2 augustus 2025, 15:46:45

Vaarwel Ukkie :o(

Gestart door Christine, 20 november 2005, 12:26:21

« vorige - volgende »

Tara

Hoi Christine,

betalen??
Ik moet over een kwartier vertrekken naar het werk en jij wil dat ik betaal :P :P

Nou ehhh:

*Kwijl kwijl*
Voor dit doetje doe ik alles ;D

trienke

Hoi chris

wat een leuke foto's weer zeg.

en dat filmpje van monty die is mooi gemaakt hoor ;D

groetjes Trienke

marilyn

hoikes christine

je foto's en je filmpjes zijn echt fantastisch  :D amai daar heb je ook een tijdje mee zoet geweest om al die foto's te trekken en die filmpjes in elkaar te zetten  :o maar het resultaat is verbluffend  ;)

groetjes marilyn

~Natas~

Hoi Chrissy,

Wauw zeg wat een mooie jonge valkjes zijn dat zeg.
Ik ben helemaal verliefd, maar ja ik mag er niet meer bij hebben.
Heerlijk die filmpjes hoor, ik heb er van genoten.
Vooral dat filmpje van Spunk  :P (lekker ding)
Ik ben erg benieuwd naar de DNA uitslag, maar dat wordt nu zeker na het weekend.

Groetjes,

Natas

Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

~Natas~

Wilma1

LIEF....SUPER....GEWELDIG  :D :D :D

Wordt het pareltke opgevoed met Winny de Poeh...POEH heee!!!!

En het filmpje van jou heb ik OOK bewaard, net als die van Trienke...vind het echt supergaaf allemaal, wat een werk!!
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

Citaat van: Wilma1 op  1 april 2006, 20:43:13

En het filmpje van jou heb ik OOK bewaard, net als die van Trienke...vind het echt supergaaf allemaal, wat een werk!!

Dat is mijn bureaublad heb jij heel goed gezien trouwens!! als je deze avond op msn komt kan je even de valkjes life bewonderen ;);) :-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

vampkiller

hoikes,

weer een heel deel mooie foto's.
die kleintjes groeien echt wel heel goed hé.

de filmpjes zijn goed gelukt.
prachtige muziek.

greets,  :-*
chris h.

Wilma1

Citaat van: Christine op  1 april 2006, 20:44:36

Dat is mijn bureaublad heb jij heel goed gezien trouwens!! als je deze avond op msn komt kan je even de valkjes life bewonderen ;);) :-*

Zou wel willen, maar moet nu toch echt naar beneden....Piet is werken en ik ben al zolang hier bezig dat ik nog niet eens heb gegeten  :-\ :-\ :-\ het is ook zo verslavend dat lezen en kijken naar al die lieve dingen!!! Zal kijken OF het later nog gaat lukken oke?!! Ben wel heel erg nieuwsgierig natuurlijk!!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

Citaat van: Wilma1 op  1 april 2006, 21:08:39
Citaat van: Christine op  1 april 2006, 20:44:36

Zou wel willen, maar moet nu toch echt naar beneden....Piet is werken en ik ben al zolang hier bezig dat ik nog niet eens heb gegeten  :-\ :-\ :-\ het is ook zo verslavend dat lezen en kijken naar al die lieve dingen!!! Zal kijken OF het later nog gaat lukken oke?!! Ben wel heel erg nieuwsgierig natuurlijk!!
;) Wilma

op dit moment zitten ze alle drie lekker ducjt tegen mij aan!! ze geven super veel warmte af!! ;D

Wilma1

IK HEB JE DUS NET GEMIST, MAAR ZO TE HOREN ZIT JIJ ER LEKKER WARMPJES BIJ....:D :D :D :-* :D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

~Natas~

En ik heb het gezien dat ze alle drie bij Chrisje zaten.
Was zo lief om te zien.
Ik ben echt helemaal verliefd op 1tje...............maar ja het zijn dromen.

Groetjes,

Natas, Joepie & Jesse

Christine

Ik denk dat ik even over Spunk ga zeuren!
Aangezien spunk vandaag 35 dagen is en nu al naar de eetbake en eivoerbak gaat weet ik niet wat ik moet doen? Hem nog even bij zijn/haar ouders laten op apart zetten? Hij/zij pelt de zaadjes en ook als er mini zaadjes tussen die eivoer zit pelt hij die ook, bedelt ook al niet meer zo veel als de andere twee! Hij heeft nog maar één keer eten gehad van 9u tot 9u47! Op dit moment zit hij op de bodem en zit daar één en ander te eten ik denk een paar verloren gegaande zaadjes!

Wilma1

Vandaag heb ik een verjaardag, maar misschien kan ik vanavond on line komen!!!

Wat Spunk betreft, zou ik hem niet te snel bij de ouders weghalen...ik heb dat toen met Koko gedaan en nog geen 2 weken later is hij overleden. Koko at OOK zelfstandig, maar blijkt toch te weinig binnen te hebben gekregen.....terwijl WIJ hem vaak zagen eten ???

Misschien dat een kenner beter weet WANNEER je hem verantwoord weg kunt halen bij de ouders ???....maar wees voorzichtig!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3