7 mei 2025, 15:03:07

Brutus, mijn boomer

Gestart door carco, 16 november 2005, 09:44:58

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Brutus,

Gefeliciteerd met je 2de verjaardag.

En heb je al iets gekregen van het baasje?

Groetjes Anja Pukkie en Doggy.

carco

7 september 2007, 23:14:26 #286 Last Edit: 7 september 2007, 23:42:41 by carco
Volgens het vrouwtje houd ik nog een cadeautje te goed :-\ ::)
Ze is wel op pad geweest hoor, want ze wist wel wat ze wilde kopen, maar ze hadden het niet dus gaat ze volgende week nog eens shoppen :D
Ik heb wel een hoefje gekregen met schapenvet er in , maar om eerlijk te zijn was ik die helemaal vergeten todat Max vandaag kwam en hem half opgevreten heeft >:(  :-[

En Amor? Is dat dat hondje wat in een kooi zit met een konijn?
Die is hartstikke lief en helemaal niet bang voor me,alleen wilt ie niet met me spelen,trouwens ik mag dat nog niet eens van het vrouwtje, dan krijg ik altijd op mijn kop, dus ik doe dat maar niet zo veel. Heel soms stiekum als ik denk dat ze niet kijkt 8)

Nu hebben we ineens weer van die kleine vliegende monsters in huis. Nou ja, vliegen kunnen ze nog lang niet hoor. Maar goed vrouwtje zegt altijd dat ik op ze moet passen, dus als er dan foto's genomen worden ben ik er wel bij natuurlijk om te zien of alles goed gaat.
Ze zijn wel nieuwsgierig hoor die kleine dingen.
Maar vrouwtje zegt dat ze maar moeten wennen aan me want ze gaan wonen waar ergens een vriendje van mij is ???

Poot:
Klik op het plaatje voor onze site!

imv

Hoefje?? mjammm
was die van jou, vriend??  ::)

Ruim alles maar op voor volgende week.. dan kom ik bij je logeren  ;D ;D

Pootje,
Max

Mara

Hoi Brutus

Heeft Max je hoefje op gegeten? Nou, dat is niet zo lief van Max hoor, hoop wel dat hij volgende week dan iets lekkers voor je meebrengt als hij komt logeren.

Oscar

carco

:'( :'( :'(
Nou leuk cadeautje heb ik gekregen voor mijn verjaardag hoor!
Loop ik me even voor  :censuur  >:(
Dat ga ik dus ècht niet aanhouden :P
Vrouwtje zegt dat ze dit gekocht heeft omdat ik het altijd zo koud heb als ik in bad ben geweest en dan wil ik niet onder de handdoek/deken blijven liggen. Nou en, ik ben ook al gedroogd met de föhn dan en ik ben toch geen watje, dat ik dan bibber is heus niet van de kou hoor ::)
Nou ja ik weet toch wel hoe ik die gekke jas uit moet krijgen: geen enkel probleem ;D

Ik heb nog wel een leuk speeltje erbij gehad als goedmakertje :-X
Een vierkant kleed met wel 16 piepers erin. Een hoop herrie dat dat ding maakt :o
Alleen zijn het nu nog maar 15 piepers want kleine vrouwtje vindt hem ook erg leuk en ging er toen knetterhard op dansen. Daar kon 1 van de piepers niet tegen en die is toen uit elkaar geklapt ::)

Poot: 

Agnes

hihihi hij staat je wel leuk hoor!

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

imv

Wauw Brutus,
Wat staat die badjas je goed, joh!
Mag ik hem zaterdag ook eens passen?  :P Ik bedoel : mag ik hem zaterdag proeven?  ::) Ik ben gek op stofjes!  ;D 8)

groetjes,
Max

*Yvon

Hoi hoi

Nou ik vind die badjas je ook erg leuk staan.
Enne al ben je geen watje,je mag het heus wel toegeven dat je het en beetje koud hebt ,als je onder die warme fóhn vandaan komt.  ;) :D

Groetjes Yvon

Oja,vraag aan het kleine vrouwtje of ze niet meer op je speelkleed gaat staan,heb je dalijk nog minder piepers.  :-\  ;D

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mara

Hoi Brutus

Wat een mooie badjes zeg! Hihi, die staat je super!

oscar

carco

Zo, ik zal ook eens even laten weten hoe het met me gaat hier.
Nou het wordt steeds gezelliger hier in de buurt :D
Weet je hier vlakbij woont een hondje die wel wat op me lijkt. En wat is nu het geval? Dit hondje is pas geleden vader geworden van 2 teefjes en één reutje. Het leuke is nu dat deze 3 hondjes allemaal hier vlakbij wonen ;D En vooral Boomer , die sprekend op mij lijkt qua kleur en tekening is zo lief! Ik geloof dat ik zelfs een beetje verliefd ben :-[

Ik ben ook weer op de foto gezet vandaag: want ja soms moet dat wel eens een keertje gebeuren hè?

Vrouwtje borstelt mij iedere dag en daarna is Amor dan aan de beurt. En als die klaar is mag ik hem altijd even wassen :-*
Vrouwtje is wel dom want zij denkt nog steeds dat is denk dat het een hondje is. Ik ben niet gek hoor , ik weet best dat Amor een lief knuffelkonijntje is en ik vind hem gewoon heel erg lief.

Jammer genoeg kan je niet zo goed zien hoe Brutus hem aflikt, die foto's bewogen steeds.

Na de ''wasbeurt'' ziet Amor er gelijk niet meer uit.

Gewoon leuk.

Poot:

imv

En jouw vrouwtje vraagt zich af waarom Amor wel eens een plekje vilt heeft ??

Nou, ik weet een goede honden... eh.. konijnentrimster, hoor!

groetjes en tot morgen (als je me dan niet meer uitlacht  :-[ )
Max

carco

Maar hij is wel leuk hè?

carco

Kleine vrouwtje zegt dat ik dom ben :-[
Nou dat is helemaal niet waar hoor :-X
Dat komt we hebben een traphekje hier, mar soms vergeten ze wel eens om die dicht te doen en dan ga ik op de 2e of 3e tree van onderen liggen slapen en wachten tot er iemand beneden komt.
Nu lag ik op de 2e tree van de grond af en sliep ik zo diep dat ik de trap af ben gevallen ::)
Ik heb nogal raar gekeken zei vrouwtje :P

Poot:

Caroline

Citaat van: carco op 12 september 2007, 21:27:46

;D ;D ;D ;D ;D

Geweldig!!!!

Brutus, wat ben je mooi.  ;) :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

Alles gaat goed hier hoor, ik heb niet veel nieuws want ik ben weer eens moe.
Ja hoor eens even: ik moest weer naar de kapper toe :)
Maar dat vind ik niet erg hoor, want daar kan je best leuk spelen.

Zo zag ik er vanmorgen nog uit: klein beetje zwart ::)

En zo zie ik er nu uit :D Vrouwtje vind dat ik kijk alsof ik drugs gebruikt heb. Nou ik weet niet eens wat dat is dus dat kan helemaal niet.

Poot van een nieuwe oude: