6 mei 2025, 09:22:13

Vaarwel Ukkie :o(

Gestart door Christine, 20 november 2005, 12:26:21

« vorige - volgende »

Christine

Vandaag weer een nieuwe dag! Ik heb eigenlijk bang om te gaan kijken hoe het met hem is! Ik wil hem echt niet kwijt! Hij betekent enorm veel voor mij en ik denk dat zen half broertje niet echt zonder hem kan! Die waren altijd bij elkaar! Haalde de raarste dingen uit als ze één keer ontsnapt waren! Ik moest doen alleen maar Suske en Wimpie roepen en ze kwamen meteen af! Pffft ik mag er niet aan denken! :'(

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Hallo Christine
Ga eens kijken ik ben heel erg benieuwd.
Groetjes Riny :D

Caroline

En ik ben ook benieuwd hoe het met Wimpie is.

:-* Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Christine

Het is nog altijd niet goed met hem! Op dit moment ligt hij te slapen met zen hoofd heel raar :( Ik ga hem straks ff in de garage laten rond lopen omdat beweging ook wel nodig is voor hem! Dan zal ik ook nog een paar foto's maken hoe hij er nu uit ziet! Ik probeer me sterk te houden voor hem maar nu lukt dat dus niet! Ik wil dat mannetje echt niet kwijt! :'(

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Hoy Christine
Kun je dan niet zelf de dierenarts opbellen en om raad vragen.

Christine

Eerlijk gezegd heb ik schrik om naar die dierenarts te gaan! Ik ben vroeger er eens met een grasje naar toe gegaan omdat die ziek was! Ze had toen een spuitje gegeven en zei Deze avond moet hij beter zijn! Maar neen diezelfde avond is die nog gestorven! :-\ :-X

Riny

Hoy Christine
Je hoeft er ook niet naar toe te gaan maar als je nu opbeld naar een dierenarts kun je toch vragen of er iets is wat je voor Wimpie kunt doen.
En het hoeft toch niet perse die dierenarts te zijn waar je slechte ervaringen mee hebt.
groetjes Riny :D

Christine

Er is hier maar eentje in de buurt die veel van ons weet! Ik ga daar nu al ondertussen 11 jaar! Men Minoe (kattin) is even oud! ::) Ik laat heb direct ff rond lopen in de garage en geef hem nog eens die pilletjes die ik hem gegeven heb! Normaal moet het dan al iets beter gaan!

Riny

Hoy Christine
Wimpie boft maar met jou :-*
Ik zal voor je duimen dat hij snel beter wordt.

Petra en Cheeky

Sterkte met Wimpie, Christine!
Maar ik ben het wel eens met Riny... als het niet beter wordt, zou ik niet te lang wachten en gewoon eens bellen om advies!

Liefs,
Peet

Christine

Ik verschoot daar net van kleine Wim! Juist uit de doos begint hij zen vleugels eens te strekken en dan rond te lopen met zen hoofd helemaal omlaag! Hier twee foto's van hem.

Riny

Hoy Christine
Dat ziet er inderdaad niet goed uit.
Sterkte er mee Riny :-*

Christine

Citaat van: Christine op 23 november 2005, 14:39:11

Als je vergelijkt met deze foto

Het is slechter dan twee dagen geleden! Toen hield hij zen hoofd tenminste nog recht! :'(

Riny

Hoy Christine
Ik zou nu direct de dierenarts bellen als je mag van je vader ,anders ben ik bang dat het te laat is.
Groetjes Riny :'(

~Natas~

Hoi Chrisje,

Ik maar denken wie is Wimpie  ???
Ik snapte er helemaal niets van, maar nu ik die foto's zie weet ik tenminste dat het over een haan gaat.
Het ziet er inderdaad niet best uit voor hem zeg.
Ik zou ook een dierenarts waarschuwen, wie weet heeft hij wel pijn.
En ik moet zeggen dat vind ik veel zieliger, en heel rot voor zo'n beestje.
Heel veel sterkte

:-* Natas