles gaat hier goed hoor, met de rossella en nora ook :D

Leuk dat je even gereageerd hebt hier ;D. e verhaal liep al zover achter.

Groetjes Trienke

Mara

Waarom zou ik niet reageren? Ik vind het leuk om over een dierenbende zo groot als die van jou te lezen, ik heb zelf ook verschillende dieren dus dat is alleen maar leuk.

Liefs Mara

trienke

marilyn

hoikes trienke

ik ben blij te horen dat met nora alles weer goed gaat  :D en hoe gaat het met je nieuwe aanwinsten ? hebben ze al een plaatsje in de voliere gevonden ?

groetjes marilyn

trienke

Hoi marilyn

het gaat hier zijn gangetje wel. Niks bijzonders hier ;).

De nieuwe aanwinsten ook.

Groetjes Trienke

marilyn

hippysuus

Ik zie dat je vandaag 20 bent geworden, een hele mijlpaal! Van harte gefeliciteer!!  ;D

trienke

hallo allemaal

het is al een hele tijd geleden dat ik hier in geschreven heb.

Het komt dat ik de laatste tijd er geen puf en zin in heb.

met lucky en binkie gaat alles goed en lorre ook.

Zelf zit ik wat in de stress, vorige week bericht gekregen dat mijn vriend niet mag blijven in Nederland. Hij zou eerst het land moeten vertrekken na 4 weken, maar gelukkig heeft de school uitstel kunnen regelen en staat het nu bij september.

Ik ben de afgelopen week erg kapot geweest. Ik begin nu iets aan het idee te wennen. Hoe het verder zal gaan met ons, geen idee.

Groetjes Trienke

marilyn

hoikes trienke

ik weet dat je het momenteel erg moeilijk hebt met de hele situatie en ook al ziet het er nu niet erg rooskleurig uit , er komt een dag dat dit alleen nog een nare herinnering is  ;)
dus geef de moed nog niet op  ;) als er iets is weet je me wel te vinden hé , probeer ook wat troost te zoeken bij je birdie's die zullen maar wat blij zijn met je aandacht en ze voelen heel goed aan dat je een knuffltje nodig hebt  ;)

knuffel en  :-* marilyn

trienke

Even weer vertellen hoe het hier gaat.

Het gaat hier zijn gangetje wel. Binkie en lucky gaat het goed. Ze hebben er ook een vriedinnetje bij die blijft. Snowy uit een nest van 2006 is een mooie albino.

Binkie en lucky worden ook steeds closer met elkaar. Kroelen elkaar veel. Ik wil wel graag met hun beginnen te kweken, maar helaas zitten er nog te veel valkparkieten in de kooi. momenteel 7. 5 jonge nog van 2006, 3 die nog te koop staan, maar die ik niet kweit raak. Zal eens kijken bij een goede dierenzaak of hun ze ook wil kopen.

Met lorre gaat het ook goed (amazone papagaai). Ik merk wel dat hij steeds minder wordt kwa uithouding.

De buitenvogels gaat het ook goed.

Groetjes Trienke

trienke

Vandaag heb ik een broedblok opgehangen bij binkie en lucky in de kooi. Lucky wil graag steeds paren met binkie, maar binkie wil niet. Ik wou het eens op deze manier proberen.

Groetjes Trienke

Mara

Hoi Trienke

Ik hoop dat het op deze manier gaat lukken!!

Liefs

mara

trienke

Hallo allemaal

Het gaat hier goed
Binkie heeft eindelijk eens op lucky gezeten, maar je moest niet zien hoe, o had echt medelijden met lucky. Naja binkie moet het gewoon leren denk ik haha.
Volgende week komen er ook weer 2 valkparkieten van eigen kweek terug. Een kennis waar ze naar toe gingen heeft helaas te weinig tijd voor ze, hierdoor is 1tje ook heel erg verwilderd die redelijk tam is heen gegaan. Ik probeer ze weer tam te maken, en dan gaan ze mischien weer naar een nieuwe eigenaar, dat moet ik eerst maar eens bekijken, en anders gaan ze in het voorjaar lekker naar buiten, met nog 2 die hier binnen zitten, die ik helaas niet tam heb gekregen door te weinig tijd.

Met mij gaat het verder wel. Ik was de laatste tijd veel verkouden. De dokter dacht dat het eerst chronische verkoudheid was, maar dat was het niet, omdat het na de antibiotica over moest zijn, en dat is het dus niet.
Vrijdag ben ik dan ook doorgestuurd voor bloedprikken voor allergie. We zien volgende week wel wat er uit komt. Ik hoop niet dat het allergie is tegen vogels. :'(

Groetjes Trienke