4 juli 2025, 05:27:47

Roosje en de beestenboel.

Gestart door Roosje, 15 november 2005, 22:41:04

« vorige - volgende »

Roosje

Ja hoor, de hele koelkast ligt vol. Heb gisteren alvast wat voorgeproefd ;D

Ik ben echt heel blij dat mijn eerste nestje in bekende kringen blijft. Ik kan ze fijn in de gaten houden en heb het volste vertrouwen in hun nieuwe baasjes :) Dus geen traantjes bij mij hoor, eerder een lach :D

Ineke

Dag Roosje, ik zou t leuk vinden om nog ns n foto van je kamervoliere te zien 8) ook al ben ik er n beetje jaloers op ::)

Roosje

Ik zal vanmiddag wat foto's maken :)

hippysuus

Rianne

Riny

Hoy Roosje
Natuurlijk wens ik je ook een plezierige dag.
maar het zal er ook wel een worden met een klein traantje.
Het is altijd heel bijzonder als een valkje weg gaat, en zeker als het je allereerste is.
Groetjes Riny :D

Roosje

Ik ben benieuwd, officieel ben ik anti traan ::) ;D

Mariska

Citaat van: Roosje op 25 mei 2006, 11:07:14

Ik ben echt heel blij dat mijn eerste nestje in bekende kringen blijft. Ik kan ze fijn in de gaten houden en heb het volste vertrouwen in hun nieuwe baasjes :) Dus geen traantjes bij mij hoor, eerder een lach :D

Wist jij nog niet dat ik een watje ben en volschiet van dit soort lieve berichten ::) ;D
Was ik maar wat meer anti-traan.

En weet je, zelfs al gingen onze puppen naar de allerliefste mensen die zelfs tegenover ons woonden toch lukte het nooit zonder traan ::)
Ik ben benieuwd hoe het jou vergaat.

Ik hoop dat jullie saampjes een hele leuke dag hebben :D

Liefs
Maris!! :-*

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

hippysuus

Mariska

Het is wel stil ;D

Ze houden ons graag in spanning ;)

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Gerda

En Roosje,

Toch even een zakdoekje nodig gehad??
Want ook al gaan ze naar een goed huisje, zo'n eerste valkje dat weggaat lijkt me toch even slikken!!

Liefs, Gerda

*geeft zakdoek aan, voor het geval dat*

Roosje

*Pakt zakdoek aan en zwaait Diegah uit ;D*

Het was erg gezellig en ik heb mogen genieten van Caroline haar 3 engeltjes. Diegah wilde in het begin steeds niet eten, maar begon te schransen op het moment dat we op het punt stonden haar in het vervoersbakje te doen. Dat konden we natuurlijk niet voorbij laten gaan, dus het duurde iets langer voordat ze daadwerkelijk vertrokken ::)

Zoals ik al zei, geen tranen bij mij. Ik ben veel te blij dat ze zo'n goed plekje krijgt :D

hippysuus

Dat vind ik knap van je, ik betwijfel of ik het droog houd als Mike en Maris die twee van mij meenemen hoor. En ik weet ook dat ze het super krijgen maar toch... ::) :-\

valkchico

Hallo Roosje,

wat fijn dat het goed verlopen is vandaag ;D. en je geen zakdoekje nodig had.

en is de koelkast weer leeg???? ;)

gr Esther

Roosje

25 mei 2006, 20:20:57 #2534 Last Edit: 25 mei 2006, 20:27:05 by Roosje
@ Suus: Ja maar van jou zijn het je eigen valkjes. Met de jonkies heb ik me er gewoon op voorbereid dat ze gaan, daardoor ben ik er ook minder aan gehecht. Dat zou met de oudere vogels toch al een stuk moeilijker zijn hoor :)

@ Esther: Ja zo goed als ;D En ook nog bij de mac gegeten pfff...Morgen sapdagje ::) :P