11 mei 2025, 08:40:18

Vaarwel Ukkie :o(

Gestart door Christine, 20 november 2005, 12:26:21

« vorige - volgende »

trienke

Hij ziet er lekker uit hoor ;D

Ga zo door ;)

Riny

Citaat van: Christine op 27 augustus 2006, 10:14:30

Kijk eens helemaal op de foto!
De handdoek is de rand, als je goed kijkt ligt de kleine wel op de keukenrol! ;) Dat is al sinds gisteren zo dat die op keukenrol ligt!

Hoy Christine
Sorry maar ik had niet in de gaten dat de foto van bovenaf genomen was.
Zal de oude dag wel doen  :-[
Groetjes Riny :D

Christine

Citaat van: Riny op 27 augustus 2006, 10:30:46
Citaat van: Christine op 27 augustus 2006, 10:14:30

Kijk eens helemaal op de foto!
De handdoek is de rand, als je goed kijkt ligt de kleine wel op de keukenrol! ;) Dat is al sinds gisteren zo dat die op keukenrol ligt!

Hoy Christine
Sorry maar ik had niet in de gaten dat de foto van bovenaf genomen was.
Zal de oude dag wel doen  :-[
Groetjes Riny :D

Hier zie je het wel!! ;D ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Lucky Charlie

Hey Christine,

Wat een kleine lievurd is het. En wat schattig hoe hij bij dat knuffeltje zit. Het gaat heel goed zo te horen. Geniet maar goed van die kleine hoor. Na alles wat jij en de kleine hebben meegemaakt kan hij jou liefde wel gebruiken. Wil je hem een klien kusje van me geven ::) :-*

Groetjes Lutske :-*

Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora

Christine

De kleine wordt nog al afgekust!!!!!! ;D ;D ;D ;D Je krijgt al een  :-* terug! Het heeft net zen voedingetje op ;D

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

leoni

hoi!,

ik ben blij dat alles goed is met de kleine ukkie ;D
en hopen dat alles goed blijft gaan! :D
hoe gaat het met de rest van de vogels??? :P

groetjes leoni

Christine

Citaat van: leoni op 27 augustus 2006, 12:43:57
hoi!,

ik ben blij dat alles goed is met de kleine ukkie ;D
en hopen dat alles goed blijft gaan! :D
hoe gaat het met de rest van de vogels??? :P

groetjes leoni

Kijk men tweede dagboekje ;)
Als alles inorde komt met de kleine ga ik daar in blijven voortgaan over alle valkjes, deze is maar tot dat de kleine groter is ;)

marilyn

hoikes christine

jij en ukkie zijn goed bezig doe beiden zo voort en jullie komen er wel  ;)

groetjes marilyn

Christine

Gisteren was er even paniek! Ukkie had lucht in de krop en het leek dat het ingeademt werd! Ik heb gisteren een smsje gezonden naar Trienke en naar Marilyn maar zij wisten niet wat het was! De nacht was vreselijk! Ik had enorm veel schrik dat het de nacht niet door ging komen :-\ Deze morgen toen ik ging kijken was het enorm levendig! Ook heeft het nu meer gegeten dan gisteren! Ukkie blijft het dus nog altijd super goed doen!

Voor de gene die foto's willen ;D

Aangezien Ukkie zo beweeglijk is zijn de foto's best wel grappig! Van aan de termometer 'daar lag ie tegen' tot naar het beertje en daar bleef het liggen! ;)

Lucky Charlie

Wat schattig :D :-*, het gaat dus nog steeds goed ;) :D. Dat lucht in de krop is denk ik niet heel erg. Toen ik voor het eerst een valkje aan de handopfok had, had die ook allemaal lucht in de krop. Ik schrok me dood en dacht dat hij dood zou gaan. Mijn moeder en ik waren toen helemaal in paniek. Het bleef, elke keer na het voeren en tussen door soms ook. Hij is weer bij de ouders gekoemn toen hij daar sterk genoeg voor was en is ook groot geworden. Later is het bij kuikentjes die gewoon bij de ouders lagen ook vaak voorgekomen. Het lijkt mij dus niet erg.

Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora

Riny

Hoy Christine
Jou Ukkie moet naar de kapper.

En over de lucht in het kropje hoef jij je geen zorgen te maken .
Fijn dat het allemaal zo goed gaat.
Groetjes Riny :D[/color][/b]

Christine

Wat ben ik blij dat die lucht niet veel kwaad kan! ;D Ik maakte me er erg zorgen om maar was gisteren zo moe dat ik gewoon geslapen heb tot 7u deze morgen! Ik was met een klein hartje gaan kijken en ja ze leefde nog! Ook eet ze nu veel meer! Ik krijg er nu 0.6 bijna 0.7cc in!! En maar verder bedelen!! Ze doet het super goed!! ;D

Lucky Charlie

Hey wat geweldig dat het zo goed gaat. En die kleine eet dus ook goed ;D Dus jij hebt ook al een onrustige nacht gehad :-\, jier zit er nog een ;D Wat heeft de kleine trouwens veel dons, ziet er lief uit hoor :-*

Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora

Christine

Citaat van: Lucky Charlie op 28 augustus 2006, 12:07:01
Hey wat geweldig dat het zo goed gaat. En die kleine eet dus ook goed ;D Dus jij hebt ook al een onrustige nacht gehad :-\, jier zit er nog een ;D Wat heeft de kleine trouwens veel dons, ziet er lief uit hoor :-*

Ja idd zoals Riny al zei kapper!!!! ;D Neen laat het maar zo! Lekker zacht en knuffelig! ;D :-*

marilyn

hoikes christine

ik kwam hier eigenlijk met een klein hartje je dagboekje binnen want ik was wel eff bang dat ukkie het niet overleefd had  ::) ik weet dat een klein beetje lucht geen kwaad kan maar als het zoveel lucht hapt ...............tja veel ervaring heb ik ook niet met zo'n kleintjes  :-\ als ik al een kleintje uit het nest haal is het normaal op de leeftijd van ongeveer 5 weken en enkel in nood zou ik vroeger aan handopfok denken maar dan moet het kleintje echt wel in nood zitten anders begin ik er niet meer aan dus ja sorry maar veel raad kon ik je niet geven via sms  :-\
ik ben in elk geval blij dat ukkie er nog steeds is  :D
een pak van mijn hart want ook ik zat met dat kleine donsje in hoor  ;)

groetjes marilyn