12 mei 2025, 23:11:42

Vaarwel Ukkie :o(

Gestart door Christine, 20 november 2005, 12:26:21

« vorige - volgende »

Rianne

Loop je niet een beetje te ver op de zaken vooruit? Hoe oud is het kleintje? Bij handopfok vanaf dag 1 kan het zelfs na 2 weken nog fout gaan dus ik zou me overal op voorbereiden. :-\
Ik wil je niet bang maken maar ik lees al weer allerlei wilde plannen, en weet dat je het je heel erg aantrekt als er iets misgaat. Zie het als zelf bescherming. :)

Christine

Citaat van: Rianne op 26 augustus 2006, 15:15:20
Loop je niet een beetje te ver op de zaken vooruit? Hoe oud is het kleintje? Bij handopfok vanaf dag 1 kan het zelfs na 2 weken nog fout gaan dus ik zou me overal op voorbereiden. :-\
Ik wil je niet bang maken maar ik lees al weer allerlei wilde plannen, en weet dat je het je heel erg aantrekt als er iets misgaat. Zie het als zelf bescherming. :)

Eeeh waarom zou ik er bewust voor kiezen dat ik pas binnen twee weekjes of daarna namen wil kiezen? Ik doe dit niet zomaar en ik weet goed genoeg dat er nog mis kan lopen! Er kan zoveel mislopen! Snap je? :-[

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Ik snap het wel ja. Daarom mijn reactie. Maar goed, ik zou zeggen, zie eerst maar hoe ver je komt en ga daarna pas plannen maken.

valkje-jacco

hoi Christine,

Wat Rianne zegt is zeker waar, het meeste handopfok gat fout omdat de kleintjes ingredienten missen die alleen valkjes aan de jongen kunnen geven,

maar ik hoop dat alles goed gaat! en tot over een paar weekjes als het goeed is :D

met Christy gaat het goed, ze zitten nou met zijn 4en op de grond van de sla en taugee te eten, de kwartels ook!

gr,Mitchell
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Christine

Ja het is dat maar de meeste komen af met naampjes en ik had op voorhand al gezegd dat ik daar mee ging wachten maar toch namen in men achterhoofd hou voor de kleine! Eerst goed groeien en gezond!! Dat is nu het enigste wat telt! ;D

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Ann

Citaat van: Christine op 26 augustus 2006, 15:11:42
Ann: Ik doe men best voor foto's te maken maar aangezien die zoveel beweegt lukt dat niet echt zo goed! Morgen komen er terug foto's!

Doet er niet toe dat de foto's bewogen zijn, want ELKE foto van een valkparkiet is mooi. Ik vind trouwens dat ze helemaal niet erg bewogen zijn.

Groetjes

The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

Christine

Citaat van: Ann op 26 augustus 2006, 19:50:13
Citaat van: Christine op 26 augustus 2006, 15:11:42
Ann: Ik doe men best voor foto's te maken maar aangezien die zoveel beweegt lukt dat niet echt zo goed! Morgen komen er terug foto's!

Doet er niet toe dat de foto's bewogen zijn, want ELKE foto van een valkparkiet is mooi. Ik vind trouwens dat ze helemaal niet erg bewogen zijn.

Groetjes

Het hangt er vanaf hoe de kleine ligt denk ik!
Trouwens, onderaan men handtekening zie je twee linken!
één link verwijst naar dit dagboekje en de ander verwijst naar men nieuw dagboekje! Daar staan nog veel foto's in ;)

Christine

Ann

Centje bijverdienen?

Ann

Centje bijverdienen?

marilyn

hoikes christine

je kleintje staat heel erg mooi op de foto's en idd bij handopfok kan er heel erg veel mis gaan in de meeste gevallen vooral doordat zo'n klein valkje niet de nodig afweerstoffen krijgt van de ouders maar toch ............ het kan ook goed blijven gaan  ;) je moet je psychisch voorbereiden op wat mogelijk kan voorbereiden op wat kan gebeuren maar je mag er ook niet vanuit gaan dat het slecht zal aflopen je moet in het goede blijven geloven (wel enigzins een beetje voorbereid) geloof in het kleintje, laat het kleintje voelen hoeveel je om hem geeft en misschien vind hij wel  de nodige kracht om te vechten voor zijn leven  ;)

groetjes marilyn

ps geef het kleintje een  :-* van mij

Christine

Dag 2:
Gisterenavond heeft het om half 11 zijn laatste voeding gehad omdat de krop niet goed leegde... Deze morgen rond 7u ::) hoorde ik het maar zag het niet direct liggen! Ukkie heeft een vriendje gevonden! Het is knorretje!! ;D

Sinds gisterenavond kon het op zen beide pootjes staan en op zen poepje! Dit heeft het de eerste geboortedag niet gedaan! Het is toch zo een sterk klein dingetje!!
Verder had het enorm veel honger! Kropje was helemaal geleegd en het heeft 0.4cc opgekregen! Er scheelt denk ik iets met de weegschaal want ze blijft 4 gram wegen! Zelfs een theezakje is 2/4gram! Ik denk dat ik morgen toch eens achter een deftig ga! Misschien iemand tips voor een deftige weegschaal?? :-[

Riny

27 augustus 2006, 09:42:25 #2412 Last Edit: 27 augustus 2006, 09:47:05 by Riny
Hoy Christine
Dan raad ik je aan om een digitale weegschaal te kopen. 
Die zijn helemaal niet zo duur, en je weet het preciese gewicht.
Ik vermoedt dat je kleine Ukkie best al beter kan staan ,maar dat die de moed opgegeven heeft, omdat hij met zijn nageltjes in de handdoek blijft hangen.
Als je slim bent gebruik je keukenrol of papieren zakdoekjes.
Ukkie zal je dankbaar zijn.
Dan kun je zeker ook niet naar Mitchell op visite, nu jer Ukkie moet voeren?
Groetjes Riny :D

Christine

Citaat van: Riny op 27 augustus 2006, 09:42:25
Hoy Christine
Dan raad ik je aan om een digitale weegschaal te kopen. 
Die zijn helemaal niet zo duur, en je weet het preciese gewicht.
Ik vermoedt dat je kleine Ukkie best al beter kan staan ,maar dat die de moed opgegeven heeft, omdat hij met zijn nageltjes in de handdoek blijft hangen.
Als je slim bent gebruik je keukenrol of papieren zakdoekjes.
Ukkie zal je dankbaar zijn.
Dan kun je zeker ook niet naar Mitchell op visite, nu jer Ukkie moet voeren?
Groetjes Riny :D

Kijk eens helemaal op de foto!
De handdoek is de rand, als je goed kijkt ligt de kleine wel op de keukenrol! ;) Dat is al sinds gisteren zo dat die op keukenrol ligt!
Wat we met Mitchell gaan doen zien we volgende week wel!!

Christine

Ook heb ik een digitale weegschaal maar aangezien die al tamelijk oud is werkt die niet meer tot op de grammen... Papa zei dat die nog altijd goed is... :-\