3 augustus 2025, 14:14:57

Vaarwel Ukkie :o(

Gestart door Christine, 20 november 2005, 12:26:21

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Christine

Groetjes Riny :D

Rianne

Christine

Klein foutje het is maar 100 km rijden zit nog met zierikzee in mijn hoofd toen van het 200 km rijden!! Ik hoop maar dat alles door gaat!!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Morgen is het eindelijk zo ver! De valkjes mogen nu nog eens onder hun 4 lekker los. Ze hebben al heerlijk gevlogen en natuurlijk horen de valpartijtjes er ook bij! Jazzy gevallen op de grond, Tosca gevallen tussen gordijn en raam maar zichzelf terug omhoog gevloog-geklommen. Nu zitten ze heerlijk te bekvechten met elkaar! In de kooi de beste maatjes maar buiten durf ik dat niet echt zeggen, elkaar roepen wel maar voor de rest hoor ik de snaveltjes en krijsjes geven hoor! Wel lief hoe ze elkaar aan het verdedigen zijn!! Ik heb weer genoten van hun vliegkunsten en het is was ook weer tijd voor foto's!! Deze keer een paar groepsfoto's juist voor ze terug in de kooi moesten gaan! Ook heb ik een paar nieuwe foto's van Luna gekregen en die komen hier ook!

Heerlijk kroelen!!

Luna houdt ook van kroelen!

Lekker dromen

Ondertussen ben ik bezig aan een nieuwe handtekening en natuurlijk heb ik Riny haar gedacht gehouden en heb Arco in het midden geplaatst!!

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

valkje-jacco

leuke foto's weer van de fladders!! ik heb ook foto's geplaatst van jaccotje,

maar Luna is heel mooi egt waar :D

gr.Mitchell en Jacco
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

marilyn

hoikes christine

de foto's zijn echt prachtig ik geniet elke keer weer als er foto's worden geplaatst .
luna is echt een snoezig valkje en ze houd ook heel erg veel van kroelen geloof ik  ;)

groetjes marilyn

ps ik heb ook mijn handtekening moeten aanpassen  :P

Christine

Pfft ook dat nog! Ik was achtergrond aan het zoeken en druk op kopieren maar vergeet men uitgesneden valkjes dat ik die niet opgeslagen had, dan maar een andere keer aan handtekening werken, achtergrond heb ik nu ook al! ::)

marilyn

hoikes christine

jammer dat je opnieuw moet beginnen ik maak dat ook mee hoor, iets vergeten op te slaan  :-\ en dan krijg je het niet echt naar je zin weeral opnieuw enz enz enz ...... maar het lukt je wel  ;)

groetjes marilyn

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Christine

Jaja straks is het zo ver! We gaan eerst tevoet tot aan een kerk twee straatjes verder en daar worden we opgepikt door Bram (vriend van peter) Ik heb het gisteren enorm zwaar gehad, ondanks dat die van peter zijn werk ineens niet meer kon, ik direct in paniek ik dacht van neen volgende week is te laat, we hebben alles al geregeld. Peter slelde voor om naar Bram te bellen en ja dat hielp, Bram nam eindelijk eens op (vorige week deed hij dat niet) en hoorde me wenen dus ja dat vond hij super erg, uiteindelijk hoorde ik peter al op de achtergrond zeggen dat Bram kon maar ja bij mij hielp dat niets, ik heb ook ff uitgeweend want ja het was tenslotte goed nieuws dat me terug rechttrok, maar ja dat slechte nieuws bleef in mijn hoofd rond spoken!!

Kleine Luna, nog eventjes heel braaf zijn bij Mandy!!

trienke

tot zo luna in chris haar dagboekje ;D

groetjes trienke

Riny

Hoy Christine
Ik hoop echt dat vandaag alles naar wens verloopt.
Maar nu spreekt die zeurkous uit America weer even',
''weet je wel dat jij je handtekening weer moet veranderen?"
Zo'n prachtig valkje moet het middelpunt worden van je handtekening.
Groetjes Riny :D

Christine

Ik heb eerst nog iets anders voor we hier vertrekken!! Wel 18+ foto's ;D

En dit doet flutty als hij content is :o

Petra en Cheeky

Tjee Chris... kijk ik even niet en zie ik dat je er nog een prachtig valkje bij krijgt, Luna! (mooie naam!). Ze is echt heel mooi joh!

Liefs,
Peet

trienke

hoi christine

haha geweldige foto's hoor ;D

groetjes Trienke