2 augustus 2025, 22:47:58

Vaarwel Ukkie :o(

Gestart door Christine, 20 november 2005, 12:26:21

« vorige - volgende »

Caroline

Geeft niet laat maar!!  ;)

Succes met je examen!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Christine

Oke ff tijd gemaakt voor  de foto's van de kooi! Daarna ga ik iets eten en me achter mijn boeken zetten!!
Ongeduldige valkjesbaasjes ;D ;D[/size]

Nu kan ik hun er wel uitlaten omdat ze nu op hun eigen kooi kunnen gaan zitten, dat was daar voor niet, toen vonden ze de ingang van de kooi niet!! ::)

Vroeger in de dierenwinkel toen we Fien gingen gaan halen zeiden ze van valkjes dat het echte schreeuwers waren, wat voor vogels het waren enzo, ze zeiden er geen mooie naam over! Ik dacht van allé je hoord ze gewoon communiseren met elkaar omdat ze elkaar horen en dan moet je zo iets zeggen over hun! Ik kon er echt niet mee lachen en ik was blij dat ik weg ging want anders was ik eens goed uitgevlogen! Valkjes maken totaal geen lawaai, ze zijn zo een lieve beestjes, ze krijsen oke maar zullen echt geen vlieg kwaad doen!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Christine

Met de kooi bedoel je dat?? ::)

Nu maar hopen dat ik rap nieuws krijg want we wisten niet hoe we ons het beste inschreven voor ringen, ik hoop maar dat ik snel nieuws er over ontvang over degene waar we een mail naar toe gestuurd hebben!

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

~Natas~

Hey Chrisje,

MOOI KOOI HOOR VAN FIEN & FLUTTY.[/color][/b]
Hopelijk komen hier weer mooie gezonde jongen uit.
En heel heel veel succes met je examens, denk eerst aan je examen de rest komt later wel oke.
SUCCES SUCCES

Natasjaaaaaaaaaaaaaatje

Petra en Cheeky

Prima kooi toch?!

En gevuld met prachtige valkjes die bijna niet kunnen wachten om hun nieuwe kleine kamertje in te wijden... hihihi.... dat wordt jonkies!!!!

Liefs,
Peet

Christine

Ja daar hebben jullie wel gelijk in! er ontbreekt iets en dat zijn de ringen, papa heeft gisteren lidmaatschap betaald maar eerst moet ik een boekje ontvangen om dan pas mijn ringen te kunnen bestellen, ik hoop maar dat die er zijn voor de eitjes er zijn! Op dit moment zijn de valkjes enorm druk, F&F daar is het ook goed mee.

Maar met Miko tja  ::) die maakt de paargeluidjes van Fien en Luna, daarmee waarschijnlijk dat Tosca nog niet kippetjes staat! Alleen is miko jonger dan de rest dus ja en die fluit ook veel meer! ik denk dat miko daar wel aan gaat beginnen binnen een maandje of twee!!

Marjans

hoi chris een hele mooie kooi voor f&f en daar maken ze gebruik van ;D> bedankt nog voor je steun voor Boefie alles gaat nu beter :D en het complimentje van mijnvogeltjes met z'n 4 op de kooi
groetjes van marjans

Christine

10 januari 2006, 16:39:09 #458 Last Edit: 10 januari 2006, 16:41:16 by Christine

Baasje heeft ons weer zitten lastig vallen met foto's te maken, echt vervelend is dat! Ookal willen we niet graag op de foto we willen er toch mooi opstaan! Iedereen staat erop geloven we, baasje weet dat beter als ons dus ja jullie zullen het wel zien aan de foto's die ze gemaakt heeft! en ze zijn vers van de pers!! ::)

Laat me met rust als ik aan het eten ben!!

Fien kom hier ze zijn van ons een foto aan het maken!!

Ik ben nu net zo mooi aan het eten maar zal toch eens mooi naast je komen zitten!!

Kijk mij nou eens zitten in mijn ring!

Is die rare meid nu weer foto's van mij aan het maken! Dan zal ik er maar eens extra goed moeten opstaan, want ik vind men eigen heel mooi!

Het is niet omdat ik mij aan het wassen ben dat je een foto van me moet maken!  >:(

Nu mag je een foto van me maken!! Nu ben ik mooi gewassen!! ;D

Miko bescherm mij van dat fotomensje!! Ik vind die zo schrikachtig, mag ik achter je schuilen??

Goed zo Miko blijf zo staan zo zien ze me lekker niet zitten!!

Kiekeboe hier ben ik!!  :P

Je mag mij wel niet vergeten hoor! Kijk eens hoe mooi ik ben!!

Nu wil ik er met men vriendinnetje opstaan! Ik vind wel dat ze veel op mij lijkt alleen haar wangen zijn anders! ::)

Mijn vriendje Jazzy zegt dat ik er nog eens alleen op moet staan!! ;)

Ben ik nu niet mooi  ???

Laat mij slapen!! Ik zit hier net zo goed!! >:(

Kan ik nu niet mooi zingen!! >>er is een kleine verrassing op het einde!<< Kroeltje van Miko :-*
http://www.youtube.com/?v=SFxp-TkKyX8

Kroeltjes van ons allemaal!!
Flutty, Fien, Jazzy, Ricky, Tosca, Miko en Luna

leoni

hallo :)

leuke foto's  :D
hihihi en bij dat filmpje beginnen hier me valkjes hard te fluiten ;D whahah
en een hele mooie kooi waar flutty en fien in zitten :D

groetjes leoni

aad

hoi christine

Dat filmpie is niet te luisteren hier .. luuk kan der niet tegen  ;) ;)

groetjes Aad

valkje-jacco

hoi Chris,

leuke en mooie foto's van de valkjes en ook van de kooi zeker,
en een leuk filmpje, :D

ik moet nu huiswerk gaan maken, ik zie je later !

gr.Mitchell
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Marjans

hey mooie foto's en dat filmpje mijn coco reageert erop ;D gaat mee zitten fluiten heel hard ;)  denkt ie dat ie pippi kan inpakken maar die rent weg zei denkt moet dat nou :P hahaha maar echt leuk filmpje leuk om jou vogel bende live te zien en te horen. kom snel weer kijken tot gauw groetjes marjans

peterke25

:-* hele mooie fotos en tof filmpje ;D zo te zien zijn ze al goe ingeburgerd in hun nieuw kooi  :-*

Caroline

Hoi Christine,

Leuke foto's en lief filmpje van Miko.

Jammer dat Tosca steeds verstoppertje ging spelen achter Miko, nu heb ik geen foto aan het familie-album toe kunnen voegen.  ;D

Groetjes!!

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.