14 mei 2025, 06:56:54

Vaarwel Ukkie :o(

Gestart door Christine, 20 november 2005, 12:26:21

« vorige - volgende »

Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Lucky Charlie

Goh, je wordt er gewoon helemaal verdrietig van. Tuurlijk is het ook hartstikke erg voor de winkeleigenaars, maar die dierenwinkel, daar zaten levende wezens in :-\ :'(

Hier kun je er meer over lezen:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/48776861/Brand_legt_winkelcentrum_L_warden_in_as.html

Groetjes Lutske :'(

Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora

marilyn

hoikes christine

jeetje een eitje bij jazzy en luna  :o  :o  :o we hebben er gisteravond nog zo lang over gesproken wat je zou doen omdat ze nog steeds zo aan het wipwappen waren, het wel of niet opnieuw een nestje hebben heeft zowel zijn zijn voor en nadelen en dat hebben we vermoedelijk allemaal besproken maar ik denk dat jazzy en luna ons bezig hebben gehoord en zo hun eigen beslissing hebben meegedeeld  :P
hahahahaha tja wat moet je nu moet doen ..............je weet ik ben niet echt de persoon die jou op dat gebied kan helpen met een beslissing hé, want jazzy en luna zijn het die jongen kunnen voortbrengen die split zijn voor geelwang dus voor mij zou het een voordeel zijn als dit nestje wel verder mocht uitgebroed worden dan zou ik volgend jaar mijn geelwangetjes een kan kunnen geven om het ook eens te proberen  ;) maar je hoeft het niet persé voor mij te doen hé !!!!!!!!!!!!!!! je moet een beslissing nemen die een compromis inhoud ergens tussen je verstand en je hart  ;) je weet dat het mogelijk is dat ook dit 2de nestje een ramp kan zijn en als je ermee doorgaat hou daar dan aub rekening mee zodat jij dit keer toch een beetje minder verdriet hebt  ;)

jeetje die brand  :o  :o  :o ocharme al die diertjes  :'(  :'(  :'(
die hebben gewoon geen kans gekregen om te ontsnappen  :-\ dat er een brand is tja dat is altijd erg , de schade die er dikwijls is  :-\ maar als er dan ook nog eens levende wezens in een brand blijven .................. het maakt mij niet uit of het mensen of dieren zijn dat maakt een brand des te erger  :-\

groetjes marilyn

Christine

Marilyn, we hebben idd heel lang met elkaar zitten praten! Ik heb er de hele nacht aan zitten denken of ik wel nog een tweede nestje zou aandurven... Misschien is het daar door dat ik een paar keer ben wakker geschoten! Ik heb dus amper geslapen! Deze morgen belde men mama me wakker omdat Luna een eitje gelegd had... Ik kon het eerst niet geloven maar blijkbaar wel! Nu maar afwachten en gewoon hun gangetje laten gaan! Als het nu wel lukt is het mooi meegenomen!

Met het kleintje gaat het tot nu toe goed! Het heeft nu pas aangepikt en ligt nu aan de rand van het bakje! Nu ligt het niet helemaal onder de lamp! Dat was misschien mijn fout geweest om de eitjes daar juist onder te leggen! Als ze het red weet ik wat ik dan moet doen! Ook ligt er al een andere lamp klaar voor de temp beter te kunnen regelen als de klein uitgekomen is! We wachten gewoon rustig af!

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

marilyn

hoikes christine

ik hoop voor jou dat met dit laatste jonkie alles toch nog in orde komt en dat het gezond en wel mag geboren worden  ;) je hebt al zoveel gedaan voor die kleintjes dat ik het jou echt wel gun  ;) ik duim duim duim duim duim duim duim voor dit kleine donsje  ;)

groetjes marilyn

Christine

Het jonkie piept nog altijd en is heel hevig! Ik maak het nog altijd regelmatig nat! Ik duim verder! :-[

marilyn

en ik duim ook met je mee en wacht met even grote spanning als jij  ;)

groetjes marilyn

Lucky Charlie

Ohw wat spannend!!!! ;D Ik moet zo de jongen weer voeren, en dan ga ik op bed, ik ben vet moe. Ik ben al voor jou zenuwachtig christine, voor het eitje ;D ::) :-[ ;)

Ik kan niet wachten tot ik morgen achter de pc mag om m'n ongelezen berichten te checken ;D :P Ik hoop zooooooo voor jou en het eitje dat het goed gaat!!! Ik gun het je ook van harte na al je inspanningen voor die eitjes!!!!!! ;) Veel succes!!!

En doe de groetjes van mij aan het donsje als hij er al opeens is ;)

Groetjes Lutske :-* :-* :-*

Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora

Christine

Nog altijd een piepeitjes met een klein barstje in!! ;)
Luna heeft nog niet op het nestje gezeten dus ik denk dat ze nu pas gaat broeden vanaf het tweede of derde eitje! Als ze dat doet is er een goed begin! Ze heeft de vorige keer gebroed vanaf het eerste eitje en "s avonds de eitjes in de steek gelaten! Nu gewoon afwachten en verder duimen!! :-[

Rianne

Hoi Christine,

nu Luna weer eitjes gaat leggen, heb je al maatregelen getroffen voor een pleegkoppel? Ze blijft gewoon een geelwang. :)

Christine

Citaat van: Rianne op 24 augustus 2006, 21:43:38
Hoi Christine,

nu Luna weer eitjes gaat leggen, heb je al maatregelen getroffen voor een pleegkoppel? Ze blijft gewoon een geelwang. :)

Het is niet gezegd dat ik volgend jaar ook ineens een pleegkoppel heb! :-\

Christine

Het piepeitje is nog altijd een piepeitje alleen heel hevig! Het is nog altijd hetzelfde stukje als gisteren! :-\ Ik heb het gevoel dat dit ook al niet inorde gaat komen en leg me er gewoon bij neer... Deze avond ben ik al weg van 18u en kan ik het niet in het oog houden! Men mama kan haar niet bukken dus die kan het ook niet controleren en met haar pols gaat het zeker niet! :-\ Papa is pas thuis vanaf half 8... Ik hoop dat hij daarna eens kijkt en me even opbelt! Dan kan ik misschien iets van buitenaf doen voor het kleintje... ::)

Riny

Citaat van: Christine op 25 augustus 2006, 07:50:44

Hoy Christine
Dat is precies de reden dat ik zo lang gewacht heb voor ik het aan durfde om met geelwangen te gaan kweken.
Eerst wilde ik genoeg pleegkoppels achter de hand hebben.
Ik hoop voor jou dat alles in orde komt.
Groetjes Riny :D

Christine

Citaat van: Riny op 25 augustus 2006, 07:59:34
Citaat van: Christine op 25 augustus 2006, 07:50:44

Hoy Christine
Dat is precies de reden dat ik zo lang gewacht heb voor ik het aan durfde om met geelwangen te gaan kweken.
Eerst wilde ik genoeg pleegkoppels achter de hand hebben.
Ik hoop voor jou dat alles in orde komt.
Groetjes Riny :D

Ik heb in totaal maar vier koppels! Flutty en Fien mogen al in februari terug hun rondes doen, de rest is sowieso later of de natuur beslist! Als ik meerdere koppels had had ik er idd rekening meekunnen houden! Er zijn koppels die pas een nestje hebben grootgebracht of tweeàdrie maand geleden! Ik laat die nu nog even rusten want er waren er bij die toen nog jong  ::) waren! Misschien dat ik ergens kan rond vragen voor pleegkoppeltjes ofzo maar dan zijn de jongen nog niet hier grootgebracht en kan ik ze ook niet controleren... het is allemaal zo makkelijk niet!  :-\ Ik had helemaal niet verwacht dat Luna terug een eitje ging leggen tot eergisteren zag ze eruit alsof ze eentje moest leggen! Hoe verklaar je dat dan dan Jazzy ook het nestje in de steek laat?? Door zich gewoon te manipuleren?? Het is allemaal maar raar met geelwangen... :-[ Iedereen vind ze zo mooi en wil er graag mee kweken maar denkt niet aan de nadelen!! Ik heb ook niet gedacht om zo vlug men haar te kweken en dan pech te hebben! Daarin heeft de natuur in zitten te beslissen net zoals met de andere jonge koppels, waar het wel goed ging! Daar had ik ook enorm veel schrik voor... Want die zaten ook niet 100% op hun nestje maar tot dat de jonkie's gingen uitkomen zaten ze er ineens wel vast op! Ook bleven die toen 's avonds en 's nachts op hun eitje zitten! Ik wacht gewoon even af hoe het wordt met Jazzy en Luna en ik ga nu nog niet beoordelen dat het nu ook slecht of goed zal gaan! Daar kan ikzelf nu ook nog niets over zeggen...

Lucky Charlie

hey christine,

Nog geen nieuwe veranderingen bij het eitje :-\? Hoe lang is hij nu bezig, vanaf het moment dat ie begon te piepen? Ik hoop echt voor je dat hij gezond en wel uitkomt. Als ik vandaag nog een keer achter de pc mag, hoop ik dta hij er is :D ;) Succes.

Groetjes Lutske :-*

Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora