4 mei 2025, 11:03:39

Vaarwel Ukkie :o(

Gestart door Christine, 20 november 2005, 12:26:21

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Christine
Ik hoop dat Wimpie je stralend en kraaiend op staat te wachten.
Groetjes Riny :D

Christine

Het gaat nog altijd niet zo goed met hem zelfs nog slechter dan op de foto :'( ik heb het gevoel dat hij zijn nek gewoon helemaal uitgestrekt laat hangen en dat al van deze morgen! Ook heeft men mama meststof in zen poepjes gevonden :o wat wel te verwachten was maar ja ik weet niet wat ik nog moet doen! ik heb ook het gevoel dat het men papa niet intereseert hoe Wim er nu uit ziet! Ik sta nu echt machteloos toe te kijken hoe Wim verslechterd of verbetert! Ik kan niets doen en dan maakt me zo verdrietig :'(

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Hoy Christine
Hebben ze ook niet aan een dierenarts gevraagd wat jullie moeten doen??
Groetjes Riny :'( :-*

Christine

Men mama zei nog van de da te bellen maar ze hebben het niet gedaan! ik denk stilletjes dan men papa blij is dat het zo gebeurt omdat hij nog altijd vind dat we te veel hanen hebben maar daar lost het niet mee op! hij heeft al genoeg laten weten dat er eentje weg moest! :'(

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Hoy Christine
'Kon ik je maar helpen.
Groetjs Riny :-* :-*

Christine

Ik ga er straks is over praten tijdens het eten maar ja ik kan hem moeilijk zo laten gaan! Als je weet wat ik bedoel :'( ik ben zo gehecht aan dat beessie maar ja of ben ik te gehecht aan dieren?? ik weet het niet ik hoop maar dat ik zelf er niet onderdoor ga omdat ik me dit weeral te veel in men hoofd steek! :'(

Riny

Hoy Christine
Dat je gehecht bent aan je diertjes is niet erg,maar soms moet je ook proberen om het nuchter te bekijken.
Dat is heel erg moeilijk ,ik weet waar ik over praat.
Mijn man denkt daar ook heel anders over als ik,en dat heeft wel eens gebotst.
Hoe oud is Wimpie,als die al oud is voor haan kan ik je vader wel een beetje begrijpen.
Probeer er geen ruzie over te krijgen want dan heb je dubbel verdriet.
Laat je me weten hoe het verder gaat.
Groetjes en sterkte Riny :-*

Christine

Wimpie wordt in de zomer twee jaar dus nog een lekker jong beessie Wimpie en Suske men ander schatje verschillen een maandje van elkaar! Het zijn juist broers van elkaar maar toch komen ze van twee verschillende mama's *denk ik* dus zo oud is hij niet Piet is er bijna 5 denk ik!

Riny

Hoy Christine
Mijn Jan denkt dat een haan 10 jaar oud kan worden maar zeker weten doe ik het niet.
Groetjes Riny :D

valkje-jacco

hoi cris,

wat rot dat je vader zo denkt joh, dat doe je tog niet je gaat tog niet denken ohh ik wou dat die dood was ofzow :'(
maar dat heb ik ook hoor met dieren, een keer hadden we een afgestoten fazant tegen gekomen, een jonkie en we hadden hem pimmetje genoemt omdat op dat moment pim fortuin was doodgeschoten ik weet niet of dat in belgie ook aan bod was gekomen. maar na 1 dag was hij gestorven en ik heb enorm gehuild terwijl ik hem pas 1 dag kende! :-\
maar hij zag mij aan als moeder en hij piepte voor me en liep steeds rondjes enzo misschien dat het daardoor kwam,
maar ik ga egt niet zeggen als ik iemand niet aardig vindt ja die mag wel dood, al is het een dier!

doe er maar lekker met je vader erover praten en kijken hoe hij verder geageerd :'(

:-* :-* Mitchell :-\
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Christine

Ik denk dat we niet veel kunnen doen buiten gewoon afwachten tot hem beter wordt! Zelfs een vriendin van ons zegt dat het door een klop is geweest van de andere dieren dus ja waarschijnlijk van de kalkoenen! Ik heb ook de doos was verandert zodat hij nu al wat rechter kan zitten ookal heeft hij nu minder loop plaats hij kan zen hoofd al wat meer rechter zetten! Beter kan ik het ook niet doen! Ik weet nog dat ik rond uit heb vertelt over Wimpie in men ander verhaal! Ik vind het zo raar dat dit nu gebeurt is! :'(

Rianne

Tsja Chris, als we toch alle dieren die ons dierbaar zijn in leven konden houden, dan wist ik het ook wel. Het is misschien hard maar bereid je voor op het ergste. :'(

~Natas~

hey Chrisje,

Ik heb geloof ik weer wat gemist, maar ja.
Hoe is het nu met je nek, gaat dat al wat beter.
En ik zoeken naar je verhaal, ben je ineens begonnen met een nieuwe....? waarom eigenlijk?

Valkengroet,

Natas

Christine

Ik was daarstraks zo fel aan hem aan het denken dat ik ineens dacht eeh we hebben hier pilletjes voor als we gevallen zijn! Is ook iets van planten gemaakt! Meteen hebben we het hem gegeven maar ja ik weet het rianne ik denk ook aan het ergste ik bereid me al enorm voor maar toch doet het pijn! Hij is nog zo jong! Het had niet mogen gebeuren!

Natasja sorry dat ik je nog niets gezegd heb maar we hebben elkaar weer enorm weinig op msn gezien! Men ander dagboek is voor mij als er iets met mij is dit dagboek voor de valkjes en nu even speciaal voor Wimpie!

De steun die ik van jullie krijg doet me enorm deugt en weet ook dat jullie er voor me zijn als het mij echt niet gaat! *veegt traantje weg* Bedankt iedereen!! :-*

Valerie

Hee Chris!

Ik hoop dat het pilletje helpt!  :'(