3 augustus 2025, 01:12:23

Vaarwel Ukkie :o(

Gestart door Christine, 20 november 2005, 12:26:21

« vorige - volgende »

Lin

Hey christine,

Ik ben in je nieuwe dagboek beland. Ik ga deze ook weer helemaal volgen. Ik zie dat Luna erbij is gekomen. wat een mooi valkje! Zo te lezen ben je er erg blij mee. Had je nou een extra kooi gekocht en een paar apart gezet? (heb nog niet alles gelezen..) Leuk dat je ons weer verwent heb met fotos.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Mandy

Vreemd, ze zou hier om 13.45-14.00 zijn maar is er nog niet. Ook op haar telefoon wordt niet opgenomen. Ik weet niet of het haar mobiel is of thuisnummer, maar een thuisnummer kan ik via internet met haar opgegeven adres niet vinden. ::)
Heeft iemand hier van haar een nummer?
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Mandy

Gelukt, op het nummer werd nu wel opgenomen door haar vader, die gaf me haar mobiel en ze zijn onderweg maar waren wat verlaat door degene die rijdt. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

valkje-jacco

hoi Christine,

allereerst gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Luna,
;D en dat ze nog vele mooie jaren tegemoet gaat he :D

groetjes:Mitchell en Jacco
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Caroline

Gelukkig!!

Eén ongeluk op het forum tijdens een bezoekje is wel genoeg!!

Veel plezier.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

marilyn

hoikes christine

dat luna je veel plezier mag schenken want het is een mooi valkje

groetjes marilyn

stich

hallo chris.

ik wens je veel sukses met luna.
        ik heb gisteren minder goed nieus
        gekregen en dan nog juist op mijn
        verjaardag onze selvester is overleden
        tis hier nu zo stil in huis hij lag plots
        beneden in de kooi we weten niet
        wat er juist gebuerd is denk dat hij iets
        gekregn heeft vind het raar. het doet toch raar
        hij er nu niet meer is het is stil en verloren hier
        nu houd ik er maar twee meer over en hoop
        dat daar niks mee gebuerd nu want dan
        word ik helemaal zot

groetjes stich :'(
groetjes stich

Christine

Allereerst bedankt voor de leuke reacties maar daar kom ik zo meteen op!

Zoals Mandy het al zei was onze chauffeur een dik uur te laat >:( :o , ik was kwaad, zenuwachtig enal! Peter maar bellen en bellen naar bram maar die nam niet op! Hij werd opgepiept deze morgen om te gaan werken maar had ons niet verwittigd!

Dan bij mandy aangekomen was ik enorm blij om haar weer eens terug te zien! Meteen verwelkomt door de hond maar ja Bram kreeg er alle aandacht van! ;D Ik meteen aan het zoeken naar men meisje maar mandy zei dat ik naar de kooi moest kijken van de grasjes, wat was ik blij van Luna te zien! Ik werd ook verwelkomt door één van haar grasjes uiteindelijk zat ik met Luna op mijn arm, een grasje op de andere kant maar op mijn schouder en dan nog een grasje op mijn hoofd. Het was wel raar om zo kleine vogels op je te hebben! Ik heb ook Chico haar prachtige stem weer mogen bewonderen, de andere valkjes ook weer eens gezien en natuurlijk prim en roos mogen bewonderen! Eigenlijk heb ik van ze allemaal enorm genoten! Kortom het was weer een leuke tijd bij Mandy, Maar ja normaal gezien kwamen we daar aan om kwart voor 2, 2u aangezien we pas vertrokken in ons dorp om 14u waren we een uur later daar! Eerst aan Mandy gevraagd voor een tankstation omdat we anders niet meer thuis gingen geraken :o Dat hadden we heel snel gevonden, eindelijk opweg naar Peter zijn oma, daar heeft Bram ons afgezet. Maar op de terugreis was Luna erg pittig, telkens als ze zag dat ik aan de vervoerkooi zat met mijn vingers had ze me vast met haar snavel! Al een geluk dat ze niet doorbijt!  ::) Toen we bij de oma waren had ik toch maar besloten om Luna ff bij Peter zijn thuis af te zetten om ff bij de grasjes te zetten omdat ze anders veel te lang in vervoerkooitje moest blijven zitten, maar dat kon ik echt niet toelaten. Een dikke uur en half zijn we terug gaan kijken zat ze lekker te slapen. Rond 21u30 werd ik opgehaald door mijn ouders en zijn we ook meteen Luna gaan ophalen. Uiteindelijk thuis meteen uit vervoerkooitje gehaald en ze wou al meteen weg van mij, jaja direct bij mijn papa op de schouder! Met zijn ongeschoren baart aan het spelen en natuurlijk ook met zijn bril, Luna wou op dat moment niet meer bij mij. Dan heb ik haar toch opgepakt maar heb ik haar aan men mama gegeven daar zat ze ook doodgraag op de schouder. Ze zit nu heerlijk in de kooi te slapen. Maar dat ga ik iig nu ook doen want ben doodop!!

Mandy bedankt voor de koffie en ook nog bedankt voor de goede zorgen van Luna!!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Petra: Bedankt voor je complimentje over Luna en idd ze is prachtig!

Trienke: Ja heel geweldige foto's ik hoop maar dat daar niet meer van komt want dit is al de tweede keer deze week!

Lin: Wat leuk dat ik je hier ook zie!! Ik had nog een kooi in de kelder staan.

Mandy: Ja ik had beter mijn mobieltje gegeven voor ik vertrok, ik kon jou ook niet verwittigen, zelfs mijn mama wist niet dat je gebelt had naar thuis ::)

Mitch: ik ga nog veel jaren genieten van men meisje, ookal heeft ze een pittig karaktertje ze is en blijft een kroelbeest!!

Caroline: Idd één ongeluk is genoeg, ik ben al blij dat ik het nog vol kon houden toen we een uur in de kou hebben staan wachten op de onopgedaagde bram die pas een uur later kwam!! ::)

Rianne: Bedankt!! Ik ga zeker veel plezier aan Luna beleven!!

Marylin jij ook bedankt!!

Stich: Hoe twee valkjes ik dacht dat jij er vier had? wat erg dat selvester ineens dood lag in de kooi! Heb je nergens geen bloed ofzo gevonden? Want dit is toch enorm vreemd nieuws!! :(

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Hoy Christine
Ik kijk uit naar de mooie foto's van Luna die jij ongetwijfeld van haar gaat maken.
Groetjes Riny :D

Christine

Ik heb Luna bij de rest in de kooi gezet, ik wil eerst kijken hoe ze het doen met hun zeven in één kooi. Als ze ruzie maken met elkaar ga ik pas ingrijpen want zoals het er nu uit ziet doen ze het super! Ik snap nu helemaal niets meer van Luna, ze heeft al een vriendje uit gekozen!! Namelijk Jazzy!! Jazzy verleid Luna de hele tijd, Luna volgt Jazzy constant en zit enorm dicht tegen haar aan! Ze bijt niet van zich af en voelt zich ook direct thuis bij de bende!! Als ze problemen hebben met elkaar ga ik toch overwegen voor Tosca en Ricky apart te zetten oftewel Fien en Flutty maar dat hangt er nog vanaf. Als ze er niet moeilijk om doe laat ik het liever zo zoals het nu is! Want ja valkjes van elkaar scheiden zie ik niet zitten, Tosca en Miko zijn saampjes, Jazzy, Luna, Miko kunnen het goed met elkaar vinden, Fien en Flutty ook heel goed met elkaar dus ja. Ze vormen samen één groot gezinnetje dat ik niet vlug van elkaar wil scheiden!!

Riny

Hoy Christine
Hoeft Luna dan niet meer in Quarantaine?
Groetjes Riny :D

Christine

Nee Mandy zei zelf dat ik dat niet mocht doen, Luna is een echte groepsvogel ik verschiet zelfs dat Luna zovlug al een vriendje heeft gevonden. Ik zie wel wat er gebeurt en Riny je krijgt zeker nog foto's te zien! Ik heb wel het gevoel dat er weer een verliefdkoppeltje in de kooi zit en dat zijn Jazzy en Luna! ::)

Roosje

Op marktplaats staan hele mooie grote kooien voor niet zo veel geld. Misschien kan je daar eens rondkijken aangezien ze nu met z'n 7en bij elkaar zitten. Dan kan je eventuele problemen ook voor zijn omdat ze dan van elkaar weg kunnen. Tsja ik blijf erover zeuren hoor ::) Heb je al foto's van Luna? Ik ben benieuwd of ze net zo mooi is als mijn Luna ;)