3 augustus 2025, 01:13:31

Vaarwel Ukkie :o(

Gestart door Christine, 20 november 2005, 12:26:21

« vorige - volgende »

Christine

Roosje toch! Neen ik had gisteren mooie foto's kunnen trekken toen Luna bij mijn papa was, ze bleef daar maar zitten en als ik haar van zijn schouder haalde vloog ze er terug op! Ik probeer woensdag ofzo als ik tijd heb nieuwe foto's te maken!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

aad

hoi christene

Kom hup foto's trekken jo... heu foto,s maken bedoel ik .. ik ga ook al  vlaams typen ;D ;D ;D
Maar gefeli ... met je nieuwe aanwinst hoor  ;)

Groetjes Aad :-*

Christine

Aadje ik ben bezig met mijn huiswerk, dan is het slaaptijd voor de valkjes en dan voor mij nog ff ontspanning want dat is nodig voel ik en dan ga ik ook slapen, misschien morgen!! oftewel woensdag! :-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

valkje-jacco

heej chris,

heb je me kaart nou al gehad?? ??? ::)

haha
gr.Mitchell
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

trienke

Hoi christine

wat fijn dat het goed gaat bij jou ;D

Groetjes Trienke

Lin

hey christine,

echt leuk dat Luna er nu is. Ik ken het blije gevoel ik heb er ook nu net weer een bij. Maar ik zou ze wel apart zetten per twee bijvoorbeeld. Straks gaan ze weer met een ander een koppel vormen en blijf je nieuwe valkjes aankopen. Verder is de kooi met 6 wel vol hoor. Vooral 's nachts als je slaapt kunnen ze sneller ruzie hebben. Ik ben trouwens wel heel benieuwd naar de fotos! Jammer dat ik nog even geduld moet hebben.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Christine

Ze maken geen ruzie tijdens het slapen! daar ben ik blij om! op dit moment zit ze op mijn toetsenbord over al aan te pikken! Ik heb foto's gemaakt en zet die er morgen op! ze is zo verzot op kroelen en volgt ook alle bewegingen die ik maak op dit moment elke toets dat ik indruk moet zij ook aan zitten! ze is een schat!!

Christine

Ik denk dat ik dit ga gebruiken voor mijn handtekening! Wat denken jullie? het is gemaakt door leoni!

Riny

Hoy Christine
Niets ten nadele van wat Leoni gemaakt heeft ,maar zou het niet nog veel mooier zijn als Luna het middelpunt van je handtekening werd?
Dan valt ze veel beter op,en een speciaal valkje verdiend ook een speciaal plekje.
Groetjes Riny :D

Valerie

Citaat van: aad op 19 december 2005, 17:07:21
hoi christene

Kom hup foto's trekken jo... heu foto,s maken bedoel ik .. ik ga ook al vlaams typen ;D ;D ;D

Groetjes Aad :-*

Dat is lang geleden! Ik heb dat allang niet meer gebruikt, die term. Ik verlies mijn Vlaams. NEEEE.
Wacht efkes, efkes mijn Antwaarps terug oeppakke.  ;D
Wa fotokes trekke, HAHAHAHAHAHA,
Christine zal het wel begrijpen.  ;)
Maar eind deze week ben ik weer even in Antwerpen. :)

Riny

Dag Dames
Dat jullie maar weten dat ik dat ook versta.
Groetjes Riny :D

Rianne

Fijn dat het zo goed gaat met Luna en de andere valkjes :) Maar toch is het beter om ze niet met z'n zevenen in 1 kooi te houden. Er hoeft er maar 1 te schrikken 's nachts en ze gaan allemaal fladderen. Als je nu ziet dat Miko en Tosca zo goed met elkaar opschieten, en Luna nu met Jazzy, zou je een van die stellen in een aparte kooi kunnen zetten. :)

Caroline

Lijkt mij inderdaad ook veel beter.

Is het niet een Ferplast Brio waar ze in zitten?? Daar heb ik 4 Turqouisines in gehad, een iets kleiner parkietachtige dan een valkparkiet en ik vond het al te krap voor 4 stuks. Jij hebt er nu 7 in.  :o

Plus broeden is natuurlijk ook nooit een optie zo.

En je geeft zelf al aan dat een volière er pas is als je samen woont met Peter, wat misschien wel pas over 3-4 jaar is.

Ik zal als ik jou was toch nog maar een Ferplast kooi voor erbij aan de Kerstman vragen. Je wilt er immers nog een valkje bij om je 4 koppels compleet te maken. Dan kun je ze opsplitsen.

Zomaar een ideetje hoor. En mijn mening. Je mag er natuurlijk mee doen wat jij wil. Het zijn jouw valkjes.

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Christine

Ik denk dat ik de wipwappers Fien en FLutty apart ga zetten, ik kan geen stop in hun poep steken eh!! Dus ja ik kan het niet meer tegen houden ze zijn nu al 4 keer aan het wipwappen op korte tijd! Ik ga hun apart zetten zodat de rest met hun saampjes zitten, dan heb ik een kooi vol jongen van dit jaar! Fien en Flutty laat ik dan doen onder hun twee en moeten dan niet meer verhuizen, dat hoop ik toch!

Christine

Luna heeft een heel speciaal karaktertje, ze kan soms van zich afbijten maar straalt ook veel liefde uit! Vooral de liefde die ik van haar krijg is zo speciaal! Ik ben toch wel blij dat ik haar genomen heb, ik merk dat ze zich enorm goed thuis voelt en als de andere valkjes fluiten trekt zij zich daar niets vanaan en blijft lekker aan alles knabbelen wat ze vast krijgt. Het enigste waar ik wel voorzichtig mee ben is met het kroelen. Ze beslist zelf wanneer ze wil gekroeld worden en wanneer niet, zoals gisteren heb ik heel lang met haar zitten kroelen. Haar kleurtjes vind ik ook enorm mooi! Vooral haar uitstraling in haar gezichtje en haar oogjes!!

TIJD VOOR LUNA FOTO'S!!!!