8 mei 2025, 16:16:53

Vaarwel Ukkie :o(

Gestart door Christine, 20 november 2005, 12:26:21

« vorige - volgende »

Christine

Ik heb hem net even lekker brood gegeven en hij beet in men vingers :o hij weet en voelt dat ik er voor hem ben. Ik vind dat we de kalkoenen van de kippen moeten scheiden omdat het zo niet verder gaat! Binnenkort is er ook iets met men andere haan omdat Dikie ook achter hem gaat! Het kan niet anders dan dat hij er ruzie mee had! Wimpie kon vroeger heel goed met de kalkoenen opschieten maar sinds dat hij op 2druppels water lijkt op zen vader loopt alles mis met hem!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Ondanks alles had ik gisteren ineens inspiratie!
Dit is wat ik gemaakt heb!

Het was maar om te proberen maar vond het toch wel lief

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Tara

Hoi Christine,

hoe gaat het vandaag met Wimpie?
Je doet zo ontzettend je best...

Mooi wat je gemaakt hebt, past precies bij de foto van Flutty en Fien :).

Groetjes, Tara

Riny

Hoy Christine
Ik vindt het heel mooi wat je gemaakt hebt,ik zou willen dat ik het kon.
Groetjes Riny :D

Rianne

Hey Chris,

stuur je die in voor de fotowedstrijd? Hij is leuk geworden hoor! :)

Arme Wimpie... maar zolang hij nog sterk genoeg is om te staan en lopen, heb ik nog hoop hoor! :)

~Natas~

Hoi Chris,

Leuk gedaan man.
Tis al gezegd maar insturen voor de foto wedstrijd.
Hoe is het nu met Wimpie, we duimen allemaal voor hem.
Sterkte verder

:-* Natas

Christine

Ik ben daarnet ff gaan kijken naar hem hij hield zijn hoofd al iets meer omhoog dus ik denk wel dat hij beetje per beetje aan het beteren is! Dat hoop ik echt voor hem!!

Riny

Hoy Christine
Ik ben blij te horen dat het al wat beter gaat met Wimpie.
Heb je soms mais in huis ,daar krijgt hij ook extra energie van omdat daar veel vet in zit.

Christine

We hebben kippengraan waar ook mais inzit maar ja meneertje eet dat gewoon niet :o Dat at hij vroeger ook al niet zo veel! ::)

Riny

Hoy Christine
Dan probeer het eens met wat eikrachtvoer van je valkjes.

Christine

Net een beetje eikrachtvoer met water gegeven! Eten doet hij dus dat is al een goed teken! Ik denk wel dat het een enorm sterk beessie is!!

Riny

Hoy Christine
Verwen hem maar lekker en zorg dat hij niet teveel energie hoeft te gebruiken om warm te blijven.
En probeer maar zoveel mogelijk eten erin te krijgen.
Als je een oude koffiemolen hebt kun je misschien wat mais malen en dat hij het dan wel eet.
En even goed wat druivesuiker in het water.
Wimpie boft maar met jou,en hij vecht duidelijk om bij je te blijven.
Groetjes Riny :-* :-*

Caroline

26 november 2005, 10:48:38 #102 Last Edit: 27 november 2005, 07:33:53 by Paul
Citaat van: Christine op 25 november 2005, 15:15:35
Citaat van: Christine op 23 november 2005, 14:39:11

Als je vergelijkt met deze foto

Het is slechter dan twee dagen geleden! Toen hield hij zen hoofd tenminste nog recht! :'(

Als ik deze laatste foto zie, schrik wel hoor. En ook ik zou zeker even de dierenarts bellen. Je kunt Wimpie niet zo laten lopen hoor, hij is duidelijk aan het lijden.  :( Vind ik intens verdrietig. Heel veel sterkte.

Ga je het weekend nog naar Peter, want dan is er helemaal niemand die zich om Wimpie bekokmmerd of komt Peter bij jou??

:-* Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Christine

Ik ben het heel weekend thuis! We hebben het er ineens over gehad gisteren om naar de DA te gaan men papa zei ik geef geen 50€ aan een haan die maar 5€ waart is! Ik kan echt niet naar de DA gaan zonder zijn toestemming!! :'(

Tara

Kan je het zelf niet betalen dan :(.
Arm diertje, heeft toch wel een DA nodig :(