Trienke's dierenpret. :-D Een verassing. Kijk maar :D

Gestart door trienke, 20 november 2005, 15:54:30

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes trienke

mijn kleintjes zijn nu op hun 9de week dus nog wat jonger dan jou binkie . ik zie wel al een tijdje dat ze in hun bakjes met eten pikken maar of ze daar veel van binnen krijgen da's de vraag want ik had een voeding gemindert en plots vermagerden ze veel . gisteren heb ik zonnebloempitten boven hun eten gegooid en die zijn er telken van dus daar ben ik zeker van dat ze toch van eten en deze middag voelde ik gelijk bij 1 van de kleintjes dat er in de krop kleine harde brokjes zaten bij de andere 2 heb ik nog niet gevoeld in elk geval ik blijf hopen en zolang geef ik hen nog voeding bij

groetjes marilyn

trienke

hoi allemaal

wat ben ik toch blij met jullie
;D

LOVE YOU ALLL ;D

en marilyn

die van jou zijn nu 9 weken en beginnen dus al te pikken van het eten, dat is een goed teken hoor.

groetjes trienke

trienke

;D

Heb net binkie en lucky gedoucht met de plantenspuit en ze vonden het echt heerlijk ;D

groetjes trienke

Tara

Hoi Trienke,

ze zien er gezellig uit hoor in hun nieuwe kooi,
super!!

Ennuh, fijn, even natsproeien doet ze goed :D

Gerda

Hoi Trienke,

Wat een prachtige kooi. Eigenlijk voliere!!! Heel mooi.
Daar zullen Lucky en Binkie van genieten!!

Ik vind dat je het geweldig volhoudt met Binkie. Hopelijk krijgt hij de smaak van zelf eten nu goed te pakken. Mooi dat hij nu boven de 70 gram is!!!

Groetjes Gerda

trienke

hallo allemaal

Ik heb binkie vandaag niet gewogen.
Vandaag wou hij al niet zoveel pap eten, En nu zi ik hem steeds bij de etensbakje zaadjes te pakken. Ik kan niet goed zien of hij ze nou zeker op eet, maar ik heb er wel een goed gevoel voor ;D

Verder gaat het hier goed, lucky gaat veel op onderzoek uit in de nieuwe kooi

Ik zal zeker volhouden met die 2 donderstenen ;D

Groetjes trienke

Riny

Hoy Trienke
Dat die niet zoveel pap wilde eten is een goed teken.
Toen jij de vorige keer aan het minderen was, schreeuwde hij je de oren van het hoofd.
Hopelijk gaat het nu de goede kant op.
En dat jij een volhouder bent, dat heb je wel bewezen.
Groetjes Riny :D

marilyn

hoi trienke

goed nieuws zeg dat binkie in het zaadbakje begint te pikken zo leert hij alvast de smaak kennen en als hij tussendoor honger krijgt zal hij wel leren zelfstandig eten  ;) ik duim in elk geval voor jou want bij mij pikken ze nu ook net in de zaadbakjes (mede doordat ik zonnebloempitten erbij heb gedaan) en de zaadvoorraad in hun bakje mindert goed dus ze moeten zaad binnen hebben ook er is alvast 1 die minder voeding wil maar ik geef nog altijd 2 voedingen als ze niet meer willen eten bij mij dan minder ik wel

groetjes marilyn

trienke

hallo allemaal

het gaat hier goed
binkie is wel ietsje afgevallen, maar dat geeft niet.
hij is rond de 70 gram.
Binkie krijst vandaag wel veel.

Lucky gaat het ook goed, die knuffelkont ;D

groetjes trienke

Christine

Wat leuk dat alles goed gaat!! IK hoop maar voor jou dat die kleine bink van jou maar vlug alleen eet dat jij ook nog een beetje tijd voor jezelf hebt!! dikke :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

hallo allemaal

het gaat hier goed.
Binkie die was ietsje afgevallen en zit nu rond de 70 gram.
Hij wil niet meer dat ik hem weeg.
hij vliegt dan steeds weg.
Verder gaat her goed met binkie.

Lucky gaat het ook goed.
Ik merk dat ik lucky meer apart moet nemen, en alleen eventjes tijd met hem door te nemen.
HIj word hierdoor lief, en houd weer lekker van kroelen.

groetjes Trienke

Riny

Hoy trienke
Ik denk toch dat Lucky wel eens terug verlangd heeft naar de tijd dat hij jou voor zich alleen had.
Stiekem heeft Binkie toch heel veel aandacht nodig gehad en zorg.
Groetjes Riny :D

trienke

Ik denk het ook dat lucky er naar verlangt, maar hij zal moeten accepteren dat het aandacht verdeeld word, alhoewel binkie veel aandacht vroeg, en nog steeds vraagt.
Maar dit ga ik oplossen door hem apart te nemen even tijd voor hem alleen.

Groetjes Trienke

Riny

Hoy trienke
Ik weet heel zeker dat Lucky bij jou niets te kort gekomen is.
En wedden dat als Binkie er eens niet was dat hij hem zou missen.
En ik vindt het trouwens een goed idee om hem eens af en toe apart te nemen.
Groetjes Riny :-*