4 mei 2025, 02:56:40

Brutus, mijn boomer

Gestart door carco, 16 november 2005, 09:44:58

« vorige - volgende »

Caroline

:o :o Wat een mega verschil!!  ;D ;D

Je bent weer prachtig.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

Joepie, ik word beroemd!!
Nou ja , een klein beetje dan.
Ik ben lid van de boomerclub en die gingen een kalender maken voor 2008 en toen kon je een foto opsturen.
Nu had mijn vrouwtje dat natuurlijk gedaan met de foto waar ik op stond met de valkjes. Maar ja eigenlijk zijn dat geen hondjes.
En toch sta ik er op! Met de foto's die op de huisdierendag gemaakt zijn in Amsterdam. Deze foto staat op mijn clubpasje en vonden ze denk ik wel een beetje mooi :D
Nu gaat vrouwtje gauw die kalender bestellen, kijk  hier maar eens:

http://www.boomerhond.nl/boomerkalender2008.html

De knapste ben ik  :-X

Nou en als we dan toch bezig zijn poseer ik nog wel een paar keer:

Laat me met rust, ik wil slapen!

Jammie, jammie , lekker stinkkluifje.

Heb je het tegen mij?

Poot:
Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline

Hé stoere vent ...... wat gaaf!!!!!

Gefeliciteerd!!  :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

Hihi, kleine baasje zag dat ik zelfs 2 keer op de kalender kom :D
Ook nog in mijn badjas: ergens in mei of zo  :-[

Poot:

*Yvon

Hoi hoi

Wat leuk om een beroemd hondspersoontje in ons midden te hebben.  ;D
Maar nou geen kapsones krijgen hoor.  :P ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

imv

Hoi Brutus  ;D
Ik wist wel dat je beroemd zou worden.. je bent hier in Dordt op het schoolplein en omstreken ook beroemd, dus waarom niet in heel Nederland  8)

Groetjes en pootje,
Max

carco

Ben ik weer eens  :D
Ik moest gisteren naar de dierenarts voor mijn prikje. Nou ik was eigenlijk best wel heel erg bang :-[ Vrouwtje dacht dat het door mijn slechte ervaring kwam van toen ik gebeten was door die rare hond.

Kom ik daar binnen wordt ik verwelkomd door 2 keffende chihuaha's zeg, niet normaal meer :o Ze bleven bezig en waren ze stil en bewoog ik me dan begonnen ze weer :o Toen begon ik al een beetje te trillen.
Ging de wachtkamer ineens open komt er een New Foundlander aangestrompeld met zijn poot in het verband. Ik schrok met een ongeluk: weet je wel niet hoe groot die beesten zijn  :o
Toen ging ik wel even blaffen/grommen hoor, maar dat mocht niet van het vrouwtje en ben ik maar onder de stoel gaan liggen. ( Zagen ze me tenminste niet  ::) )

Toen ik dan aan de beurt was trilde ik inmiddels als een rietje, maar toen ik mijn prikje gehad had ging de dokter met me achter de pc zitten en met me kroelen :D Nou ben ik natuurlijk geen kroelerd en zijn koekje moest ik ook niet, maar toen hij me los liet ging ik maar stijf tegen zijn benen aan liggen. Ik merkte toen toch wel dat hij best aardig was en ik trilde ook ineens niet meer :D

Maar nu dan weer wat foto's , want ik moest weer zo nodig  ::)

Waar blijft mijn cadeautje nou?

Ik verwaand? Valt toch best wel mee zeker?

Een poosje terug was er familie bij het vrouwtje van mijn vrouwtje en die hebben een echte shi-tshu, maar wat een klein beestje zeg: 3 kg schoon aan de haak. Ik ben er wel 7!!
Ze was eerst ook een beetje bang van me: poeh ze vond me zeker veel te groot 8)

Wat een verschil hè?

Poot:

Caroline

Nou zeker een verschil.  :D

Je staat weer mooi op de foto hoor kanjer.  :-*

Maar .... je bent wel een beetje een watje las ik.  ;D ;D ;D

Grapjuh!!!!  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

imv

OWWWW..
Gelukkig ben ik niet de enige die de koekjes van de dierenarts niet lust  :P 8) ;D

Pootje Max

carco

Joepie : ik heb mijn record verbroken met knuffelslopen  :-X  ;D
Binnen 2 minuten 1 poot kapot en de pieper eruit gevreten èn ook de rug van het kersthert voor de helft aan gort.
Alleen snap ik het niet dat vrouwtje niet trots op me was ???
Ze heeft hem afgepakt om te maken en mijn oude versleten berenlap  uit de prullenbak gehaald en die terug gegeven aan me  ???
Raar hoor: net kreeg ik mijn hert trouwens al weer terug met een dichte rug en poot, maar met een pieper minder want die had ik al doorgekauwd.

Ik ben niet vies hoor :P

Poot: 

imv

Hoi vriend,
Oei oei.. als jouw vrouwtje je oude knuffel uit de vuilnis haalt.. dan ga je dezelfde kant op als ik.. en als je niet uitkijkt krijg je helemaal geen knuffels meer  :'( :'( :'(

Maar wel wat extra om te kluiven  ;D want dat mag wel stuk!  :P

groetjes en een pootje en een likje langs je vieze snuit (ik hou heeeel erg van vies  ;D 8) ;D ;D)

Max

*Yvon

Hoi hoi

Nou zeg  :o :o  mogen die knuffels niet eens gesloopt worden ?
Waar zijn ze dan voor ?  ;) :P
Ik neem aan dat er nog geen viezigheid op je knuffel was gegooid.  ::) ;D
Nou ja,je hert krijgt een 2de kans.  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

Ik was vandaag een grote bofkont  :D
Voor de Sinterklaas had ik een doos gehad met deeg of zo er in  ??? In ieder geval kon je daar cakejes mee maken. En omdat vandaag kleine baasje een beetje ziek was en dat graag wilde doen hebben vrouwtje en Maurice dat samen gebakken voor me.
Lekker dat het rook in de keuken joh  :o
En weet je wat het mooiste is : ik lus ze nog ook  8)
Kijk eens hoe lekker ze er uit zien:

En allemaal voor mij: Max krijgt daar niets van  :P
Die was hier vanmorgen even , joh je wilt niet weten hoe snel die een pensstaafje naar binnen werkt ::) Die stopt ie zo in zijn holle kies  ;D

Gisteren had ik trouwens nog een heleboel sjans op de kerstmarkt : was wel erg koud daar: kunnen ze dat niet in de zomer doen  ::)
Er kwam iemand naar vrouwtje toe rennen omdat ze wat wilde vragen. Nou vrouwtje schrok zich een hoedje dacht dat ik op de straat had gepoept of zo: ja kom zeg wat denkt ze wel van me  >:(
Nee hoor, kwamen er nog 2 mensen achteraan wat voor ras ik ben want ze vonden me zo leuk  8)
Ze hadden al een hond en wilden er nog één bij en dan zo één als ik. Hihi het is maar goed dat ik geen schoenen aan heb, want ik heb zo vaak gehoord dat ik zo leuk ben gisteren: dat maakte de kou een beetje goed  :-X

Tss.. Maurice zei dat hij zich niet kon aankleden omdat ik op zijn kleren lag te slapen: aansteller.

Ik met mijn lievelingsknuffels die ik naar vrouwtje toebracht omdat ze niet snel genoeg reageerde op de ene en toen op de andere :D

Poot:

Mara

Hoi Brutus

Wat ben je toch een mooi hondje, leuke foto's zeg en die koekjes, die zien er wel erg lekker uit zeg!

Oscar