28 juni 2025, 22:34:54

Roosje en de beestenboel.

Gestart door Roosje, 15 november 2005, 22:41:04

« vorige - volgende »

valkchico

marga

hoi roosje
fijn dat jullie zo n gezellige dag hebben gehad
groetjes marga

valkchico

Caroline

Hoi hoi!!

Diégah is op dit moment haar kooi aan het verkennen.  :D

Alles is goed gegaan, ze heeft verder niet meer gegeten, dus goed dat we haar eventjes hebben laten eten.

Het was gezellig vanmiddag, bedankt voor al het lekkers.  :P Doe je grote Roos ook bedanken van mij, ik vond het leuk dat ze ook speciaal kwam.  :D

Ga nu eerst even hier in huis het één en ander verzorgen en de kids in hun bedje leggen, alhoewel die niet veel zullen slapen, na de terugrit slapend te hebben doorgebracht.  :-\

Ik kom straks nog even online.

Liefs Caroline en Diégah.  :-* :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Riny

Hoy Roosje
Hoe vond je mijn vrijerke?
Knap hoor dat jij niet gehuild hebt.
Maar ja, ik heet niet voor niets, tante Softie.
Groetjes Riny :D

Roosje

@ Caroline: Fijn dat alles goed is gegaan :D Ze zal als ze rustig is straks wel gaan eten, deed ze altijd 's avonds het meest. Maak je er niet te druk om, ze krijgt vanzelf honger ;) Ik zal de groetjes doen aan mijn moeder. Ik ben echt héél erg moe van alles dus ga eens vroeg naar bed. Ik denk dat ik morgen ochtend namelijk heel vroeg op moet staan. Als ik mijn bed uit kan komen dan ::)

@ Riny: Dat hoef je toch niet te vragen, wat een prachtventje :D

Ik huil alleen als ik in paniek ben of boos ::) En nu was ik dat zeker niet, zo vervelend waren ze niet hihihi :P

bobbie

Hoi Roosje,

Ik kwam even langs om je te troosten, maar dat is niet nodig lees ik  ;).

Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad met zijn allen.

Groetjes, Nel :)

carco

Hoi

Goed te lezen dat jullie het zo gezellig hebben gehad, dat kon ook haast niet anders hè ;D :P
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Roosje

Ik heb ondanks mijn moeheid toch nog even wat foto's gemaakt van de kleintjes van Chico en Chickie, dat is écht al lang geleden :o En ze worden zo knap! :D

Lady.

Ingo.

Jiro.

En voor Irene nog één van de voliere :)

Welterusten!

Ineke

Citaat van: Roosje op 25 mei 2006, 23:36:30
En voor Irene nog één van de voliere :)

Welterusten!

Dank je! Had t er gisteren nog met Lars over, kan ie t gelijk zien. Irene, Ineke, Ingrid..wat maakt t uit ;D

hippysuus

Wat een leuke foto's heb je gemaakt, ze zijn erg lief die twee en worden zo te zien heel goed gevoerd. Lekker volle krop zeg :o :D

Roosje

Citaat van: Ineke op 26 mei 2006, 08:28:50

Dank je! Had t er gisteren nog met Lars over, kan ie t gelijk zien. Irene, Ineke, Ingrid..wat maakt t uit ;D

Woeps ;D Gaat lekker, gisteren noemde ik suus ook al mariska ::)

Rob

Mischien stiekum toch een beetje van slag door het afscheid Roosje??....ach wat maakt het uit...dat zou ik ook zijn :-\

Met meelevende groet

Rob

Roosje

Ja helemaal gevoelloos ben ik inderdaad niet :) Vandaar misschien die moeheid ::)

We zijn net terug uit oldenzaal, aan de andere kant van nederland. We hebben daar de kamervoliere gehaald. Die mevrouw had zeker niet gelogen, hij is echt net nieuw :o Zelfs het kaartje hangt er nog aan. Wij zijn dus helemaal happy. We hadden ook wat geld gespaard waardoor we lekker veel speeltjes hebben kunnen kopen voor in de voliere.

Nu ga ik een tomatensoepje maken voor ons en een brandnetel-knoflook soepje voor de valkjes, dat moet gaan helpen tegen het plukken van onze duitser :D