5 augustus 2025, 15:59:42

Vaarwel Ukkie :o(

Gestart door Christine, 20 november 2005, 12:26:21

« vorige - volgende »

es

:-* wat een leuke foto's.
Zitten ze bij jou ook altijd op de zelfde plaats  ??? Tigo hier wel  namelijk  ;D  ;D

Christine

Ja ook altijd op dezelfde plaatst en ik verzeker je dat is niet makkelijk om ze daar af te krijgen hoor! Miko gisteren kreeg ik helemaal niet vast :o maar ja uiteindelijk toch met volle hand naar de kooi gedaan op het moment dat ik hem wou pakken vloog hij weg!  :D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

es

Hoi Christine,
:P echt frustie is dat hé.
Bij Tigo doe ik altijd mijn hand boven zijn koppie en ga ik altijd kroelen met hem, dat vind hij zooooo lekker, en in de tussen tijd loop ik dan terug naar zijn kooi, hihihi hij trapt er tot nu toe nog in. ;D ;D

Christine

Daar zeg je zoiets!! hij had dat door dat ik hem wou pakken maar meneertje is slimmer als mij hoor!! Maar toch kan ik hem niet meer missen nu sinds hij kan fluiten :o is hij zo lief echt zo van proet proet proet en dan begint hij melodietjes over te fluiten van jazzy en flutty, en dan nog sommige stukjes van ons, jazzy fluit nu weeral veel minder! echt lieffff!!

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

es

Hoi meid, tuurlijk kan je hem niet missen ;) lief is dat hé als ze dat doen, Tigo begint nu als een macho heen en weer te wandelen en ook melodietjes fluiten en te praten, dat is nog een beetje uitpluizen wat hij zegt maar zijn naam is nu wel duidelijk hoorbaar.
geweldig gehoor is dat zit ik echt te genieten  :-* toch.
Wat ben je hem zoal aan het leren om te fluiten ???

Christine

Eerst wouden we roodkapje leren maar ja als iedereen andere deuntjes fluit tegen hun lukt dat niet, gisteren was ik spontaan pipi langkous aan het luisteren op een versie van de apres skihut en was mee aan het fluiten en hoorde miko of jazzy op de achtergrond heel luid meefluiten, het is echt wel zoeken bij hun wat we gaan fluiten want ja de poetsvrouw fluit, vriend van men papa fluit wanneer hij aankomt, men papa fluit nog es anders :o dus ja echt iets leren moeten ze maar zelf weten eigenlijk het is hun keuze wat ze over nemen en wat niet! Ik kan daar ook niet veel aan veranderen men mama en ik fluiten hetzelfde!! :-*

Caroline

Mooie foto's weer Christine, zeker van Tosca, het zusje van Fleur, Chica & Noa!!

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Christine

Vandaag gaat alles goed met de schatjes. zelfs heel goed dat fien en flutty weeral eens stout zijn geweest op een dun stokje voor het drinkbakje! Wipwapfestein is dus terug begonnen, flutty en fien tussen jazzy en miko :o jazzy maar tikken tegen het kopje aan van fien en ja miko fluiten en fluiten! Wel raar op deze tijd van de maand :o ik heb het zelf niet gezien anders had ik camera'tje wel genomen en had ik het vast gelegd!! misschien dat ik het nog eens een foto kan maken van hun ;D

Als alles inorde komt gaan we zondag naar mandy, ik hoop maar dat alle auto's nu niet meer stuk gaan want die van gregory is stuk door vergeten te schakelen, hij moest naar de brandweerkazerne en ja door zich te haasten! Dan heb ik peter maar achter iemand laten zoeken en blijkbaar met resultaat iemand van zijn werk wilt met ons naar mandy en terug!! Als dat geen goed nieuws is? Ik ben zo blij!! ;D

Rianne

Hoi,

heb ik iets gemist of is het geelwang valkje nog niet bij jou?

Christine

Nee rianne je hebt niets gemist nu zondag ga ik haar ophalen met peter en iemand van zijn werk, hij wilt speciaal voor ons zo ver rijden naar mandy, dat vind ik enorm lief van hem en heb ook tegen peter gezegd dat hij die man (weet ik veel wie het is) iets moet geven!!

Riny

Hoy Christine
Daar heb je groot gelijk in die man offerd zijn tijd voor jullie op,en zijn auto loopt ook niet op water.
Ik ben reuzebenieuwd naar je belevenissen zondag.
Hoeveel kilometer woon je van Mandy vandaan?
groetjes Riny :D

Christine

Ik dacht dat het een dikke 200 was dus twee uurtjes rijden schat ik, ik weet niet meer hoeveel we er vorige keer over gedaan hebben omdat we nog een eindje door hebben gereden. maar de terugreis was 2 uur! Ik ben ook benieuwd wat ik nu te zien ga krijgen! Deze keer neem ik mijn digi mee voor foto's te maken om die dan weer hier in te zetten!!

stich

hallo chrisje

ik ben er door ik ben alles bij nu ik ga proberen
    om alles eens netjes bij te houden zo dat ik niet
    te veel ineens moet lezen want dan leest dat niet
    goed vind ik ik vind het prachtig wat je doet hoe
    de moed er maar is in.en we moeten zeker eens
    dringend afspreken dat zou kij tof zijn anders
    moetn we dat eens in het verlof doen als jij thuis bent
    he want mijn dochtertje zou dat wel zien zitten denk
    ik en jij die zoveel diertjes hebt dat vind ze kij iof
    zo zegt ze dar heik ga u nu laten he

groetjes stich ;)
groetjes stich

Christine

We moeten zeker eens afspreken en het is hier vandaag ook mooi! Jaja mensjes ik vrees dat het hier weer heeeeel wit is!! wel een weekje te vroeg spijtig genoeg!!

Stich: anders moeten we tegen volgende week eens een afspraak maken dat ik dan de dag daarvoor al veel leer voor examen dan gaat dat zeker en vast! trouwens de ontspanning tijdens het leren gaat ook goed doen!! Jullie zijn welkom! Laat gewoon iets optijd weten dat ik mijn mama ook kan verwittigen!! ;D

trienke

hoi chris

fijn dat luna bijna bij je komt ;D
Het was hier vanmorgen ook een beetje wit, maar nu is het weer weg, jammer

Groetjes Trienke