3 augustus 2025, 01:24:03

Vaarwel Ukkie :o(

Gestart door Christine, 20 november 2005, 12:26:21

« vorige - volgende »

Peter

19 februari 2006, 22:12:50 #795 Last Edit: 20 februari 2006, 05:39:32 by Riny
Bericht van de admin
Hallo,

Er komen meerdere klachten binnen over dit topic, daarom wordt dit nu extra bijgehouden door de admins en moderators. Denk a.u.b. goed na hoe je iets schrijft en wil iets schrijven denk dan goed hoe iets over komt bij een ander.

Nu vraag ik het netjes...

Groeten,
Peter

Roosje

Ja ik was inderdaad niet echt aardig tegen marylin. Maar ze moeten gewoon niet aan Caroline Bond komen :P

Ze probeert alleen maar te helpen. Vooral in het belang van de valkjes, maar ook voor de eigenaar. En als er dan zo'n rare opmerking geplaatst wordt door een ander, word ik gewoon pissig. Na mijn boosheid dacht ik erover na en vond ik het vooral heel raar en kinderachtig en eigenlijk ook wel lachwekkend. Sorry, maar ik heb er geen ander woord voor.

Ik zal volgende keer proberen wat netter te reageren :-\

Roosje

Dit heeft misschien wel met de hobby te maken, maar ook met de gezondheid van een levend wezen. En daar mogen we soms best streng om zijn vind ik.

marilyn

hoikes roosje en christine en peter

sorry voor mijn uitval hier in dit dagboekje en ik begrijp wel dat het alleen maar is om te helpen maar ik vraag me ook af waarom een berichtje niet anders kan geplaatst worden zonder dat iemand zich gekwetst moet voelen  ;)

roosje ik vind het echt jammer alleen wij kinderachtig en lachwekkend zijn wij zijn gewoon mensen gelijk ieder ander

nogmaal sorry christine, peter en ja zelfs jij roosje

groetjes marilyn

Roosje

Hoe bedoel je? Dat alleen jullie kinderachtig zijn?

Ik vond je opmerking kinderachtig, jou ken ik verder niet dus daar mag ik niet over oordelen. Ik heb nergens gelezen dat christine zich gekwetst voelde hoor :-\

Wilma1

meisjes toch....foei!! ik weet niet wat ik lees zeg......lijkt wel een soapie?!!!
:-\ Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

moonwitch (diana)

Hoi

Ok en nu overgaan tot de orde van het dagboek en niet verder.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Christine

De reden waarom ik ff niet gereageerd heb is simpel!! Ik toon een filmpje van Miko en Tosca en iedereen komt er op af!

Vergeet niet dat ik hier een nestje heb dat bijna moet uitkomen! Is het niet gewoon veel leuker om het daar over te hebben dan over dat jong koppeltje? Miko is nog altijd jonger als Tosca!!

Dit is het laatste wat ik er hier over wil lezen en schrijven!!

Alles gaat hier heel goed! Gisteren had ik bij peter weeral eens een jong grasje vast! Het is weeral eens een geeltje en een pittige! Bijt heel graag en maakt al veel lawaai als hem niet blij is ::)

Met Flutty en Fien is alles inorde alleen sinds dat Flutty zen vrouwtje meer en meer aflost krijgt hij diaree... is normaal omdat hij het echt inhoudt gisterenavond had hij het niet meer dus dat zit weeral heel lekker bij hem! Hij blijft heel kwaad als we nog maar ff dicht bij de kooi gaan blaast hij al! Verder gaat het stilletjes bij hun! Ze wisselen elkaar nog altijd heel goed af en zorgen voor elkaar dat ze tenminste iets hebben gegeten! Eivoer heb ik ff moeten wegdoen omdat ze er nu helemaal niet meer naar kijken! Als de kleintjes komen (als er komen ::)) ga ik die terug een bakje eivoer geven! Fien kijkt er niet naar om en flutty aleen maar als het nog een beetje warm is! (niet te warm)

Ik ga het hier bij laten!!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Monky

Hi Christine,
Wat spannend allemaal weer. 5 eitjes is niet niks!
Wanneer verwacht je dat ze uitkomen? En welke mutaties?
inquiring minds wanna know... Je zal het wel ergens hebben geschreven, maar ik kan het niet zo gauw vinden.

Ga je er zelf een van houden?

Ik hou je verhalenboek in de gaten hoor  ;D

Groetjes,
Monky

Christine

1: 25 februari :o
2: 27 februari
3: 1 maart
4: 3 maart
5: 5 maart

Als alles goed komt zijn dit de datums :P neen je kon het niet vinden omdat ik het hier nog nier vermeld had ::) Maar leuk dat je er achter vroeg!!

Ik heb er vorig jaar twee zelf gehouden: Jazzy geparelde split lutino  (mannetje) en Ricky wildkleur popje! Die twee zijn nu samen Jazzy met Luna en Ricky met Nicky! (je kan dat zien op de voorpagina :P)

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Monky

Oh, dat is wel al gauw. Volgende week dus eigenlijk.
Leuk  ;D
Ik heb even terug gekeken naar je eerste pagina. Wat een leuk stel valkjes heb je.
Trouwens, wil Tosca nog steeds zo lekker blijven zitten als bij Mandy? Wat een koddige foto  ;D

Nou ik hou het in de gaten. Veel plezier de komende dagen.

Groetjes,
Monky

Christine

Nee Tosca vliegt nu heel graag met haar vriendjes!

Net de kooi eens voorzichtig gekuist want het was heel erg! Flutty had me ff gebeten in men vinger maar was niet zo fel! Het ruikt hier allemaal weer heel frisjes!! Flutty zit nu op het nestje en Fien op de stok! Ze doen hun best!! :-*

valkje-jacco

dus 5 bevruchte eitjes? :o ik dacht 3 besvrucht...
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Christine

Mitchell ik ben er nog niet zeker van maar ga er van uit dat ik 5 bevruchte heb... het is nu gewoon afwachten tot wanneer de eerste en de laatste uitkomt... dan weet ik pas hoeveel jonkies ik heb :P Dus ja we zullen wel zien maar ik hou jullie zeker op de hoogte!! :-*

marilyn

hoikes christine

waw volgende week wordt het hier erg spannend  :P ik kom zeker af en toe eens kijken hoor  :D

groetjes marilyn