Trienke's dierenpret. :-D Een verassing. Kijk maar :D

Gestart door trienke, 20 november 2005, 15:54:30

« vorige - volgende »

Rianne

Vandaag had ik Tinco weer eens op mijn schouder. Ik dacht 'dat is een hele tijd geleden'... :-\ Maar ja je kan niet iedereen altijd evenveel aandacht geven.

trienke

Hallo allemaal

na een dag niet gereageerd hebben kom ik maar weer eens langs.
Ik was namelijke wat teleurgesteld hoe hier met een aantal personen. Maar gelukkig is dat tot zover opgelost nu en daar ben ik blij om.

Nu hoe het gaat met de dieren.
Het gaat redelijk goed.
Binkie is iets afgevallen en zit nu op 68 gram.
Hij wil soms niet veel pap eten.
Vandaag heeft ie redelijk gegeten, en hij zit nu ook bij de zaadjesbak.
Gisteren heeft hij een uur bij de zaadjes bak gezeten.
Maar weinig binnengekregen.

De rest gaat het nog hetzelfde.

Groetjes trienke

marilyn

hoikes trienke

jammer dat binkie afgevallen is en ik hoop voor jou dat hij al snel alleen eet want zo kan het ook niet doorgaan hé als hij steeds afvalt (heb hetzelfde probleem bij mijn kleintjes  :-\)

groetjes marilyn

trienke

hoi marilyn

Het is zeker jammer dat hij wat afvalt, maar ik kan er weinig aan doen, hij wil niet meer pap eten.

Groetjes Trienke

marilyn

hoikes trienke

bij mij eten ze wel nog pap maar ze zijn toch ook al goed vermagerd omdat ze niet zoveel meer eten als vroeger  :-\
je kunt hun borstbeen al goed voelen en daar maak ik me dan ook weer zorgen in . dus hoop ik voor ons beiden dat alle lieverdjes algauw alleen eten  ;)

groetjes marilyn

trienke

Hoi marilyn

Hoeveel wegen die 2 dan van jou met de krop leeg?

groetjes trienke

marilyn

hoikes trienke

da's net mijn probleem waarom ik me zo'n zorgen maak  :-\ ze willen niet meer gewogen worden  :-[  :-[  :-[ van zodra ik hen op de weegschaal zet dan vliegen ze ervandoor  :-\ ik heb er maar het raden naar hoeveel ze wegen

groetejs marilyn

trienke

Kun je ze niet in een handoek wikkelen?

groetjes Trienke

marilyn

hé thx trienke dat is nog eens een idee dat probeer ik morgenvroeg eens uit  :D  :D  :D oef als dat eens zou lukken dan weet ik weer hoeveel ze wegen yiehaaaaaaaaaa  :P

groetjes marilyn

trienke

probeer maar eens. en dan wel de handoek ook wegen he :p

groetjes Trienke

marilyn

hahahahaha idd de handdoek wegen ook anders zouden de kleintjes wel heel zwaar zijn volgens hun grootte  :P
amai da zou nie kloppen ze :s

groetjes marilyn

trienke

marilyn

jaaaaaaaaaa ik ben ook benieuwd ze
djeezes dat zal een pak van mijn hart zijn (ofwel zal ik me nog meer zorgen maken) als ik weer weet hoeveel ze wegen

groetjes marilyn

Riny

Hallo Trienke en Marilyn
Je kunt ze ook wegen in een vervoersmandje of een ander doosje.
Groetjes Riny :D :D

marilyn

hé thx riny dat is ook nog eens een idee  :D ik veslim hier met de dag  :P

groetjes marilyn