2 augustus 2025, 20:35:01

Vaarwel Ukkie :o(

Gestart door Christine, 20 november 2005, 12:26:21

« vorige - volgende »

Christine

Ik kan ze moeilijk apart zetten! Er zijn zoveel jonge valkjes over het hele forum die wippen!! ze zijn jong maar wij kiezen er zelf niet voor hoe ze zich voelen en wat ze doen! we kunnen daar niets overzeggen en gewoon alles hun gang laten gaan!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Caroline

Laat maar, je doet maar!!

Je begrijpt me toch niet!!

Of je wilt me niet begrijpen, ook goed.

Gegroet!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

valkje-jacco

:-X wij bedoelen dat we resultaat verwachten in oktober en niet nu, we zijn gewoon blij dat ze het nu doen ::)
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

marilyn

hoikes christine en mitchel

ik denk wel dat ik begrijp wat jullie bedoelen  ;) het is niet zozeer het wipwappen waarschijnlijk waar jullie blij om zijn maar meer dat ze nu een heel hecht koppeltje zijn hé  ;) wat caroline zegt begrijp ik ook wel hoor het vraagt idd heel veel energie van het popje om eitjes te leggen en als ze dat een paar keer doet voor ze eigenlijk een nestje mogen hebben zou het best eens kunnen dat het nestje een zelf een ramp wordt  :-\ maar ik zelf zou eerlijk gezegd ook niet weten wat je daar het beste kunt mee doen  ::) ze uit elkaar halen heb je de kans dat ze voor een andere partner gaan kiezen maar ze bij elkaar laten ................ mogelijke eitjes . idd de natuur heeft rare kuren

groetjes marilyn

valkje-jacco

nee maar miko en tosca zijn een toekomstig koppeltje en het was volgens mij nog niet duidelijk dat het een koppeltje was. daarom waren we zo blij dat ze tog een koppeltje gaat vormen
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

marilyn

hoikes christine

ik weet maar al te goed dat jij je birdie's geen nestje laat houden als ze nog te jong zijn want je hebt mij klaar en duidelijk gezegd als ik een jong wil van ricky en nicky dat ik dan tijd van wachten moet hebben tot augustus omdat ze nu nog te jong zijn dus kan ik mij niet voorstellen dat je een ander koppel wel zo jong een nestje laat houden  ;) ik weet dat je zult handelen op de manier die het beste is voor je valkjes  ;) je hart zit op de juiste plaats maar je laat zeker ook je verstand mee beslissen en dat vind ik het beste wat je kan doen

groetjes marilyn

Roosje

Hoe ga jij je valkjes vertellen dat ze moeten wachten tot oktober?

Het maakt hun niet uit of ze te jong zijn of niet. Grote kans dat je popje dan legnood krijgt als er toch een ei komt. Maar prima hoor als jij de 'natuur' zijn gang wil laten gaan. Maar daar zitten wel risico's aan vast dat weet je ook.

Caroline

Citaat van: valkje-jacco op 19 februari 2006, 15:15:28
nee maar miko en tosca zijn een toekomstig koppeltje en het was volgens mij nog niet duidelijk dat het een koppeltje was. daarom waren we zo blij dat ze tog een koppeltje gaat vormen

Vanaf dag 1 dat Christine deze twee bij Mandy heeft gehaald zijn ze onafscheidelijk.

Of wil je dit nu ineens ontkennen, Christine??

Jullie vreugde was niet omdat dit een koppel is, jullie vreugde was om de wip (ik benniet helemaal achterlijk), ik heb maanden geleden Christine nog geadviseerd om ze niet te scheiden.

Mijn advies nu is nog steeds niet scheiden.

Alleen zei ik (en zeg het nu voor de laatste keer): in plaats van blij zijn met het gewip, kun je beter bezorgt zijn.

Dus verdraai nu de boel niet zo, daar schiet niemand iets mee op.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

valkje-jacco

hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 

Caroline

Omdat ik van eerlijkheid hou!!  ;)

En dit is het laatste wat ik er over zeg, ik zal dit verhalen boekje wel vermijden.

Zoals meerdere dat inmiddels al doen, is me op gevallen.

Gegroet en voor een ieder die dit leest, een fijne avond verder.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marilyn

hoikes caroline

ik hou ook van eerlijkheid maar dat is geen reden om iemand te kwetsen

groeten marilyn

ps misschien moeten we jou dagboek maar vermijden

Roosje

Wat is dat nou weer voor opmerking! Daar maak je niet echt vrienden mee. Ik ga even wachten met verder reageren want als ik nu doorga, ga ik héél vervelende dingen zeggen >:(

Roosje

Ben ik weer. Wat vreselijk KINDERACHTIG om zoiets te zeggen haha. Ik kan er alweer om lachen. Wat een maf gedoe ::)

marilyn

hoikes roosje

je kan je mening geven op verschillende manieren en ik ben ervan overtuigd dat je je mening ook kunt zeggen zonder iemand te moeten kwetsen . in een mensenleven is het al moeilijk genoeg zodat een hobby leuk moet blijven en als er dan iemand zo crue is om hun waarheid op een kwetsende manier te plaatsen gaat het plezier er vlug af . dat is mijn mening

groeten marilyn

ow nog net je laatste berichtje gelezen !!!!!!!!!!!!!! ben ik alweer kinderachtig ??? ik vraag mij af wie er kinderachtig is ?

Roosje

Ja, jij dus ;D

Nee ff serieus. Caroline wilde helemaal niemand kwetsen. Haar adviezen zijn altijd goedbedoeld maar worden vakkundig in de wind geslagen. Ik zou daar ook moe van worden.