2 augustus 2025, 15:47:51

Vaarwel Ukkie :o(

Gestart door Christine, 20 november 2005, 12:26:21

« vorige - volgende »

Rianne

vampkiller

hallo alemaal,

chrisje heeft mij gevraagd jullie op de hoogte te houden, aangezien zij op uitstap is met school in Gent( speelgoed beurs en nog iets).

1e zij heeft nog geen uitslag van haar dna testjes. :(

2e het blok in de kooi is weg genomen daar het kleinste het nest heeft verlaten. goed nieuws dus. :D

dat wast voorloopig  ;D.

hoop dat ge u geamuzeert hebt vandaag.

greets  :-*
chris h.

Christine

Chris, bedankt voor hun hier op de hoogte te brengen!! :-*

Aangezien op dit moment de server van mijn mails plat ligt kan ik er ook niet naar toe kijken! Spunk is hier druk bezig met de bewegen en probeert zijn eerste klimoefeningen te doen! Geraakt nog niet echt hoog maar dat komt wel!!Vooral als hij nu al op een stokje gaat bedelen! De jongste doet het ook goed op de bodem maar is tamelijk fel aan het bedelen!! Spunk zit zich nu heerlijk te wassen op een stokje :D

Vandaag gewoon een drukke dag gehad! Waren rond half tien ofzo vertrokken naar gent! Alles viel mee maar had het anders verwacht! We gingen tenslotte naar een beurs voor kinderspeelgoed!! Echt kinderspeelgoed was het niet! Meer van die gezelschapsspelen waar kleine kindjes echt niets van snapte! Dan naar een museum geweest genaamt "De wereld van Kina" Het ging over sexualiteit, hoe je dat moest uitleggen aan kindjes etc! Dat was wel interesant om te weten maar viel ons al tegen na een dik uurtje en half!! We waren al buiten (weer viel mee buiten veel wind) rond 14u30 ofzo! Bus was weg :o Wij hadden daar mogen wachten tot 15u30 / 15u45 voor dat die kwam!! Dus we hadden een heel deel fille! We hebben het gezellig gemaakt door veel te lachen etc! Het viel dus allemaal super goed mee eigenlijk maar we hebben nu wel een busritje achter de rug van 3u ::)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Tara

Ok ik wil niet zeuren lieve Christine,
but where are today's pictures :P :P

Christine

Gewichten!!
Spunk: 100gram
Geparelde: 100gram
Wildkleurtje (jongste): 96gram!
Gewichtjes zitten goed :D

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Citaat van: Tara op 31 maart 2006, 21:24:42
Ok ik wil niet zeuren lieve Christine,
but where are today's pictures :P :P

Is het goed als ik er morgen maak?? :P :P Het is nu laat! Ik ben doodmoe van die schoolreis ::) Morgen heb ik alle tijd voor foto's te maken en te plaatsen!! ;) :-*

Tara

Snik snik...
Je doet maar, als je moe bent moet je nou geen foto's beginnen te maken, morgen om 6 u. opstaan ;D ;D

Christine

Citaat van: Tara op 31 maart 2006, 21:28:14
Snik snik...
Je doet maar, als je moe bent moet je nou geen foto's beginnen te maken, morgen om 6 u. opstaan ;D ;D

Ga jij mij wakker maken??
Vergeet niet, gsm staat op trillen dus ik hoor dat niet ;D :P :P
Morgenvroeg, namiddag kweet nog niet wanneer maak ik er!! Op dit moment liggen ze alle drie heerlijk dicht tegen elkaar te slapen dus laat ik het nu ff zo!! ;)

Tara

Okeej,
denk er wel om dat ik 's avonds wel moet werken hé, dus het moet zeker in de middag ;D

Christine

Citaat van: Tara op 31 maart 2006, 22:02:07
Okeej,
denk er wel om dat ik 's avonds wel moet werken hé, dus het moet zeker in de middag ;D

Jaja chefje Zal het in de middag doen ;D

Tara

marilyn

hoikes christine

een geweldig schoolavontuur geloof ik en vooral in de bus  ::)
je kleintjes zijn heel goed van gewicht hoor zelfs het kleinste weegt al 96 gram  :o  :o  jeetje wat gaat het snel  ::)
en wat de foto's betreft die komen wel daar ben ik zeker van  ;) slaap morgen maar eens goed uit en zet je gsm op stil dat heb je verdient na een drukke dag zoals vandaag  ;)

groetjes marilyn

Wilma1

Je ziet ze groeien nu zeg, wat gaat dat snel  :o...dat zal bij mij vast ook zijn geweest, maar toen leek het niet op te vallen..

Ja en vroeg wakker zul je vast worden van het stel, want als het licht wordt komen de hongergevoelens "boven" bij ze en kwetteren kunnen ze dan wel ja  ;D.....
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Citaat van: Christine op 31 maart 2006, 22:05:41
Citaat van: Tara op 31 maart 2006, 22:02:07
Okeej,

Jaja chefje Zal het in de middag doen ;D

KRIJG JE WEL BETAALD VOOR DEZE SPOEDKLUS  ;D ;D ;D.....DAARBIJ  ::) WEEKENDTARIEF :P....
hahahahahaha..........
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

Eindelijk is mijn film klaar waar ik lang aan bezig was geweest om die online te krijgen!! Met dank aan chris ;D :-*
Het gaat over Flutty, Fien, Jazzy, Ricky, Miko, Tosca en Luna!

http://youtube.com/watch?v=WklQS37d8uM

Nieuwe foto's!! ;D

Spunk

Gepareld jonkie'tje!!

Tara dat wordt betalen eh!! Speciaal voor jou ;)

Papa Flutty en Jong Spunkie!!

Filmpje van spunk => Klik op foto!!! ;)

De papa en de mama!!

Dit mag ik zeker niet vergeten!!
Monty verjaard vandaag, wordt 5jaar! En vond dat ik hem in de bloemetjes mocht zetten! Daarom heb ik dit filmpje gemaakt voor en van hem!!

http://youtube.com/watch?v=tde6rgVEWn8