2 augustus 2025, 15:45:26

Vaarwel Ukkie :o(

Gestart door Christine, 20 november 2005, 12:26:21

« vorige - volgende »

Christine

Citaat van: Wilma1 op  2 april 2006, 13:18:12
Vandaag heb ik een verjaardag, maar misschien kan ik vanavond on line komen!!!

Wat Spunk betreft, zou ik hem niet te snel bij de ouders weghalen...ik heb dat toen met Koko gedaan en nog geen 2 weken later is hij overleden. Koko at OOK zelfstandig, maar blijkt toch te weinig binnen te hebben gekregen.....terwijl WIJ hem vaak zagen eten ???

Misschien dat een kenner beter weet WANNEER je hem verantwoord weg kunt halen bij de ouders ???....maar wees voorzichtig!
;) Wilma

Kleine Spunk ga ik nu een half dagje in de living zetten voor te kijken wat hij gaat doen! Rond de avond zet ik hem terug bij zijn vriendjes/vriendinnetjes! Ben benieuwd wat het gaat worden! Ik heb nog altijd niets van de DNAtest dus het wordt nu erg spannend! Zelfs de ringen heb ik nog niet!! Het wordt dus behoorlijk spannend de laatste dagen hier ;)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

marilyn

hoikes christine

ik zou ze ook niet te snel bij de ouders vandaan halen hoor misschien wel eff maar zoals je nu doet na een tijdje terug bij de ouders dan kan hij alsnog eten krijgen  ;)
ik hoop voor jou dat de ringen toch nog op tijd komen voor het 2de nestje  ;) en wat de uitslag betreft van de dna testjes daar ben ik ook razend benieuwd naar  ;)

groetjes marilyn

Christine

Citaat van: marilyn op  2 april 2006, 13:58:02
hoikes christine

ik zou ze ook niet te snel bij de ouders vandaan halen hoor misschien wel eff maar zoals je nu doet na een tijdje terug bij de ouders dan kan hij alsnog eten krijgen  ;)
ik hoop voor jou dat de ringen toch nog op tijd komen voor het 2de nestje  ;) en wat de uitslag betreft van de dna testjes daar ben ik ook razend benieuwd naar  ;)

groetjes marilyn

Dan kan hij idd nog eten krijgen! Spunk zit nu op men schoot ik laat hem ff zitten en maak vandaag een foto verslagje van hem alleen! Dit heb ik beloofd aan iemand en zal dit ook doen!! :D

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

vampkiller

dag chrisje,

heb ik het goed, gaat spunk de grote wereld aleen effe verkennen :o.
als je hem in de living zet zal hij/zij zeker tv zien ;D. national geagrafics opzetten ;D ;D ;D.
no horror ofzo hé ::).

ben benieuwd naar de foto sesie van u knapste model :P
spunk master 8).

de coole zit warm bij u hoor ik(spunk), goed zo :P ni te hard verwennen hé.

greets :-*
chris h

Christine

Citaat van: vampkiller op  2 april 2006, 14:29:10
dag chrisje,

heb ik het goed, gaat spunk de grote wereld aleen effe verkennen :o.
als je hem in de living zet zal hij/zij zeker tv zien ;D. national geagrafics opzetten ;D ;D ;D.
no horror ofzo hé ::).

ben benieuwd naar de foto sesie van u knapste model :P
spunk master 8).

de coole zit warm bij u hoor ik(spunk), goed zo :P ni te hard verwennen hé.

greets :-*
chris h

Hey chrisje!!
Ik ga zo meteen een paar foto's maken van hem en plaats het zo vlug mogelijk! Spunk zit al terug bij zen andere nestgenootjes, hij was hier iets te stil en wel lekker kroelig! Gisteren heb ik met hem een trukje kunnen doen! Wasknijper tussen zen pootjes en spunk op rugje op men hand! Hij deed het één keer en heb er ff van kunnen genieten hoe het voelt om een ondersteboven valkje op men hand te hebben! Dit gaf zo een goed gevoel dat ik het ook aan mijn ouders wou laten tonen! Dat liet ie niet toe! Precies zo van niet in het openbaar laten tonen want die mogen dat nog niet weten dat ik dat kan ;) Ik hou je persoonlijk en hier wel op de hoogte!
Groetjes
Christine :-*

Christine

Speciaal voor Chris :-* en Wilma :-*!
Ze zaten net heerlijk naast elkaar op stokje daarmee dat ik ze er bijden heb op moeten zetten! ::)

Wij zijn twee dikke vriendjes!!

Ik denk dat Spunk zangles wilt volgen :o

vampkiller

hé meid,

schattig die twee bij elkaar, mooi fotomodel ;D
dacht wel dat spunk niet zonder de aandacht van de dames kon , daarmee dat hij zo stil was aleen  8) 8)
hij kon niet naar de vrouwtjes kijken  ::) ;D ;D ;D

maar zo te zien op de foto krijgt hij die nu. ;D
thx voor de foto's :-*ze zijn mooi.

spunk rules  8)

greets ,  :-*
chris h.

Christine

Citaat van: vampkiller op  2 april 2006, 17:09:39
hé meid,

schattig die twee bij elkaar, mooi fotomodel ;D
dacht wel dat spunk niet zonder de aandacht van de dames kon , daarmee dat hij zo stil was aleen  8) 8)
hij kon niet naar de vrouwtjes kijken  ::) ;D ;D ;D

maar zo te zien op de foto krijgt hij die nu. ;D
thx voor de foto's :-*ze zijn mooi.

spunk rules  8)

greets ,  :-*
chris h.

Chris,
Ik weet nog niet of Spunk een heer is en de geparelde een dame! Ik hoop dit alleen!!
Alleen hoop ik dat ik deze week de uitslagen weet en dat ik het meteen aan de personen kan melden wie een valkje wilt! ;)
Groetjes
Chrisje :-*

Wilma1

Vrienden voor het leven  ;D ;D ;D...wat een leuk stel zo!!!
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

Citaat van: Wilma1 op  2 april 2006, 17:23:09
Vrienden voor het leven  ;D ;D ;D...wat een leuk stel zo!!!
:D Wilma

Idd ja vrienden voor het leven! Nu hoop ik dat het nog zo even blijft en dat ze lang genoeg van elkaar kunnen genieten!! ;D

valkje-jacco

hooi!!!!!!!

Ik heb wel in je dagboek gekeken! haha maar niet gereageerd :-[
Nou de jongen zien er mooi uit! ze groeien nog steeds!

hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

~Natas~

Hai Chris,

SPUNK is een lekker ding.
Mooie foto's weer hoor.
En wees inderdaad voorzichtig met het te snel weghalen van de jongen bij hun ouders.
Zolang de ouders nog voeren zal het goed zitten.
Als Spunk eenmaal zelfstandig zal eten, zal hij niet meer roepen om eten.
Maar ja je moet het zelf bekijken, veel verstand heb ik er ook niet van.

Groetjes,

NAtas

Christine

Citaat van: ~Natas~ op  2 april 2006, 21:36:33
Hai Chris,

SPUNK is een lekker ding.
Mooie foto's weer hoor.
En wees inderdaad voorzichtig met het te snel weghalen van de jongen bij hun ouders.
Zolang de ouders nog voeren zal het goed zitten.
Als Spunk eenmaal zelfstandig zal eten, zal hij niet meer roepen om eten.
Maar ja je moet het zelf bekijken, veel verstand heb ik er ook niet van.

Groetjes,

NAtas

Ik laat ze nu nog zitten, kooi staat klaar moest die echt zelfstandig worden! Spunk leert de andere twee kleintjes mee op dus laat ik die zitten! Alles wat Spunk doet begint iedereen na te doen! Dus als het zo blijft vind ik het goed! Ik hou je op de hoogte ;) :-*

bobbie

Hoi Christine,

Wat zien je jongen er schitterend uit. PRachtigl Ze worden ook helemaal niet geplukt he. Bofferd. ;)

Groetjes, Nel :)

Christine

Citaat van: bobbie op  2 april 2006, 22:24:45
Hoi Christine,

Wat zien je jongen er schitterend uit. PRachtigl Ze worden ook helemaal niet geplukt he. Bofferd. ;)

Groetjes, Nel :)

Neen idd niet! De jongen zijn uit het blok, blok is terug weg anders had ik misschien wel kans daarin! Aangezien Flutty en Fien vollop aan het wippen waren enzo, ik laat eerst de jongen groeien en dan mogen F&F terug hun gangetje gaan! Dit zal dan wel de laatste keer zijn, als ik het kan tegen houden!