3 augustus 2025, 21:35:00

Vaarwel Ukkie :o(

Gestart door Christine, 20 november 2005, 12:26:21

« vorige - volgende »

Christine

Val mag ik mee komen eten?? Nu is hier alles rustig batterijen aan het opladen, de valkjes heerlijk aan het zitten op de gordijnenstang, Miko, ricky en jazzy bij elkaar en natuurlijk kleine Tosca aan de andere kant van de living! Flutty en Fien zijn nu ook heel rustig, ik wil dit niet nog eens meemaken want het is vreselijk welke gedacht ik had op het moment dat ik Ricky nergens meer vond!!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Valerie

Wil jij gebraden rosella eten? HAHAHA, je weet toch dat Ricky een kleine rosella is eh. Maar als jij hem alleen opeet en zelf braadt, hoef ik me ook niet zo schuldig te gaan voelen.  ;D
Ik ga hout vastnemen.... het is even stil...  :-X

Christine

Nee alleen een vleugeltje is goed genoeg!! Oei val wat moeten de andere van ons denken  :P Wel grappig dat jij gebrade ricky wilt eten!! ik wil een bonte cinnamon witmasker ijsje eten!! Kleine tosca ;D

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

marilyn

hahahaha hoikes iedereen

eten jullie maar gebraden rosella of witmaskerijscreme ik vind het wel een grappige woordspelling en ik weet dat jullie dat toch niet doen  :D ik zit hier gewoon te lachen achter mijn pc hahaha  8) jullie zijn goed bezig

groetjes marilyn

Valerie

Nou, Marilyn, als je daarstraks hier was geweest had je ook trek in gebraden rosella gehad. Het was niet te houden.
Ik zit er serieus over te denekn de kleine kooi op te halen en de ferplast voliere uit elkaar te halen en naar de bering. Ik wordt het alarm van Ricky de laatste tijd echt zat. Kan die maar even uitblazen in een kleine kooi tot na de feestdagen.
Hij is nu gelukkig even stil. Als de buren er geen last van hebben, vraag ik me af of ze doof zijn of niks durven zeggen. Het gaat door merg en been, zijn geroep.

aad

ha christine

Vogels uitlaten ??  dat doe je toch een hond ?? ;)
En je moet niet te gauw in paniek raken hoor ..  je lijkt ik wel  ;D ;D
Maar moet ook nog even kwijt dat je een leuke handtekening heb Chris  ;)

Groetjes Aad :-*

marilyn

hoikes valerie

ojeeeeeeee dat is idd niet leuk voor jou en niet lief van je rosella  :-\ maar je kan helaas niet voorkomen dat hij zo gaat roepen en tieren . geniet maar even van de stilte  ;) en ik hoop voor jou dat hij eventjes stil blijft. sorry dat ik daarstraks wat moest lachen maar het was wel een grappige woordkeuze . en ik kan makkelijk praten, bij mij zijn ze niet zo luidruchtig als bij jou hé

groetjes marilyn

Christine

Ik ga toch eens lekker de photobucket server overbelasten!! Ik kreeg gisteren al een melding dat ik te veel foto's geplaatst heb ik lekker aan peter gevraagd maar jij eens een acount dan kan ik verder foto's plaatsen! al een geluk dat ik heb had!!

Christine

We hebben vandaag met ons allen nog eens heerlijk mogen los vliegen!! Baasje heeft natuurlijk veel werk gehad met foto's te maken en laat ze natuurlijk ook allemaal aan jullie zien!!

Groetjes Flutty, Fien, Jazzy, Ricky, Tosca en Miko[/color]

Valerie

Christine

Eeeh Val!! Waar blijft mijn gebraden gevleugelde rosella?? ;D

Riny

Hoy Christine
Mooie handtekening heb je maar weet je wanneer ik ze nog mooier vindt.
Als je in plaats van die wolf een foto er in plaatst van Arco.
Of is dat heel erg moeilijk?
Groetjes Riny :D

Christine

EEEH Riny jij bent goed!! Ik zal dat eens proberen als ik terug vrij ben!! Misschien dat dat veel mooier gaat zijn!! Nu ik weet hoe ik het moet doen lukt dat als niets!! Ik had wel veel moeten oefenen voor uittesnijden maar ik merk dat het stilletjes ook nog beter lukt!! Dus mensjes met dank aan riny binnekort de valkjes saampjes met Arco!!! ;D

stich

hallo chris ;)

ik vind het knap wat je hier neer gezet hebt ik heb er echt bewondering voor ik kijk echt naar je op hoor ik zou zeggen blijf zo voort doen.ik heb je een klein vraagje hoe doe jij dat met die foto s van je vogels en daar die hond tussen wij zouden dat graag weten als je het ons wil zeggen he.nu ik  hoop dat je dees wekend nu naar mandy kunt gaan ik duim dat je je valkje kan gaan hallen als ik een auto had waren we weg dan reed ik met jou mar ik kan het niet spijtig.ik weet dat ik er weer een goede chat vriendin bij heb en hoop voor het leven

groetjes stich ;)                                                   
groetjes stich

Christine

Hey Petra!!
Ik wist dat je mijn verhaal weer eens :o aan het doorspitten waard!! Dikwijlser lezen meisje dan kom je er wel!! We moeten echt eens afspreken, we wonen bijna twee steden verder van elkaar en we hebben nog nooit de moeite gedaan voor aftespreken!! We moesten ons schamen!! Wij zullen zeker nog heel lang contact met elkaar houden echt waar! Ik weet het zeker dat we goede vrienden gaan blijven!! Als je nog vragen hebt je vind me op msn en als je wilt of hulp hebt voor een handtekening wil ik die gerust wel eens maken!! ;D :-*