2 augustus 2025, 14:10:15

Vaarwel Ukkie :o(

Gestart door Christine, 20 november 2005, 12:26:21

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Christine
Dan is de vorige kooi toch te klein geweest voor het hele stel.
Daarom zal het gedrag van Flutty wel zo veranderen.
Groetjes Riny :-*

~Natas~

Hey Chris,

Haha die Fien en Flutty maken er meteen gebruik van he.
Ben benieuwd wanneer de 1e eitjes erin zal liggen.
Heb je al een foto gemaakt van de kooi, ik ben daar wel erg benieuwd naar hoor  :P

groetjes,

Natas

valkje-jacco

hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Rianne

Christine

Ik zal wel zien of ik die kooi hier plaats maar zijn jullie niet tevreden met die foto's van Flutty en Fien? Jawel toch? Hoop ik!!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Hoy Christine
Er vroeg op het forum iemand naar een foto van een nestkast/broedblok.
Toen heb ik een foto van jou geplaatst van de nieuwe kooi en het broedblok.
Sorry dat ik je niet eerst gevraagd heb.
Groetjes Riny :D

Christine

Riny dat heb ik nog eens niet gezien! Maar het blijft toch al gelijk hoe die kooi eruit ziet? Ik weet nog eens niet waar dat topic staat ::) Ik hoop maar dat hier geen misverstanden komen van andere mensen!! :-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Petra en Cheeky

Hoezo misverstanden? Het ziet er toch prachtig uit zo, Chris, en je vogels zijn dik tevreden?! Super joh! Ook dat je niet eens meer hoefde te ontsmetten! Laat je birdies maar lekker veel eitjes leggen en uitbroeden hoor! Dan ben jij ook helemaal happy! Enne... de foto's zijn hartstikke leuk! Lief dat kippetje zitten...!!!

Liefs,
Peet

Christine

Peet! Jij laat me toch ook altijd een glimlachje krijgen! Ja dat er nu maar veel eitjes komen en dat deze keer alles inorde komt!

Wat nu nog verder het probleem is is dat de andere vogels (pubervogels) nu flink tekeer gaan als ze F&F zien! Ik heb al een doekje aan de zijkanten van F&F hun kooi gedaan dus ik hoop dat dat veel helpt, Fien gaat dan ook altijd flink tekeer... Flutty trekt zich daar juist niets vanaan en gaat lekker zijn eigen gangetje en eet en drinkt, fluit vrolijk, Fien weet ook al de drinkbak en eetbakje staan dus dat zit ook lekker!

Ik denk dat onze kuisvrouw een beetje raar gaat opkijken, toen die nieuwe kooi er pas was wist ze niet hoe ze daar moest beginnen! ik ben al blij dat die kooien op wieltjes staan!!!

Christine

Er is weer heerlijk gewipt tussen Flutty en Fien! De kooi, nestkastje etc is dus helemaal goed gekeurd door hun! Dat is het enigste wat nu nog telt voor mij! Ringen bestellen en dan mogen de jonkie's komen! Ik hou jullie op de hoogte!!

Caroline

Citaat van: ~Natas~ op  8 januari 2006, 13:06:04
Hey Chris,

Heb je al een foto gemaakt van de kooi, ik ben daar wel erg benieuwd naar hoor  :P

groetjes,

Natas

Citaat van: valkje-jacco op  8 januari 2006, 13:52:52
ja hahaha wil ik ook wel zien die foto's :D

Citaat van: Christine op  8 januari 2006, 15:32:22
Ik zal wel zien of ik die kooi hier plaats maar zijn jullie niet tevreden met die foto's van Flutty en Fien? Jawel toch? Hoop ik!!

Waarom allemaal zo geheimzinnig, waarom mogen wij je kooi niet zien?? En wel het broedblok?? Je andere kooi waar de andere 5 nog inzitten laat je toch ook gewoon zien, waarom zo moeilijk doen over deze kooi, als er hier mensen zijn die interesse tonen?? Vreemd!!

Nu ja, heel veel plezier er mee dan maar. Want het moet wel een hele speciale kooi zijn.  ??? ::)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

patty_dordtse valkjes

chrisje leuke foto's hoor...
ennuh laat sommige maar lekker kletsen  :-[.

grtjes mij
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Caroline

9 januari 2006, 08:44:52 #448 Last Edit: 9 januari 2006, 08:49:31 by Caroline
Niet kletsu!!  :o ;D

De mensen hier hebben gewoon interesse in een kooi waar Chrisje het al weken over heeft en nu ineens zelf heel geheimzinnig over doet.  :-[ :-\ ::)

Maar laat maar zitten hoor!! Ik hoef hem al niet meer te zien!! Ik wil hem niet eens meer zien.  :'(

Tipje: Wacht niet te lang met ringen te bestellen, anders heb je ze te laat in huis. Tenminste hier in Nederland, og gaatdat in België sneller??
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Christine

Ela mensjes! Allé Valkjesbaasjes ;D

Rustig allemaal, ik zit nu gewoon in een stressexamenperiode die vanaf morgen begint! ik heb vandaag nog een dagje vrij voor mijn vak van morgen in te studeren! Ik laat jullie wel eens een foto zien van die kooi!

Patries:  :-*

Caroline: Ja ik zal wel eens een foto sturen maar het is niet omdat ik al zo lang bezig ben over een kooi dat die kooi ineens belangrijker is dan valkjes?? Ik snap het soms echt niet meer hoor!!