29 juni 2025, 06:56:12

Roosje en de beestenboel.

Gestart door Roosje, 15 november 2005, 22:41:04

« vorige - volgende »

Riny

Citaat van: Roosje op 26 mei 2006, 16:53:06

Nu ga ik een tomatensoepje maken voor ons en een brandnetel-knoflook soepje voor de valkjes, dat moet gaan helpen tegen het plukken van onze duitser :D

Hoy roosje
Ben je voorzichtig met de knoflook, anders kan ik in America ruiken dat je in mijn dagboek bent geweest.;D ;D ;D ;D ;D
Sorry ik kon het niet laten.
Groetjes Riny

Rianne

Ik denk zelf ook niet dat ik er zo'n moeite mee zou hebben. Je stelt je er op in dat ze weg moeten, en als je geen afscheid van je jongen kunt nemen, moet je óf niet gaan kweken, óf ze allemaal houden ;D
Je weet dat ze allemaal goed terechtkomen, dus dat is al een hele geruststelling. Ook willen de meeste mensen je graag op de hoogte houden door af en toe een mailtje te sturen dus vaak zit het wel goed! :D

Brandnetelthee werkt zuiverend, en is goed voor de spijsvertering ;) In combinatie met knoflook moet dat een superdrankje zijn (alleen klinkt het niet zo lekker samen) ;D

Caroline

Nee, hoor jongens!!

Onze Roos is niet helemaal gevoelloos, ze had best een beetje rode oogjes en dat was niet alleen van de hooikoorts. Maar ...... geen traantjes.  :'( :D

En dat was ik nog vergeten te zeggen, het zag er allemaal geweldig uit, ze heeft prachtige valkjes en een geweldige volière, lieve babies, een mega lobbes van een hond, een kanjer van een moeder, een lieve vriend, grappige hamstertjes, en het was heel erg leuk om filmsterren Bo en Kiki live te zien in hun geweldige grote nieuwe kooi en een kroelkippie als logée, Nina van Sanna.

En Roos zelf .... die had ik al ontmoet en was niks veranderd, hihihi, die is gewoon de Roos zoals we haar hier ook allemaal kennen, een lieve meid die zeker  niet op haar mondje is gevallen en lekker kan snoepen.  :D

Doei doei!!

:-* van Diégah die vanmorgen 100 gram woog en net 103 gram.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Roosje

Ik word er helemaal stil van, al die comlimenten :-[ :D

Groetjes terug aan mijn knapperd :D

Voor degenen die niet snappen wat Riny bedoelt. Ik dacht dat ik een hele knots knoflook in die thee moest doen. Ja wist ik veel, heb nog nooit zo'n ding gesneden ::) Maar nu snap ik wat een teentje is ;D En nu snap ik ook waarom ik er daar geen 5 van in de thee moest doen :-X

Mariska

Oh, oh, oh die Roosje ;D

Heb je er echt 5 tenen in gedaan :o :P
Wat zal Twila lekker ruiken maandag als dat in je huis hebt gestaan ;D
Maar het scheelt dat Mike en ik gek zijn op knoflook dus wij ruiken dat niet hoor ;)

Hoe gaat het met mijn lieverdje?
Ik kan niet wachten tot maandag.
Op de foto's komt ze zo zacht en lief over :-*
Echt zo heerlijk knuffelbaar ziet ze eruit!

Krijg ik nog een fotootje om het tot maandag mee te doen ::)

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Roosje

Hihi nee hoor maris ik kwam er net op tijd achter dat het er maar 1 moest zijn ::)

Ben een beetje ziek, vandaar dat er nog geen foto's zijn. Ik zal vanavond een poging wagen :)

Dan weeg ik haar ook meteen even, als ze dan morgenavond niet is afgevallen kan ze mee :D

Mariska

Hoi Roosje,

Ziek jij maar lekker uit hoor ;)
Ik kan wel wachten.

Ik ben benieuwd naar haar gewichten nu en morgen.
Ik hoop dat het goed is natuurlijk :D

Maar ik kan je huis dus niet op de reuk vinden ;D
Dan maar even een printje maken van de routeplanner.

Beterschap :-*

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Ineke

Vind t helemaal niet raar dat je n hele streng knoflook erin wilde kieperen. Ik gebruik 6 tenen als ik voor 2 personen spaghetti maak :D

Mariska

Citaat van: Ineke op 27 mei 2006, 16:07:55
Vind t helemaal niet raar dat je n hele streng knoflook erin wilde kieperen. Ik gebruik 6 tenen als ik voor 2 personen spaghetti maak :D

:o :o :o
;D ;D ;D
:P :P :P

Yam Yam!

Roosje

Nou Twila is een lichgewichtje hoor, 94 gram. Nog steeds niet slecht trouwens hoor ;D Als ze dat morgenavond nog weegt of meer, dan mag ze maandag mee :)

Foto's maken heb ik even geen puf voor sorry :-[

Riny

Hoy Roosje
Als jij eens heerlijk op de bank kruipt, en je lekker laat verwennen.
Lijkt je dat niet veel verstandiger?
Je hebt een drukke week gehad .
Beterschap van Riny :-*

bobbie

Hoi Roosje,

Neem de tijd voor jezelf, dan heeft de beestenboel het meest aan je.

Rustig aan, Nel ;)

valkchico

Citaat van: Roosje

Dank je! Had t er gisteren nog met Lars over, kan ie t gelijk zien. Irene, Ineke, Ingrid..wat maakt t uit ;D
quote]

Woeps ;D Gaat lekker, gisteren noemde ik suus ook al mariska ::)
Citaat

???

Roosje

AAARGH!

Ik heb slaap nodig. Dringend ::)

valkchico

;D ;D ;D

truste Roosje neem je een beetje je rust :D

gr ESTHER ;)